رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 565689

یک دوتابعیتی در فدراسیون بدنسازی چه می کند؟

ساعت24-حضور یک فرد دوتابعیتی در فدراسیون بدنسازی که گذشته قابل انتقادی نیز دارد، شائبه هایی را به وجود آورده است.

html>

علی تبریزی قهرمان سابق پرورش اندام که خیلی از عناوین خود را در دوران قهرمانی با پرچم قطر به دست آورد که در همان دوره نیز انتقادات فراوانی را نیز در پی داشت، هم اکنون عضو هیات رئیسه فدراسیون بدنسازی است، اما در هیچ کدام از جلسات حضور ندارد. دلیل این اتفاق هم مشخص است چون وی در آمریکا اقامت دارد و قصد دارد از راه دور مدیریت کند و همچنان در عرصه باشد.

اخیرا نامه انتقادی او خطاب به رئیس فدراسیون بدنسازی در انتقاد از مدیر تیم های ملی منتشر شده که بررسی موارد مطرح شده در آن برعهده کارشناسان و نیازمند فرصتی دیگرست، اما سوال اینجاست که چطور یک فرد قصد دارد از آن سوی دنیا، در فدراسیونی که همه ورزشکاران، عوامل و مخاطبانش در ایران هستند، مدیریت کند؟ اساسا چرا باید یک فرد دوتابعیتی در هیات رئیسه حضور یافته و البته بخش عمده ای را نیز غایب باشد. با توجه به منع اشتغال دوتابعیتی ها، چرا فدراسیون در این باره سکوت کرده است؟ آیا شخصی که حتی حاضر نیست در کشورمان اقامت داشته باشد و در آن سوی مرزهاست، صلاحیت اشغال سمت ها را دارد؟

حکم عضویت تبریزی در هیات رئیسه فدراسیون بدنسازی مربوط به دوران مدیریت ناصر پورعلی‌فرد بوده، اما به نظر می‌رسد در دوران سرپرستی امیری خراسانی و ریاست نصیرزاده هم تداوم داشته که جای تعجب دارد. البته وی در هیچ کدام از جلسات این فدراسیون، خبری از علی تبریزی نیست!

با توجه به منع قانونی و غیبت طولانی تبریزی که در ینگه دنیا اقامت دارد، به نظر می رسد بایستی با وسواس بیشتری اقدام کرد و فدراسیون بدنسازی باید فردی را که شرایط قانونی دارد، جایگزین وی کند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها