رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 587347

امضاهای استیضاح وزیر صمت از حد نصاب افتاد؟ / سخنگوی کمیسیون صنایع : خیر ، او ...

ساعت24-عباسپور گفت : تعدادی از نمایندگان با حضور در کمیسیون امضاهای خود را پس گرفتند اما اینکه امضاهای این طرح از حد نصاب افتاده باشد و این طرح از دستور کار خارج شود اینگونه نیست.

html>

روح‌الله عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ، درباره برگزاری جلسه این کمیسیون برای بررسی طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آقای فاطمی امین این موضوع در کمیسیون بررسی‌ می‌شود.

وی درباره پس گرفته شدن امضاهای این استیضاح از سوی برخی نمایندگان، ادامه داد: تعدادی از نمایندگان با حضور در کمیسیون امضاهای خود را پس گرفتند اما اینکه امضاهای این طرح از حد نصاب افتاده باشد و این طرح از دستور کار خارج شود اینگونه نیست.

نماینده بوئین‌زهرا در مجلس تصریح کرد: در حال حاضر طرح استیضاح آقای فاطمی‌امین بالای ۱۰ امضا دارد و روند بررسی این طرح در کمیسیون در حال طی شدن است و از وزیر صمت نیز دعوت شده تا در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون حضور پیدا کند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن و مجلس اضافه کرد: پس از برگزاری جلسه کمیسیون اگر طراحان، طرح از پاسخ‌های وزیر قانع شوند که این طرح از دستور کار خارج می‌شود و اگر طراحان قانع نشوند گزارش کمیسیون در اختیار هیئت‌رئیسه مجلس قرار می‌گیرد تا روند بررسی در صحن علنی پارلمان دنبال شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها