رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503092

استفاده از ماسک در شرایط کنونی واجب است

ساعت24- یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که با استفاده از ماسک انتقال ویروس از فردی به فردی دیگر به حداقل رسیده و به عبارتی زنجیره انتقال این ویروس قطع می شود.

ابوالفضل ابوترابی
ابوالفضل ابوترابی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک از سوی مردم و مسئولان، بیان کرد: مقام معظم رهبری شخصا از ماسک استفاده کردند و تاکید داشتند که مسئولان و مردم نیز به این موضوع توجه کنند و پویش "من ماسک می زنم" نیز به دنبال فرمایشات ایشان به راه افتاد.

وی در ادامه اظهار کرد: از نظر بنده استفاده از ماسک در شرایط کنونی یک امر واجب است و هر فرد با استفاده از ماسک در اصل به طرف مقابل خود احترام می گذارد. با استفاده از ماسک انتقال ویروس از فردی به فردی دیگر به حداقل رسیده و به عبارتی این زنجیره قطع می شود.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس تصریح کرد: بنا به گفته کارشناسان با استفاده از ماسک به راحتی می توان بیش از ۸۰ درصد از شیوع این ویروس جلوگیری و آن را مهار کرد. زمانی که به راحتی می توانیم جلوی گسترش ویروس را بگیریم جای تعلل نیست.

ابوترابی در پایان تاکید کرد: همان طوری که مقام معظم رهبری فرمودند هرچقدر این بیماری طولانی تر شود خسارت مادی و معنوی بیشتری به جامعه وارد خواهد شد پس برای قطع زنجیره بهترین راه استفاده از ماسک است و هر کس با استفاده از ماسک می تواند در قطع زنجیره انتقال نقش داشته باشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها