رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 546133

چرا بنادر ایران مسافر زیادی دارند؟

رپورتاژ تبلیغی / اگر چه سفر کردن از بهترین تفریح ها به حساب می آید، اما همیشه این سوال را به دنبال دارد که به کجا سفر کنیم؟ سفرها در ایران معمولا با دو هدف کلی انجام می شوند. ما یا برای زیارت به شهرهای مذهبی سفر می کنیم، یا برای تفریح شهرهای دیگر به خصوص شهرهای شمالی را انتخاب می کنیم.

div>

چرا بنادر ایران مسافر زیادی دارند؟

بیشترین سفر به کدام بندر ایران است؟

در بین شهرهای توریستی ایران بنادر همیشه مسافرهای بیشتری را به سمت خود جذب می کنند، البته کاملا هم طبیعی ست، خیلی از ما از دیدن دریا و ساحل آن لذت می بریم. برای شما هم سوال شده است که کدام از بندرهای ایران مسافر بیشتری را دارند؟

در بندرهای شمالی بندر انزلی هر ساله میزبان درصد بسیار بالایی از مسافران شمالی ست، این شهر امکانات بسیار خوب و زیر ساخت های مناسبی را برای مسافران در نظر گرفته است، این امکانات در کنار طبیعت و ساحل زیبا باعث می شود که مسافران میل و رغبت بیشتری برای سفر به آن جا داشته باشند.

در بین شهرها و بنادر جنوبی هم بندرعباس پذیرای تعداد زیادی از مسافرانی است که جنوب را برای سفر خود انتخاب کرده اند. سفر به شهرهای جنوبی به خصوص بندرعباس در روزهای پائیزی و زمستان حس و حالی عجیب و وصف ناپذیر دارد. تصور کنید که همه شهرهای ایران سرد هستند و مردم با پوشش گرم رفت و آمد می کنند، اما شما در بندر عباس به راحتی با لباس های تابستانی گردش می کنید.

سفر کردن اگر چه بسیار لذت بخش است، اما برای آن که این لذت را هر چه بیشتر بچشید، باید به همه جوانب آن دقت داشته باشید، موضوع اسکان هم از مواردی ست که نباید از آن غافل شد. شما با اجاره یک آپارتمان شیک و تمیز در بندرعباس دیگر نگرانی بابت اسکان نخواهید داشت و به سادگی می توانید از ساعات سفر خود لذت ببرید.

چرا بنادر ایران مسافر زیادی دارند؟

پردرآمد ترین شهرهای مذهبی ایران

ما ایرانی ها معمولا برای اهل بیت احترام خاصی قائل هستیم، از این رو ترجیح می دهیم در هنگام شادی و سفر، زیارتی هم داشته باشیم. به همین دلیل شهرهای مذهبی همواره میزبان مسافرهای بسیاری هستند. وقتی که در مورد شهرهای مذهبی ایران صحبت می کنیم، اولین شهری که به ذهن همه ما می رسد مشهد است.

مشهد با حرم مطهر امام رضا (ع) به عنوان قطب شهرهای مذهبی ایران شناخته می شود. شهر مذهبی دیگر ایران قم است و همانطور که همه می دانیم حرم همشیره امام رضا (ع) یعنی حضرت معصومه (س) در این شهر قرار دارد.

البته شهرهای مذهبی ایران به این دو شهر مقدس خلاصه نمی شود. در شهر شیراز هم حرم حضرت شاه چراغ (ع) قرار دارد. شیراز شهری افسون‌گر با جاذبه های فراوان است و بسیاری از مسافران این دیار ترجیح می دهند قبل از دیدن جاذبه های آن، در حرم حضرت شاه چراع کمی قلب خود را به آرامش برسانند.

شهر ری هم با وجود حرم حضرت شاه عبدالعظیم یکی دیگر از شهرهای مذهبی ایران به حساب می آید. بسیاری از پیروان اهل بیت در مراسم های مذهبی به این شهر سفر می کنند تا توشه ای برای آخرت خود داشته باشند.

البته در بین این شهرهای مذهبی مسافران شهر مشهد بیش از دیگر شهرها بوده و البته کاملا هم طبیعی است. اما بابت اسکان در این شهر شلوغ نگران نباشید؛ اجاره یک سوئیت شیک و تمیز مشهد را برای شما لذت بخش تر خواهد کرد.

چرا بنادر ایران مسافر زیادی دارند؟

این روزها شاهد این هستیم که بیشتر کارها به سادگی و به صورت اینترنتی انجام می شود، اجاره ویلا به صورت آنلاین و همچنین اقامتگاه های دیگری در شهرهای مختلف به شما کمک می کند که از همه زمان سفر خود بدون نگرانی بابت موضوع اسکان لذت ببرید؛ یعنی دقیقا به همان هدفی که برای آن قصد سفر کرده اید و از دیار خود به شهر دیگری راهی شده اید، دست پیدا خواهید کرد. به همین دلیل خیلی ساده خواهید توانست برای اجاره ویلا ، از سایت های معتبر مانند سایت شب، به صورت آنلاین رزرو خود را انجام دهید و پشتیبانی دائمی در تمام طول سفر به همراه بیمه رایگان داشته باشید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها