رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 545823

برای سفر به اوکراین به چه مدارکی نیاز داریم؟

رپورتاژ تبلیغی / سفر به کشور اوکراین از جمله محبوب ترین مسافرت ها به شمار می رود چرا که اوکراین یکی از کشور های ارزان مسافرتی بوده و با گشت و گذار در آن به هزینه های کمتری نیاز خواهید داشت. البته پایین بودن میزان هزینه های اوکراین دلیلی بر بی کیفیت بودن آن نیست بلکه از جنبه های مختلف، اوکراین حرف هایی برای گفتن دارد.

dir="RTL" style="text-align:justify">اما برای هرگونه سفر به این کشور حتما باید ویزای اوکراین را دریافت کرده باشید. اما توجه داشته باشید که ویزای اوکراین شرایط خاص خود را دارد که اصلی ترین شرط آن داشتن تمکن مالی فرد متقاضی است و فرد باید مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا را ارائه نماید.

برای دریافت ویزا باید مراحل مختلفی را پشت سر گذاشته و هزینه هایی را پرداخت نمایید اما مشکل خاصی برای دریافت ویزای اوکراین برایتان پیش نخواهد آمد و اغلب افراد موفق به اخذ آن خواهند شد. گرفتن وقت سفارت از جمله اقدامات اصلی دریافت ویزا به شمار می رود و حتما باید در زمان ذکر شده در کنسولگری حضور داشته باشید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

انواع ویزا اوکراین

هریک از مردم به هدف خاصی تمایل به سفر اوکراین دارند و هر فرد متقاضی باید طبق هدفی که از سفر خود دارد نسبت به اخذ ویزا درخواست دهد. ویزای اوکراین به انواع مختلفی دسته بندی می شود که برای اخذ هریک از این ویزاها باید مدارک خاص خود آن را ارائه نمایید.

تنها مدارک نیست که باعث تمایز انواع ویزای اوکراین شده است بلکه تفکیک انواع ویزاها باعث سهولت بخشیدن به انجام امورات شده و مردم می توانند به صورت هدفمند تری درخواست خود را به ثبت برسانند. توجه داشته باشید که دریافت هریک از انواع ویزاها منوط به داشتن شرایط خاص خود آن ویزا خواهد بود و فرد متقاضی باید کلیه این شرایط را داشته باشد.

دریافت برخی از ویزا ها مدت زمان کوتاه و دریافت برخی دیگر زمان زیادی برای بررسی نیاز خواهد داشت. در وهله اول حتما باید نوع ویزای اوکراین را متناسب با هدف خود انتخاب کرده باشید چرا که هریک از ویزاها محدودیت هایی را در کشور مقصد برایتان ایجاد خواهند کرد.

برای سفر به اوکراین به چه مدارکی نیاز داریم؟

ویزا تحصیلی اوکراین

دانشگاه های اوکراین از رتبه علمی بالایی برخوردار هستند و از این رو دانشجویان متعددی در تلاش اند تا در یکی از دانشگاه های این کشور مشغول به تحصیل شوند. اما اخذ ویزا تحصیلی اوکراین نیز شرایط خاص خود را دارد و حتما باید مورد تایید یکی از دانشگاه ها قرار بگیرید تا بتوانید اقدامات اولیه برای اخذ ویزای تحصیلی اوکراین را به انجام برسانید.

لازم به ذکر است که ویزای تحصیلی اوکراین تنها به جهت تحصیل در دانشگاه های این کشور صادر می شود و فرد اجازه کار کردن در اوکراین را نخواهد داشت. داشتن تمکن مالی همواره یکی از شرایط اصلی دریافت ویزای تحصیلی نیز هست و باید علاوه بر مدارک مورد نیاز اخذ ویزا، مدارک مربوط به دوره های مختلف تحصیلی خود را نیز ارائه کنید.

برای دریافت این نوع ویزا بهتر است که در ابتدا با یک مشاور کارشناسان در این زمینه مشورت نمایید تا با بهترین روش های اخذ ویزای تحصیلی اوکراین آشنا شوید.

ویزا کاری اوکراین

کار کردن در اوکراین یکی از دیگر دلایلی است که مردم را به سفر اوکراین راغب می کند. موقعیت های شغلی متعددی در اوکراین هستند که افراد خارجی نیز می توانند در این موقعیت ها مشغول به کار کردن شوند اما شرایط اخذ ویزای کاری اوکراین دشواری های خاص خود را دارد.

اولین شرط دریافت این ویزا، مورد قبول واقع شدن برای یک کارفرما است به گونه ای که فرد باید مورد تایید یکی از کارفرمایان اوکراین قرار گیرد. کارفرما باید طی ایمیل یا نامه ای از فرد درخواست کار نماید. پس از این مرحله فرد متقاضی می تواند با ارائه کلیه مدارک خود به کنسولگری اوکراین، مراحل مربوط به اخذ ویزا را پیگیری نماید.

با کارکردن در اوکراین امکان اخذ اقامت دائمی این کشور نیز وجود دارد و می توانید همسر و فرزندان خود را نیز به همراه خود به این کشور ببرید. مراکز متعددی در زمینه ویزای کار اوکراین فعالیت می کنند که خواهید توانست راهنمایی های دقیق تری از آنها دریافت نمایید.

ویزای توریستی اوکراین

به پرطرفدارترین نوع ویزای اوکراین رسیدیم! ویزای توریستی اوکراین طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد چرا که این کشور جاذبه های گردشگری متعددی را در خود جای داده که هر یک از این جاذبه ها با ویژگی های منحصر به فردی که دارد مردم را مجذوب خود خواهند ساخت.

جاذبه های طبیعی اوکراین از جمله محبوب ترین نوع جاذبه های این کشور به شمار می روند که با گشت و گذار در آنها حال و هوای خستگی ویروس کرونا از ذهن ها پاک شده و گویی در دنیایی جدید با هوایی پاک نفس می کشید.

اخذ ویزای توریستی اوکراین برای گشت و گذار در این کشور ضروری است و با داشتن این ویزا تنها مدت کمی برای تفریح و گردش در اوکراین خواهید ماند و قبل از موعد مقرر شده باید در خاک‌کشور مبدا حضور داشته باشید. اخذ ویزای توریستی اوکراین کار چندان دشواری نیست و با اغلب درخواست های اخذ این ویزا موافقت شده است. توجه داشته باشید که این ویزا تنها به جهت تفریح و گشت و گذار در اوکراین صاور می شود و با اخذ آن می توانید با شرایط زندگی در این کشور نیز به خوبی آشنا شوید.

برای سفر به اوکراین به چه مدارکی نیاز داریم؟

اخذ ویزای توریستی اوکراین

برای دریافت ویزای توریستی اوکراین نیز باید وقت سفارت این کشور را دریافت کرده باشید اما چنانچه وقت کافی برای انجام امورات دریافت ویزا نداشته باشید می توانید انجام این کارها را به شرکت همیشه سفر واگذار کنید.همیشه سفر مجری مستقیم و انحصاری ویزا توریستی اوکراین در ایران توانایی انجام درست کلیه امورات دریافت ویزای اوکراین را داشته و می توانند مسیر دریافت ویزا را برایتان هموار سازند.

توجه داشته باشید که هزینه کمی نیز از شما دریافت می کنند و به همین دلیل می توانید به راحتی انجام امورات را به همیشه سفر واگذار نمایید. امکان رزرو هتل و بهترین نرخ هتل اوکراین همچنین بلیط هواپیما نیز از سامانه شرکت وجود داشته و می توانید تنها در عرض چند دقیقه کلیه امورات مسافرتی خود را به انجام برسانید.

مدارک مورد نیاز سفارت اوکراین جهت اخذ ویزای اوکراین

پاسپورت معتبر، فرم درخواست ویزا، دو قطعه عکس رنگی، بیمه نامه مسافرتی ترجیحا سامان ، تمکن مالی بانکی، فیش واریزی سفارت، اصل دعوتنامه (شخصی و یا توریستی)، هزینه ویزا سنتر، گواهی شغلی، کپی تمام صفحات شناسنامه و کپی کارت ملی

صدور ویزا برای ایرانی ها پس از انجام مصاحبه ( در حال حاضر با برنامه اسکایپ انجام می شود) و اخذ تاییدیه از مراجع ذیصلاح دولتی اوکراین انجام خواهد پذیرفت.

در نظر داشته باشید اگر به هر دلیلی با درخواست شما موافقت نشود هزینه ورودی سفارت و ویزا سنتر به شما باز پس نخواهد شد.

بیمه مسافرتی مورد نیاز سفارت

یکی از مدارک مورد نیاز سفارت برای ویزا اوکراین همونطور که در بالا ذکر شد بیمه مسافرتی می باشد.بیمه های مسافرتی در مدل های مالی مختلفی ارائه می گردد مثلا ۱ ماهه، ۳ ماهه، ۶ ماه و ۱ ساله و در پوشش های مالی مختلف از ۰۰۰/۱۰ هزار یورو تا ۰۰۰/۱۰۰ یورو و با توجه به شرایط کنونی بیمه با پوشش بیماری کرونا و بدون پوشش بیماری کرونا.

انتخاب نوع بیمه برای هر ویزا نکته مهمی به شمار میرود که اگر این انتخاب از بازه زمانی یا پوشش مالی و یا شرکت ارائه کننده بیمه مسافرتی درست نباشد می توان منجر به ریجکت شدن ویزا شود.

یکی از بیمه های مورد تایید سفارت های کشور های مختلف ازجمله کشور اوکراین بیمه مسافرتی سامان هست که شرکت خدمات مسافرتی همیشه سفر به عنوان یکی از نمایندگی های فروش بیمه سامان، بیمه مسافرتی شما را با نرخ رقابتی و پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

در شرایط کنونی اپیدمی کرونا در سراسر دنیا سخت گیری های بیشتری هنگام ورود به کشورهای مختلف انجام می شود که شامل تست پی سی آر و فرم های خود اظهاری سلامت میشه ولی برای ورود به کشور اوکراین همچنین بیمه نامه با پوشش کرونا که از خود کشور اوکراین صادر شده باشد هم نیاز هست که همراه مسافرین باشد.

ما در این زمینه نیز به عنوان نماینده فروش بیمه اوکراینی در ایران می توانیم به راحتی برای مسافرین عزیز که قصد عزیمت به کشور اوکراین رو دارند این بیمه نامه رو در بازه های زمانی و پوشش های مختلف صادر کنیم.

کافیست برای صدور آنلاین بیمه نامه خود عکس پاسپورت و نوع بیمه درخواستی خود را به شماره واتساپ ۰۹۰۲۵۵۵۵۱۲۴ ارسال کنید و در کمترین زمان بیمه خود را دریافت کنید.

برای سفر به اوکراین به چه مدارکی نیاز داریم؟

شرکت خدمات مسافرتی هوایی و گردشگری همیشه سفر با سالها تجربه مفید، مرجعی مطمئن و قابل اطمینان برای پاسخگویی به سئوالات شما و ارایه بهترین راه برای شرایط خاص شما است.

عموما برای ایرانی ها در کشور اوکراین سه نوع اقامت اوکراین می شود انجام داد، اقامت دانشجویی ،اقامت دائم و اقامت موقت یا کاری.

همیشه سفر مجری تخصصی تور، ویزا، اقامت و خدمات کشور اوکراین با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی ۱۰۰٪ مطمئن در خدمت مسافران گرامی می باشد.برای گرفتن ویزا و اقامت اوکراین بهتر است که از طریق آژانس همیشه سفر اقدام کرد و با کمترین هزینه و زمان ویزای اوکراین خود را دریافت کنید.

برگرفته از وب سایت https://hamishehsafar.com/

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها