رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 531227

واکنش مدیرعامل سایپا به شایعه درگیری با ابراهیم صادقی

ساعت24-مدیرعامل سایپا خبر درگیری با سرمربی این تیم در محل تمرین را تکذیب کرد.

مهرداد سراجی، مدیرعامل سایپا پیش از دیدار سایپا مقابل استقلال اظهار کرد: امروز (شنبه) یک بازی خوب در یک هوای خوب خواهیم داشت. همه چیز مهیای یک بازی خوب است. سایپا آمادگی لازم را دارد و با برنامه‌ریزی و آنالیز تیم رقیب وارد این دیدار می‌شود و قرار است یک بازی خوب را به نمایش بگذارد.

او ادامه داد: وضعیت سایپا خیلی خوب است. کادر فنی و بازیکنان خوب تمرین می‌کنند. یکی، دو مصدوم داریم که به زودی بهبود خواهند یافت. کادر فنی با تمام توان و دقت کار خود را انجام می‌دهد و برای این بازی هم برنامه ریزی لازم انجام شده است.

مدیرعامل سایپا در واکنش به انتشار خبری مبنی بر درگیری با ابراهیم صادقی و ممانعت از حضور او در محل تمرین گفت: حاشیه‌ها بخشی از فوتبال است و جذابیت فوتبال هم به همین مسائل است. سایتی که این خبر را منتشر کرده بود، آن را از روی خروجی سایتش حذف کرده و این اتفاق گویای این است که موضوع چه بود. مشخص است که طرح این موضوع از بنا کذب بوده است.

سراجی در پاسخ به این سوال که در صورت شکست سایپا برابر استقلال، آیا ابراهیم صادقی برکنار می شود اظهار کرد: معلوم است که ابراهیم صادقی مربی بااخلاق، فنی و مورد تایید ماست. اینکه با یک بازی درباره یک مربی تصمیم بگیریم، غیر قابل قبول است. بود و نبود یک مربی آن هم مربی خوش اخلاق و پرکاری مثل صادقی، بسته به یک برد و باخت نیست.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها