رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 543729

راهنمای خرید تور ارزان استانبول

رپورتاژ تبلیغی/ترکیه جزو کشورهای توریستی دنیا و خوشبختانه یکی از همسایه‌های ایران است. کشوری پهناور با قدمت بسیار زیاد که پس از گذشت دوران سخت و اصلاح‌های حکومتی مختلف به چیزی تبدیل شد که هم اکنون می‌بینید.

image-20210424093722-1.jpeg
dir="RTL" style="text-align:justify">نیمی از اقتصادش بر پایه توریسم و نیمی دیگر بر پایه صادرات می‌چرخد. ایرانی‌ها ارادت بسیار زیادی به شهرهای این کشور دارند. بیشتر آن‌ها یا به این سفر رفته یا آرزوی آن را در سر دارند. همین مساله باعث شده تا دو کشور برای تسهیل سفر نیز خدماتی را ارائه کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا راهنمایی خوب درباره سفر با تور استانبول علی بابا و انواع آن به شما ارائه دهیم.

چرا استانبول؟

اگر بخواهیم نسبت این کشور را با جاذبه‌های گردشگری که دارد بیابیم، استانبول ترکیه کوچک‌تر است. این شهر وسیع که جمعیت بسیار زیادی را در خود جای داده به‌عنوان یکی از بهترین شهرهای دنیا شناخته می‌شود و طرفداران زیادی نیز دارد. شهری توریستی با جاذبه‌های گردشگری بسیار که تمامی ندارند. شما می‌توانید همراه بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر تاریخچه ترکیه را نیز در موزه‌ها و خیابان‌های استانبول ببینید. به همین دلیل است که این شهر دو تکه بسیار شهرت دارد.

جاذبه‌های گردشگری استانبول

برای این شهر باید برعکس دیگر شهرها پیش رفت. همیشه می‌گویند جاذبه‌های گردشگری فلان شهر کجاست؟ برای استانبول باید گفت مکان‌های عادی آن کجاست؟ قسمت به قسمت، خشت به خشت و سنگ به سنگ کوچه و خیابان‌های این شهر جزو آثار تاریخی و بناهای قدیمی محسوب می‌شوند که هرکدام در کم‌ترین حد ممکن 200 سال قدمت دارند. در استانبول از مسجد و کلیساهای زیبا و قدیمی گرفته تا کلوپ‌های شبانه و تفریح‌های سالم همه وجود دارد. این شهر می‌تواند هر فرد با هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارد.

ایاصوفیه

ساختمان ایاصوفیه در طول سال‌های حکومت‌های متفاوت شرایط مختلفی (مسجد، کلیسا، موزه، عمارت و...) داشته و در هر دوره وضعیت متفاوتی را تجربه کرده است. گاهی به‌عنوان موزه، گاهی مسجد و گاه کلیسا استفاده می‌شد. ویژگی که مردم استانبول دارند، این است که با تغییر حکومت‌ها دست به تخریب بنا و... نمی‌زنند و همین مساله باعث شده تا ساختمان عظیمی مثل ایاصوفیه هیچ تغییری نداشته باشد. پیشنهاد می‌کنم با بازدید از این مسجد چشمان خود را به ساختمان‌های عظیم و باشکوه عادت دهید.

راهنمای خرید تور ارزان استانبول

سفر به ترکیه و استانبول

همان‌طورکه گفته شد دولت‌ها با مشاهده استقبال مردم برای سفر بین دو کشور تسهیلاتی را برای راحتی مردم اعمال کردند. این تسهیلات مثل برداشتن الزام ویزا گرفتن یا پرداخت‌های اضافی است که برای کشورهای دیگر گرفته می‌شود. برای سفر به ترکیه رسم است که از هواپیما استفاده شود؛ اما سفر به این کشور از طریق خودرو شخصی و اتوبوس در جاده‌ها و قطار در ریل هم امکان پذیر خواهد بود. شما می‌توانید هر بلیطی را که خواستید، بخرید و به این سفر دوست‌داشتنی بروید. درصورتی‌که زبان انگلیسی خوبی دارید، استفاده از این روش بد نیست. اگر تکلم به زبان دیگری را بلد نیستید، پیشنهاد می‌کنم از تورهای مسافرتی استفاده کنید که هماهنگی‌هایش توسط دیگران انجام می‌شود.

انواع تور استانبول

باتوجه به این مساله که استانبول شهری توریستی است، پس تورهای متفاوتی برای آن برگزار می‌شود. تورهای مختلف دست شما را در خرید باز نگه می‌دارد. در سایت‌های اینترنتی مثل علی بابا می‌توانید این تورها را با اعمال فیلترهای متفاوت از هم جدا کنید. این مساله باعث می‌شود که شما آن چیزی را انتخاب کنید که دوست دارید.

تور ارزان استانبول

به‌دلیل افزایش هزینه‌های مسافرت و علاقه مردم به سفر استانبول یکی از انواع تور که طرفداران زیادی دارد، تور ارزان استانبول است. تور استانبول ارزان خدمات کم‌تر و هتل‌های سه تا یک ستاره را برای اسکان درنظر می‌گیرند. شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه زیاد به سفری خارجی بروید. البته تور ارزان استانبول مثل تورهای لاکچری هتل پنج ستاره و خدمات رفاهی زیادی ندارد، پس نباید انتظار بیش از حد نیز از آن‌ها داشته باشید. برای دسترسی به این نوع تورها در سایت علی بابا باید پیش از جست‌وجو، فیلترهای تور ارزان یا تور لحظه آخری استانبول را انتخاب کنید که قیمت‌هایی به مراتب کم‌تر از دیگر تورها دارند.

راهنمای خرید تور ارزان استانبول

تور لاکچری

تورهای متفاوت و لاکچری هم در سبد لیست تورهای دردسترس هستند که خدمات و هتل‌های بسیار باکیفیتی را برای مسافران درنظر می‌گیرند. برای دسترسی به این نوع تورها نیز فقط کافی است پیش از جست‌وجو با اعمال فیلتر انتخاب‌های خود را محدود کنید.

سخن نهایی

من معتقد هستم سفر مثل زندگی یکی از کارهایی است که می‌توان آن را هم با خرج و مخارج زیاد انجام داد و هم کم هزینه. این مساله به خودتان و انتخاب‌هایتان در طول سفر بستگی دارد. پس با آگاهی از شرایط و میزان درآمد خود حتما سفری به استانبول را تنظیم کنید؛ مطمئنا پشیمان نمی‌شوید!

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها