رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 550962

سفر به کوش آداسی در تابستان 1400 در دوران کرونا

رپورتاژ تبلیغی / سفر به کوش آداسی در تابستان و آغاز فصل گرما، محبوبیت ویژه ای پیدا می کند. زیرا این شهر یکی از شهرهای ساحلی ترکیه است.

dir="RTL" style="text-align:right">کوش آداسی در ساحل دریای اژه قرار گرفته است و امکانات تفریحی زیادی به ویژه برای تابستان دارد. امکاناتی مانند پارک آبی، قایقرانی، سواحل جذاب و طبیعت دیدنی، از دلایل سفر به کوش آداسی هستند. ایرانیان برای ورود به ترکیه نیازی به ویزا ندارند و با تست منفی کرونا می توانند وارد خاک ترکیه شوند. همچنین برای سفر ارزان تر به این شهر می توانید از آفرهای تور کوش آداسی استفاده کنید.

سواحل ماسه ای و آبهای شفاف آن، غروب آفتاب با شکوه و امکان قدم زدن در مرکز تاریخی یا انجام هرگونه ورزش آبی، بارها و رستوران هایی که ارائه دهنده بهترین غذاهای محلی هستند همه و همه نوید بخش یک سفر بی نظیر هستند. شبانه کوش آداسی بهترین مکان برای لذت بردن از لذت سواحل ترکیه است. از آسوس تا ازمیر، منظره ای از تپه های سبز مشاهده می شود و در کنار آن روستاهای ماهیگیری بی نظیر و سایت های باستانی باورنکردنی مکان هایی برای یک ماجراجویی جالب می باشند. تور کوش آداسی مهرپرواز پیشنهادی عالی برای شما عزیزانی است که دوست دارید سفری خاص را تجربه کنید.

این شهر در بین ایرانیان چندان شناخته شده نیست و اکثر افراد، آنتالیا را به عنوان یکی از شهرهای ساحلی ترکیه می شناسند. در ادامه تفریحات کوش آداسی را به شما معرفی می کنیم تا بیشتر با آن آشنا شوید.

سفر به کوش آداسی در تابستان 1400 در دوران کرونا

نمایی زیبا از کوش آداسی

پارک آبی کوش آداسی (آدالند)

این پارک آبی روباز امکانات تفریحی بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهد و توریست های زیادی به آن سر می زنند. شاید با حضور زیاد گردشگران مواجه شوید اما قطعا ارزش آن را خواهد داشت. زیرا علاوه بر تفریحات پارک آبی مانند سرسره ای مختلف، تفریحات ساحلی مانند رفتینگ (قایقرانی در آب های خروشان) را نیز تجربه خواهید کرد.

پارک آبی آدالند

سواحل کوش آداسی

یکی از سواحل محبوب کوش آداسی، ساحل پاموکاک است. این ساحل به طور شبانه روزی فعالیت دارد و برای استراحت و کسب آرامش بسیار مناسب است. این ساحل بسیار تمیز است و می توانید از کافه های این ساحل شنی و یا اسب سواری در آن لذت ببرید. از طرفی این ساحل به پارک آبی آدالند نزدیک است که می تواند یکی از نقاط قوت آن باشد.

ساحل لیدیز (Ladies) نیز یکی از سواحل زیبای کوش آداسی است. ساحل لیدیز به معنای ساحل بانوان است اما این فقط نام این ساحل است و همه افراد اجازه ورود به آن را دارند. بسیاری از هتل های کوش آداسی در نزدیکی آن قرار دارند و دسترسی به آن آسان است. چترهای آفتابگیر، صندلی های ساحلی، کافه و رستوران های زیادی در اطراف آن وجود دارد. ساعت استفاده از تفریحات تابستانی این ساحل از 8 صبح تا 3 بعد از ظهر است. نامگذاری این ساحل نیز به دوران عثمانی بر می گردد. زیرا در آن زمان مخصوص بانوان بود اما اکنون این طور نیست.

سواحل کوش آداسی

کشتی کروز در جزیره کوش آداسی

جزیره ای کوچک به همان نام کوش آداسی در اطراف آن وجود دارد که جاذبه ای مانند قلعه تاریخی را در خود دارد. اما شاید بهترین آن ها سوار شدن در کشتی های تفریحی کروز و گشت زدن در اطراف جزیره باشد.

سفر ارزان به کوش آداسی

اگر می خواهید با هزینه کم تر به کوش آداسی سفر کنید، به شما تور لحظه آخری کوش آداسی را پیشنهاد می کنیم. قیمت تور کوش آداسی لحظه آخری به صورت کلی از تور عادی کوش آداسی ارزان تر است. تور های لحظه آخری به این شکل است که در نزدیکی موعد برگزاری تور، آژانس ها برای تکمیل ظرفیت اقدام به ارائه تخفیف های بالا می کنند. تور لحظه آخری با تور عادی از نظر خدمات تفاوتی ندارد. اما قیمت آن بسیار ارزان تر است. برای رزرو تور لحظه آخری کوش آداسی به این نکته توجه کنید که باید سریعا آماده سفر شوید تا بلیط و هتل خود را از دست ندهید.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس مسافرتی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02143638 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها