رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 555718

شرط برگزاری کلاس‌های حضوری دانشجویان در پاییز

ساعت 24- رئیس دانشگاه سمنان گفت: در صورت انجام واکسیناسیون زمینه برای حضور دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی فراهم می‌شود.

مسعود نصیری‌زرندی رئیس دانشگاه سمنان اظهار کرد: حتی اگر واکسیناسیون نیز انجام شود، با توجه به شرایط کرونایی جامعه نمی‌توانیم میزبان حضور همه دانشجویان در دانشگاه باشیم؛ چرا که نمی‌توان از خوابگاه‌های دانشجویی با همه ظرفیت استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه در زمینه حفظ سلامت دانشجویان باید با احتیاط بیشتری عمل کرد، افزود: در صورت انجام واکسیناسیون دانشجویان، تنها آن دسته از دانشجویان مقطع کارشناسی که درس‌های عملی دارند برای گذراندن آنها در دانشگاه حاضر می‌شوند، آن هم با توجه به شرایط کرونایی روز جامعه و رنگ‌بندی‌هایی که وجود دارد.

رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه دوره‌های مجازی دانشگاه‌ها در دوره کرونا تجربه خوبی است؛ اما از کیفیت آموزشی مطلوب برخوردار نیست، گفت: می‌توان از این دوره‌های مجازی به عنوان تکمیل کننده دوره‌های حضوری در دوران پساکرونا بهره برد.

نصیری ابراز امیدواری کرد: با انجام واکسیناسیون، هر چه زودتر شاهد حضور دانشجویان در محیط دانشگاه‌ها باشیم؛ چراکه محیط دانشگاه با حضور دانشجویان به عنوان یکی از رکن‌های اصلی دانشگاه پویایی می‌یابد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها