رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 530323

آشنایی با هتل های استانبول

رپورتاژ تبلیغی / شهر استانبول ترکیه سالانه مقصد میلیون ها نفراز سراسر جهان است. هزاران جاذبه تاریخی و طبیعی موجب شده تا بسیاری از افراد برای گذراندن تعطیلات آن جا را در الویت خود قرار دهند.

تفاوتی نمی کند که سلیقه شما به چه شکلی باشد و یا از سفر ایده آل خود چه انتظراتی داشته باشید؛ به هر صورت شگفتی های این شهر، حتما سوپرایزتان می کند.

برای اینکه بتوانید با خیالی آسوده و آرامش خاطر آماده این تجربه فراموش نشدنی بشوید؛ لازم است تا از قبل به برخی نکات خوب فکر کنید.

محل اسکان یکی از همان مسائل اولیه و ضروری محسوب می شود که حتما قبل از تهیه تور استانبول، باید خوب درباره آن تحقیق کنید. در ادامه به بررسی چندی از بهترین هتل ها می پردازیم؛ که برای تان مفید و کاربردی خواهد بود.

Istanbul elite world hotel

هتلی پنج ستاره و بی نظیر در ناحیه بی اغلو که به زیبایی مشهور است. این سازه در 2014 مورد بهره برداری قرار گرفت و همچنان از محبوب ترین ها بین گردشگران به شمار می رود.

خدمات و امکانات فوق العاده دلیلی شده تا مردم هزینه های تقریبا گران قیمت آن را به راحتی بپذیرند؛ اغلب توریست ها ترجیح می دهند پول زیادی بپردازند اما بتوانند چند روز سفر شان را با ارزنده ترین موارد موجود پشت سر بگذارند.

استخر سرپوشیده، سالن زیبایی، رستوران بین المللی وایتالیای، کافی شاپ و شیک ترین اتاق خواب هایی که می توان مثال زد؛ بخشی از ویژگی های جالب توجه الیت ورد می باشند.

Hilton Istanbul bomonti hotel

یکی دیگر از لوکس ترین هتل های استانبول که البته با بیش از 800 اتاق بزرگ ترین شان هم هست، هتل هیلتون نام دارد. فضایی وسیع که با معماری بسیار با شکوه اش از فاصله دور نیز توجهات را به خود جلب می کند.

باشگاه ورزشی مجهز، دو نوع استخر داخل سالن و رو باز، سالن خدمات زیبایی، فروشگاه، اتاق های vip، حمام ترکی، سونا، اتاق های پیشنهادی ماه عسل و رستوران هایی عالی چندی از امکانات رفاهی این هتل هستند.

اگر به دنبال انتخاب مکانی لوکس، زیبا و راحت در آفر تور استانبول ارزان برای اسکان باشید؛ این پیشنهاد برای تان اقامتی رویایی و فراموش نشدنی رقم خواهد زد.

Grand s hotel

هتل چهار ستاره گرند اس مناسب افردای ست که دسترسی سریع و راحت به اماکن گردشگری برای شان در الویت باشد. این فضای دوست داشتنی در فاصله اندکی تا ایاصوفیه باشکوه و کاخ مشهور توپکاپی واقع شده است.

همچنین مسافت کوتاه تا ایستگاه اتوبوس درون شهری نیز یکی دیگر از مزایای مهم این مورد می باشد. محیطی سرشار از آرامش که با دکوراسیونی مدرن تزئین شده و نمایی عالی و تماشایی را پیش روی شما قرار می دهد.

سالن ورزشی با انواع وسایل مورد نیاز، حمام ترکی، اتاق ماساژ، رستورانی با لذیذ ترین غذاهای محلی و بین المللی و... از خدمات گرند اس محسوب می شوند.

Hotel Feronya Istanbul

فرونیا نیز از جمله هتل های خوش سابقه و معروف استانبول است که اغلب به علت قرار گیری در خیابان استقلال مورد توجه بیشتری قرار می گیرد.

این فضا هرچند در زمره هتل های چهار ستاره شمارش می شود اما به نسبت قیمت ارزان تر و معقول تری دارد. 500 متر آن طرف تر ایستگاه مترو می تواند به سرعت دسترسی شما به هر نقطه که اراده کرده اید، فراهم کند.

دکور اتاق ها در کمال سادگی، شیک و راحت بوده و اقامت لذت بخشی را رقم می زنند. رستوران و کافی شاپ رو باز از قسمت های جذاب فرونیا می باشند که سر زدن به آن ها خیلی توصیه می کنیم.

هتل کالفرنیا 3 ستاره است و برای توریست هایی که به دنبال پیشنهادی ارزان تر و در عین حال شیک و تمیز هستند، بسیار عالی خواهد بود. همچنین استقرار در محله سلطان احمد از مهم ترین مزایای آن به شمار می رود.

برخی از جاذبه های معروف و حائز اهمیت شهر مانند مسجد ایاصوفیه، سلطان احمد، کاخ توپکاپی، آب انبار سلطنتی و... در همین محله واقع شده اند. در نتیجه اگر به فکر صرفه جویی در وقت و هزینه هستید، به این گزینه بیشتر فکر کنید.

هرچند در این هتل خبری از سالن زیبایی و ورزشی و... نیست اما محیط آرام و مرتب آن اقامت شیرین و رضایت بخشی را نوید می دهد. دکوراسیون و طراحی داخلی تلفیقی از سبک بومی و فرانسوی ست که نمایی عالی ساخته است.

Hotel nena

به گزارش سفر باتو ، برای شمار زیادی از افراد قیمت مناسب قبل از هرچیزی در انتخاب هتل تاثیر گذار است. در این صورت هتل سه ستاره و شیک ننا می تواند گزینه مطلوبی برای معرفی محسوب بشود.

این مکان مانند هتل های پنج ستاره خدمات و امکانات بی شماری در اختیار ندارد؛ منتهی واقع شدن در منطقه فاتح و مجاورت با تنگه بسفر، نمایی رویایی را پیش چشم مسافران قرار می دهد.

سبک طراحی داخلی تلفیقی مدرن و سنتی و رستورانی بر روی بام بیش از هر مورد دیگری توجه تان را جلب خواهند کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها