رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 549542

گشت و گذار در شهر استانبول و رستورانهای کیش

رپورتاژ تبلیغی / معمولا در همه شهرهای بزرگ یک یا چند خیابان پر زرق و برق به چشم می خورد که پاتوق اصلی گردشگران است .

گشت و گذار در حوالی خیابان استقلال

معمولا در همه شهرهای بزرگ یک یا چند خیابان پر زرق و برق به چشم می خورد که پاتوق اصلی گردشگران است . در شهر استانبول نیز خیابان استقلال و میدان تکسیم بسیار شلوغ و پر جاذبه بوده و گردشگران تا پاسی از شب در امتداد آن به تفریح و خوشگذرانی مشغول هستند . این خیابان بهترین مراکز خرید شهر ، بهترین کافه و رستوران ها و همچنین بهترین هتل های شهر را در خود جای داده است . نکته جالب اینکه کف این خیابان سنگ فرش بوده و هیچ وسیله نقلیه ای در آن اجازه تردد ندارد به جزء تراموای زیبایی که هر چند وقت یکبار از وسط آن عبور کرده و مسافران را جابه جا می کند .

در اطراف این خیابان در تور استانبول سفر باتو ، برخی از بهترین مراکز خرید شهر را خواهید یافت که برای تهیه انواع پوشاک و سوغات گزینه مناسبی هستند . مرکز خرید بی اوغلوایش ، مرکز خرید فروم ، مرکز خرید جواهر و مرکز خرید تورکوز بهترین گزینه برای گشت و گذار و خرید هستند .

گرند بازار و بازار ادویه فروشان

در ابتدا یکی از پر طرفدار ترین جاذبه های تاریخی و تماشایی این شهر را به شما معرفی می کنیم که معمولا پاتوق اولیه اغلب گردشگران نیز هست . گرند بازار یکی از مکان های تاریخی شهر استانبول است و قرن ها قدمت دارد . این بازار در دوران حکومت عثمانیان ساخته شده و در طی قرن ها به وسعت آن افزوده شده است . این بازار چندین خیابان را در بر گرفته و بیش از پنج هزار حجره و مغازه را در خود جای داده است .

گرند بازار در تور ترکیه سفر باتو دارای فضایی سنتی و بسیار پر زرق و برق است و شاید بی آنکه متوجه گذر زمان باشید ، ساعت ها در آن سرگرم شوید . البته باید افزود قیمت کالاها در گرند بازار کمی بالاست زیرا همانطور که گفتیم اینجا پاتوق گردشگران و به خصوص اروپائی ها ست و طبیعی است که فروشندگان از این فرصت سوء استفاده کنند .

نگاهی به رستوران ها و مراکز خرید خوب و معروف در جزیره کیش

جزیره کیش یکی از قطب های برتر گردشگری در ایران است که با وجود امتیازات منحصر بفرد سالانه میزبان میلیون ها گردشگر است . در کیش همه امکانات رفاهی و تفریحی لازم برای سفری رویایی مهیا شده است . از کافه و رستوران ها متنوع و با کیفیت گرفته تا مراکز خرید مدرن و بسیار شیک ، که همگی جوابگوی همه سلیقه ها هستند . ما در ادامه این مطلب قصد داریم برخی از بهترین رستوران ها و معروف ترین مراکز خرید جزیره کیش را معرفی کرده و شما را در داشتن سفری بیاد ماندنی راهنمایی کنیم . پس با ما همراه باشید .

رستوران کوه نور

اولین پیشنهاد ما به شما عزیران صرف غذا در رستوران کوه نور و ثبت خاطراتی بیادماندنی است . به محض ورود به این مجموعه با فضایی زیباو محیطی گرم و دوست داشتنی روبرو خواهید شد . شب ها در رستوران کوه نور موسیقی زنده برگزار می شود که لذت صرف غذا را دو چندان می کند . منوی این رستوران متنوع بوده و انواع خوراک های اصیل ایرانی را شامل می گردد . سالاد بار نیز به ازای سفارش هر پرس خوراک بصورت رایگان در اختیارتان قرار می گیرد .

در طبقه بالای آن نیز کافی شاپ قرار دارد که با انواع نوشیدنی های سرو و گرم و قلیان از مشتریان پذیرایی می کند . البته برای تکمیل مطلب باید اضافه کنیم قیمت خوراک ها در این رستوران کمی بالاست ، اما پرس ها بزرگ بوده و کیفیت و طعم خوب خوراک ها شما را راضی می کند .

رستوران میرمهنا

پیشنهاد بعدی ما صرف غذا در رستوران نسبتا قدیمی میر مهناست . این مجموعه از آن دسته رستوران های پر طرفداری است که همراه با موسیقی زنده و ساز و آواز تا پاسی از شب مهمانان را سرگرم می کند و محیطی گرم و دوست داشتنی آن خاطراتی رویایی به همراه دارد . البته باید افزود قیمت خوراک ها در این رستوران نیز تا حدودی بالاست و از مهمانان ورودی نیز دریافت می گردد . رستوران میر مهنا ، در خیابان فردوسی و در کنار متل تاپ رز واقع شده است .

رستوران هشتگ

اگر دلتان برای فست فودهای لذیذ و چرب و چیلی تنگ شده سری به رستوران هشتگ بزنید . در این رستوران بهترین نوع برگرها ، پیتزاها ، سالادها و نوشیدنی ها را میل می کنید و تمام مدت محو دکوراسیون و نورپردازی متفاوت آن خواهید شد . البته این رستوران دارای چند سالن مجزا است که در سالن شاهنامه آن انواع خوراک های لذیذ ایرانی را میل خواهید نمود .

رستوران هشتگ در تور کیش سفر باتو ، این روزها پاتوق بسیاری از سلبریتی هاست و موسیقی زنده آن تا پاسی از شب شما را سرگرم می کند . رستوران هشتگ در میدان خانه گستر ، مجتمع گنجینه 2 واقع شده است .

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها