رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566943

مادر ماهشهری دخترش را کشت

ساعت24-فرمانده انتظامی بندر ماهشهر گفت: مادری عصبی که دختر خود را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

html>

سرهنگ رضا پاپی یکشنبه بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری و اختلاف خانوادگی منجر به قتل در فاز چهار بندر ماهشهر، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل مشخص شد خانمی با هویت معلوم و ساکن در آدرس اعلام شده، با بدنی زخمی و خون‌آلود از منزل خارج شده، به زمین افتاده و فوت کرده است.

فرمانده انتظامی بندر ماهشهر علت قتل را اختلاف خانودگی عنوان کرد و گفت: بلافاصله عوامل پلیس آگاهی، بازپرس و پزشکی قانونی در محل حاضر شدند که در تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول پس از درگیری توسط مادرش مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده است.

وی افزود: همچنین در بررسی‌های اولیه مشخص شد قاتل از بیماری عصبی رنج می‌برد که با سرعت عمل ماموران، عامل این جنایت دستگیر و پرونده‌ای برای او تشکیل شد.

قتل دختر17ساله توسط مادرش باکارد

زن ماهشهری به دلیل درگیری بادخترش وی را باکارد به قتل رساند.

این زن سابقه بیماری اعصاب روان دارد

یک منبع آگاه از پلیس ماهشهر در گفتگو اختصاصی باخبرنگار رکنا گفت در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری و اختلاف خانوادگی منجر به قتل واقع در ماهشهر، فاز ۴ بوستان ۱۰ بلافاصله عوامل تخصصی پلیس در محل حاضرشدند که همسایه ها اعلام نمودند خانمی با هویت معلوم اهل و ساکن آدرس فوق با بدنی زخمی و خون آلود از منزل خارج شده و زمین افتاده و فوت نمود، بلافاصله عوامل پلیس آگاهی، بازپرس و یژه قتل و پزشکی قانونی در محل حاضر گردیده که در تحقیقات اولیه مشخص گردید که مقتول دختر 17ساله ایست که پس از درگیری توسط مادرش با ضربات کارد مورد اصابت و به قتل رسیده است، که قاتل دستگیر و تحقیقات ادامه دارد و موضوع در حال بررسی می باشد، پرونده ای تشکیل و متهمه به پلیس آگاهی انتقال گردید.

علی رنجکش

رکنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها