رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575009

فال روزانه چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰

ساعت ۲۴-مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز مشاهده کنید.

فال
html>

فال شخصی برای متولدین 22 دی :

در سالی که پیش رو دارید، هر کاری را که به عهده داشته باشید به بهترین نحو ممکن و بدون هیچ ایراد و اشکالی انجام خواهید داد. این عملکرد فوق العاده ای که از خودتان به نمایش می گذارید باعث کسب شهرت و اعتبار تازه ای برای شما خواهد شد. شما این توانایی را خواهید داشت تا در رابطه با مسائل مهم به درستی تصمیم گیری کنید. آنهایی که کارشان با نوشتن و نویسندگی در ارتباط است امسال به درجه ی بالاتری از موفقیت دست پیدا خواهند کرد. شما حساسیت بسیاری نسبت به مسائل جزئی و پیش پا افتاده دارید و اگر خودتان را کنترل نکنید همین حساسیت، تنش و استرس زیادی را به شما وارد خواهد کرد که آن را به خانواده و اطرافیانتان نیز منتقل خواهید کرد. اگر می خواهید مشکلات موجود در روابط عاطفیتان حل شوند باید خودخواهی را کنار بگذارید. اسفند، خرداد و آذر مهم ترین ماه های سال آینده خواهند بود.


فال روزانه متولدین فروردین

امروز شرکت کردن در مهمانی ها و دورهمی های مختلف برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود. صحبت با دیگران در مورد مسائل مختلف از جمله مسائل کاری و تجاری اطلاعات جالب و مفیدی را در اختیار شما قرار خواهد داد که می توانید از آنها در کار خودتان استفاده کنید. شما در جمع مورد احترام همه قرار خواهید گرفت و این میزان از احترام و توجه باعث احساس رضایت شما خواهد شد. این احترام و اعتباری که به دست آورده اید را مدیون سخت کوشی و تلاش خود هستید. سعی کنید ساعات پایانی روز را در خانه بگذرانید و کارهایی را انجام دهید که باعث خواهند شد فردا کارهایتان راحت تر پیش بروند. مسیری که برای زندگی تان در نظر گرفته اید دوباره مرور کنید. پس از سالها تماسی با شخصی خواهید گرفت که همچنان منتظر است. به زودی خبری به شما گفته خواهد شد، آن را به فال نیک بگیرید به حرف های پدر و مادرتان توجه کنید. آنها در مورد موضوعی با شما صحبت می کنند که درباره اش تحقیق کرده اند. خودخواهی و انزوا گرایی را کنار بگذارید تا روزگار برایتان دلنشین شود.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شما اعتماد به نفسی بیشتر از همیشه دارید و احساس می کنید در انجام هر کاری که به عهده دارید موفق خواهید بود هر کاری که آغاز کنید را به راحتی به پایان خواهید رساند. همین احساس باعث می شود که محدودیت زمان و موانع احتمالی را در نظر نگرفته و مسئولیت های بیشتری را بپذیرید. اگر این کار را بکنید در نیمه های روز به خودتان آمده و خواهید دید که خسته شده اید و نصف بیشتر کارهایتان نیز باقی مانده اند. شما که نمی خواهید امروز به جای استراحت کردن بدتر خودتان را خسته کنید؟! پس از همان ابتدای روز از پذیرفتن هر مسئولیت اضافه ای خودداری کرده و خودتان را به دردسر نیندازید تا بتوانید از روزتان لذت ببرید. به دستان مهربانی که روزی در زمان نیاز شما را یاری داده اند فکر کنید و شما هم دست خود را به سوی او دراز کنید. شخصی را که عمیقا پشیمان است ببخشید. پیشنهادی به شما می شود که سرشار از برکت است. برای رسیدن به نیت تان عجله نکنید. هر چه قسمت باشد، همان می شود. شخصی در اطرافتان به زندگی شما حسادت می کند. گذشته زندگی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. به گذشته فکر نکنید.


♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز روابط شما با هر کسی، از دوستان، همکاران، خانواده و عشقتان گرفته تا حتی غریبه ها، بسیار گرم و صمیمی است و به خوبی پیش خواهد رفت. شما خیلی راحت تر از همیشه می توانید احساسات خود را بیان کنید، هر چند که این کار را بیشتر به طور غیر مستقیم انجام خواهید داد. امروز با وجود این که اصلا قصد ندارید خودتان را با مسائل کاری درگیر کنید به طور کاملا غیر منتظره با فرصت های کاری جدیدی مواجه خواهید شد که می توانند شما را با افراد با نفوذی در ارتباط قرار دهند. امروز تا جایی که می توانید در فعالیت های اجتماعی و گروهی شرکت کنید. این کار به رشد شخصی و بهتر شدن حال روحیتان کمک قابل توجهی خواهد کرد. اگر کسی را دوست دارید این علاقه را به باد فراموشی نسپارید. در راه انجام کار خیری قدم بردارید. مواظب اطرافیانتان باشید. خوش بین بمانید، بدبینی شما را از هدف و مسیرتان دور می کند. بی محلی شما شخصی را کلافه کرده و ممکن است از کوره در برود. صداقت را در انجام کارهایتان فراموش نکنید که کلید رسیدن به هدفتان است. این هفته به هیچ عنوان معامله ای انجام ندهید.


♋ فال روزانه متولدین تیر

فکر کردن به موفقیت های اخیر و خوش شانسی هایتان در زمینه ی مسائل حرفه ای باعث خواهد شد احساس قدرت، مثبت اندیشی و شور و هیجان به سراغ شما بیاید و اعتماد به نفستان به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. روابط شما با شخصی که دوست دارید هم خیلی خوب دارند پیش می روند و همین باعث می شود که امروز برایتان بسیار رضایت بخش باشد و روابطتان با عشقتان و دوستان و نزدیکانتان به خوبی پیش برود و پیشرفت قابل توجهی را در روابطتان با آنها شاهد خواهید بود. از این روز لذت بخش بیشترین بهره ی ممکن را ببرید و خوشیتان را با پرداختن به تفریح مورد علاقه تان در بعدازظهر تکمیل کنید. اگر این روزها احساس کسالت و افسردگی می کنید، از خانه بیرون بزنید. طی چند روز آینده یک ملاقات مهم خواهید داشت. مشکلات در حال حل شدن هستند، بیهوده احساس نگرانی و اضطراب می کنید. دخالت بی جای یکی از اطرافیان مانع آن می شود که بتوانید به طور مستقل در مورد مسئله ای مهم تصمیم بگیرید. فرصت آشنایی با شخصی برایتان پیش خواهد آمد که شما را در موقعیت جدیدی قرار می دهد.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

خبرهای خوبی که امروز از دوردست ها به دستتان خواهند رسید می توانند روزتان را بسازند. پس از شنیدن این خبرها شما باقی مانده ی روزتان را غرق در لذت بردن از شنیده هایتان خواهید گذراند. با این حال نباید انتظار داشته باشید این خبرهای خوب زندگی شما و روابطتان را بلافاصله و به طور مستقیم تحت تأثیر قرار دهند. باید کمی به خودتان فرصت دهید و از شرایط به وجود آمده به بهترین شکل ممکن استفاده کنید تا بتوانید از اثرات این اتفاقات بهره مند شوید. امروز اصلا روز خوبی برای در خانه نشستن نیست، از خانه بیرون بروید و از تابش نور آفتاب به روی پوست بدنتان لذت ببرید. دریافت یک هدیه شما را خوشحال خواهد کرد. روزهای شیرین برای شما در راه است. در قول دادن به دیگران توان خود را در نظر بگیرید. وعده های بی عمل از اعتبار شما می کاهد. به کسی که عاشقانه شما را دوست دارد توجه بیشتری نشان دهید. این روزها برای شما هر چیزی ارزش صبر و انتظار را دارد. معامله ای که فکرتان را مشغول کرده، انجام دهید. سود کلانی می برید.


فال امروز متولدین شهریور

امروز پولی که انتظارش را نداشته اید به یکباره به دستتان خواهد رسید و مایه ی خوشحالی شما و بقیه ی اهل خانه خواهد شد. شما به این فکر می کنید که ای کاش می توانستید همیشه همین قدر خوش شانس باشید. نگران نباشید، تمام نشانه ها حاکی از این هستند که این روند خوش شانسی و موفقیت برای مدتی ادامه خواهد یافت. تنها چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که در سرمایه گذاری هایتان دقت عمل بیشتری به خرج دهید. با این کار شانس موفقیت خود را بالاتر برده و از لحاظ مالی نیز احساس امنیت خواهید کرد. در هر صورت تمام روز به کار و پول فکر نکنید، از روزتان لذت ببرید! به یک مسافرت احتیاج دارید تا شما را برای کار و زندگی آماده تر کند. به مسائل کوچک و بی اهمیت بیش از حد توجه می کنید، بهتر است به فکر آینده باشید. کلید اصلی حل مشکلات در تفکر درست تان است. از رویاها بپرهیزید و به واقعیت بپردازید. شخصی که از شما دلخوری داشته حالا به شدت کمک حالتان خواهد شد. شانس و اقبال در خانه تان را به صدا در می آورد، گوش به زنگ باشید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز ذهن شما به شدت درگیر مسائل کاری و حرفه ای است و به آینده ی کاری خود فکر می کنید. شما زمان زیادی را به صحبت کردن با دوستان و آشنایانتان در مورد فرصت های کاری مختلفی که پیش رویتان قرار دارند اختصاص خواهید داد تا اطلاعاتی که به دنبالشان هستید را به دست بیاورید. شاید یکی از نزدیکانتان در زمینه ای که برای شما جذاب است فعالیت های موفقیت آمیز داشته و شما حالا می خواهید از راهنمایی های او استفاده کرده و شانس خودتان را در این زمینه امتحان کنید. شما می توانید در انجام این کار موفق باشید، اما باید پیش از هر اقدامی تمام اطلاعات لازم را کسب کرده و مورد بررسی قرار دهید. خانه تان پر از شادی و جنب و جوش خواهد بود. در مورد نیتی که در سر دارید با کسانی که برای شما دل می سوزانند مشورت کنید. فرصتی برای جبران اشتباهی پیدا خواهید کرد، این فرصت را از دست ندهید. در برابر سختی ها مقاوم باشید به اطراف خودتان خوب دقت کنید و با دوراندیشی زندگی بهتری برای خود بسازید. شخصی همان طور که ادعا می کند به فکر شماست او را باور کنید.


♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز فکر کردن به موفقیت های حرفه ای اخیرتان و نگاه کردن به حساب بانکیتان باعث خواهد شد که بخواهید به خودتان تبریک بگویید. این موفقیت شما اگر به تلاش و سخت کوشی خود ادامه داده و نگرش مثبت و امیدوارانه ی خود را حفظ کنید برای مدتی به همین شکل ادامه خواهد یافت. امروز روابط شما با اطرافیان و به ویژه با شخصی که دوست دارید بسیار گرم و دوستانه خواهد بود. اگر هم مجرد باشید با رفتار تأثیر گذارتان خواهید توانست هر کسی را که بخواهید به راحتی به خود جذب کنید . امروز به طور کلی برای شما روز لذت بخشی خواهد بود، سعی کنید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. در رسیدن به هدفتان عجله نکنید، باعث بی نظمی در کارهایتان می شود. به موضوعی فکر می کنید که در آینده شما تاثیر خوشایندی خواهد گذاشت، کمی جدی باشید و بی گدار به آب نزنید. دیداری دلنشین خواهید داشت، آسوده خاطر باشید خبری خوش از راه می رسد. این روزها ممکن است از نظر مادی در تنگنا قرار بگیرید. انتقاداتی از شما می شود بهتر است هیچ عکس العملی نشان ندهید.


♐ فال روزانه متولدین آذر

شاید تصمیم بگیرید امروز به مناسبت موفقیت هایی که این اواخر در زمینه ی حرفه ای داشته اید یک مهمانی کوچک راه انداخته و موفقیت هایتان را با دوستان صمیمی و نزدیکانتان جشن بگیرید. شما در حال حاضر به واسطه ی این اتفاقات خوبی که در زندگیتان افتاده اند نگرش مثبتی به زندگی و انسان های اطراف خود پیدا کرده اید و اعتماد به نفستان نیز افزایش پیدا کرده است و همین باعث می شود که خیلی راحت تر با اطرافیانتان ارتباط برقرار کنید. خوشبختانه روابط عاطفیتان نیز دارند خیلی خوب پیش می روند و مشکلاتی که این اواخر با شریک راهتان داشته اید امروز دیگر به نظرتان چیز بزرگی نیستند و می توان آنها را به راحتی حل کرد. هرچه زودتر خودتان برای آینده تان تصمیم بگیرید و نگذارید برای آینده شما تصمیم بگیرند. یکی از نزدیکان ناراحتتان کرده است حق با شماست اما بگذارید گذشت زمان مشکلات را حل کند. یک تحول اساسی در راه است که باعث می شود بسیاری از مشکلات اقتصادی تان حل شود. حسد و کینه را کنار بگذارید. کسب تجربه جدید خوب است، به شرط آن که با احتیاط قدم بردارید.


♑ فال روز متولدین دی

روابط شما با نزدیکانتان امروز بسیار گرم و دوستانه خواهد بود و از وقت گذراندن با آنها لذت خواهید برد. مسائل اقتصادیتان نیز در حال حاضر دارند به خوبی پیش می روند و احساس می کنید که از این به بعد دیگر همه چیز روبراه خواهد بود. این مثبت نگری و شور و هیجان نباید باعث شود که فکر کنید می توانید تنها با تکیه به شانستان به تمام خواسته هایتان دست پیدا کنید. باید از این خوش اقبالی تنها به عنوان انگیزه ای برای تلاش بیشتر استفاده کنید. امروز بعدازظهر را تنها به خودتان و کارهای مورد علاقه تان اختصاص بدهید و به هیچ وجه روزتان را برای کمک کردن به دیگران و یا راضی نگه داشتن آنها قربانی نکنید. مشکل شما این است که نمی دانید چگونه شریک زندگی یا دوستانتان را انتخاب کنید. فعلا اقدام به معامله ای نکنید که نه تنها سودی برایتان ندارد بلکه به شما ضرر هم می رساند. در انجام کارهایتان صبر و درایت کنید، صبر و گذشت زمان مشکلاتتان را بر طرف می کند. اگر به او قولی داده اید عمل کنید چشم انتظار شماست. از روی احساسات عمل نکنید و صادق باشید.


♒ فال متولدین بهمن

شما برای مدتی طولانی به شدت مشغول کار و تلاش بوده اید و حالا در این فکر هستید که به خودتان استراحت داده و به دنبال راهی برای پاداش دادن به خودتان هستید. سفری که مدت ها در فکر آن بوده اید اما شرایط اجازه ی برنامه ریزی برای آن را به شما نمی داده اند ناگهان به نظرتان به راحتی می تواند عملی شود. همین امروز تصمیم نهایی خود را گرفته و هماهنگی های لازم برای این مسافرت را آغاز کنید. این سفر باعث خواهد شد حالتان خیلی بهتر شود و بتوانید وقتی برمی گردید عملکردی حتی بهتر از قبل داشته باشید. شخصی به شما حرف های ناراحت کننده ای خواهد زد که احساساتتان را جریحه دار می کند، این حرف ها حرف دلش نیست بلکه مشکلات اقتصادی باعث شده تا چنین سخنانی را بگوید. به سلامتتان بیشتر توجه کنید. در روزهای آینده مطلبی ذهن شما را مشغول خواهد کرد، کمی زمان بگذارید و خودتان را به خطر نیندازید. به دیگران هم فکر کنید و تنها به فکر خودتان نباشید از روی احساس تصمیمی نگیرید.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز مهمان هایی به دیدن شما خواهند آمد که ممکن است شامل همکارانتان، شرکای تجاری آینده و یا گروهی از افرادی باشند که توانایی های منحصر به فردی دارند. در نتیجه شما بحث های جالبی را با این مهمان ها خواهید داشت و مصاحبت با آنها ایده ها و اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار خواهد داد. در مورد رویاها و نقشه هایتان با مهمانان خود صحبت کنید، شاید آنها ایده های خوبی در مورد این که چطور می توانید رویاهایتان را به واقعیت بدل کنید در سر داشته باشند. عشق و روابط عاطفیتان نیز امروز دارند به خوبی پیش می روند و این موضوع باعث می شود شور و اشتیاق بیشتری را نسبت به زندگی احساس کنید. خبری مسرت بخش به گوشتان خواهد رسید. مواظب رفتار خود باشید تا در تنگنا قرار نگیرید. شما همان قدر که جدی هستید، همان قدر هم زود اعتماد می کنید و این به نفعتان نیست. ناراحتی های گذشته را فراموش کنید. منتظر خبر خوبی در رابطه با یکی از نزدیکانتان باشید که ارتباط مستقیمی با شما دارد. ایده جدیدی در ذهن دارید. در برابر حقیقت چشم تان را باز کنید.

مجله تصویر زندگی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها