رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 576300

ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد تمدید شد

ساعت24- ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در تمام دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی، غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۸ بهمن ماه تمدید شد.

html>

ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی، غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۸ بهمن ماه تمدید شد.

سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو اطلاعیه دوم بهمن ماه ۱۴۰۰ به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در تمامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌رساند، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۶ بهمن ماه ۱۴۰۰) برای ثبت نام اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا روز جمعه ۸ بهمن جاری نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام واصلاحات مندرج در اطلاعیه مورخ ۲۳ آذرماه ۱۴۰۰ و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

ضمناً آن دسته از متقاضیانی که نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها