رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575946

پرسپولیس تا هفته ۱۶ لیگ ۲۱؛ خوب یا بد؟

ساعت۲۴-یک پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به این که تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌توانست در نیمه اول مقابله پرسپولیس دو یا سه گل به ثمر برساند، گفت: در نیمه دوم فشار این تیم روی پرسپولیس کاهش یافت و همین مساله موجب شد تا سرخپوشان بازی را در اختیار بگیرند و به گل برسند.

html>

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا در ارتباط با دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد که با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت به پایان رسید، اظهار کرد: نیمه اول این دیدار کاملا در اختیار تیم فوتبال فولاد خوزستان بود و اگر موقعیت‌های این تیم به گل تبدیل می‌شد، ممکن بود پرسپولیس ۲ یا ۳ گل را نیز یافت کند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم فولادی ها دچار افت شدند و فشار تیمی آن ها روی پرسپولیس کاهش یافت و همین موضوع باعث شد تا پرسپولیس راحت‌تر بازی کنند چرا که فولاد عقب نشست.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به این که متاسفانه بازیکنان پرسپولیس تحت فشار نمی‌توانند خوب بازی کنند، گفت: اگر فولادی‌ها در نیمه دوم نیز مطابق با همان فشار نیمه اول بازی می‌کردند به طور حتم پرسپولیس دچار مشکل می‌شد.

یوسفی افزود: در نیمه دوم اشتباهات فولادی‌ها خیلی زیاد و همین مساله موجب شد تا پرسپولیس به نحو مطلوب از موقعیت‌ها استفاده کند و به گل برسد.

او با بیان این که پرسپولیس در فصل اخیر خوب بازی نمی‌کند، عنوان کرد: به جز در نیمه دوم دیدار مقابل استقلال در فصل جاری لیگ برتر، نمایش باکیفیتی را از تیم پرسپولیس در سایر مسابقات شاهد نبوده‌ایم.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد علت پایین آمدن کیفیت فوتبال تیم پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر، تصریح کرد: بازیکنان تاثیرگذاری از تیم فوتبال پرسپولیس جدا شدند اما بازیکنان جایگزین آن‌ها در حد و اندازه تیم نبودند و همین مساله باعث شده است تا کیفیت چندان مطلوبی را از این تیم شاهد نباشیم.

یوسفی ادامه داد: تنها نکته مهم در مورد پرسپولیس این است که خوشبختانه مسابقات را با پیروزی پشت سر می‌گذارد و همین مساله باعث شده تا مسائل دیگر خیلی به چشم نیاید اما در کل باید اعلام کرد که پرسپولیس کیفیت خوبی را از خود نشان نمی‌دهد.

وی با انتقاد از عملکرد بازیکنان خارجی تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: بازیکنان تاجیکستانی پرسپولیس حتی در حد تیم امید نیز نیستند؛ برای بنده جای تعجب دارد که به چه علت این بازیکنان جذب شده‌اند! این دو بازیکن از تمامی بازیکنان پرسپولیس ضعیف‌تر هستند و واقعا سربار تیم شده‌اند و باید به آن‌ها فوتبال بازی کردن یاد دهیم.

یوسفی با اشاره به این که در تمامی دنیا بازیکنان خارجی از نظر فنی از تیم یک سر و گردن بالاتر هستند و عصای دست تیم می‌شوند، گفت: واقعا در فوتبال ایران مشخص نیست که چرا باید برای جذب چنین بازیکنان بی‌کیفیتی پول خرج کرد.

او هم‌چنین در مورد عملکرد رضا اسدی در این دیدار، گفت: این بازیکن در دقیقه ۹۰ به میدان آمد اما پس از سوت پایان بازی روی زمین دراز کشید؛ مگر این بازیکن ۹۰ دقیقه دویده و گلزنی کرده که چنین خسته نشان می‌دهد؟

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها