رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 590975

خرید مانتو از فروشگاه های داخل پاساژ با مشتری پسند

ساعت24-

یکی از دغدغه های همیشگی خانم ها خرید لباس زنانه و مانتو می باشد. خانم ها معمولا وسواس بیشتری برای خرید لباس های خود دارند و این که کدام فروشگاه مانتو های با کیفیت و بهنری ارائه می دهد، برایشان حائز اهمیت است. از طرفی مسئله قیمت نیز در خرید لباس و مانتو مهم است. به طور کلی پیدا کردن فروشگاهی که هم اجناس با کیفیت و مد روز ارائه می کند و هم از لحاظ قیمتی مقرون به صرفه باشد، مهم ترین اصل در خرید مانتو برای خانم ها می باشد.

html>

خرید مانتو

پیدا کردن فروشگاهی که مد نظر شماست و دقیقا شما آن چیزی که شما می خواهید را ارائه می دهد، می تواند خیال شما را از بابت خرید کردن راحت کند. در واقع این که شما بدون پیمودن مسیر های طولانی و گشتن به دنبال فروشگاه های مختلف در تهران، بتوانید اجناس مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا، پیدا کنید و بخرید، بهترین اتفاقی است که می تواند بیفتد. سایت مشتری پسند این امکان را فراهم کرده که افراد از طریق آن، به طور آنلاین پاساژ ها و فروشگاه هایی را مشاهده کنند که شاید تا بحال اسمی از آن ها نشنیده اند و اتفاقا همانی باشد که می خواستند. از این طریق خانم های خوش سلیقه می توانند به طور مستقیم از خود فروشنده های پاساژ ها، خرید کنند و لذت ببرند.

امروزه مانتو های زنانه تنوع بالایی دارند و برای هر سبک و سلیقه ای اجناس زیادی ارائه می شود. خانم ها در هر سنی انتخاب های زیادی برای خرید مانتو پیش رویشان دارند و می توانند مانتو هایی با قیمت های مختلف و کیفیت های متعدد خریداری کنند. مراکز خرید زیادی در تهران برای فروش مانتو وجود دارند که انواع مانتو های اسپرت، اداری و یا مجلسی را به مشتریان ارائه می دهند. در این قسمت می خواهیم به چند نمونه از این پاساژ ها و مراکز خرید برای خرید مانتو اشاره کنیم.

بازار بزرگ رضا

بازار رضا در خیابان 15 خرداد، نرسیده به بازار بزرگ واقع شده است و یکی از مراکز خرید مانتو می باشد. در بازار رضا انواع مانتو های ترک، اسپرت و مجلسی شیک به فروش می رسد. در این مرکز خرید علاوه بر مانتو، انواع کیف و کفش، پوشاک زنانه و مردانه و لوازم آرایشی نیز پیدا می شود. بازار رضا یکی از اصلی ترین مراکز خرید مانتوی ارزان و مد روز می باشد. بازار رضا به دلیل این که در مجاورت بازار بزرگ قرار گرفته است پذیرای مشتریان زیادی می باشد و اکثر اوقات شلوغ و پر ازدحام است.

میدان هفت تیر

مهم ترین فروشگاه های فروش مانتو در میدان و خیابان هفت تیر واقع شده اند که حتما هر خانمی حداقل یک بار به این فروشگاه ها سر زده است. در میدان هفت تیر تولیدی های انبوه مانتو و فروشگاه های زیادی واقع شده اند که تنوع بالایی در اجناس خود دارند. کمتر کسی برای خرید مانتو به هفت تیر رفته و دست خالی برگشته است، چرا که مانتو های مختلفی از هر مدل و قیمتی که بخواهید در فروشگاه های آن پیدا می شود. از مانتو های دم دستی و ارزان قیمت گرفته تا مانتو های شیک و مجلسی. اگر نیاز به مانتو مجلسی شیک داشتید حتما سری به میدان هفت تیر تهران بزنید.

پاساژ

مرکز خرید تیراژه

یکی دیگر از این مراکز خرید برای خرید مانتو، پاساژه تیراژه تهران می باشد که محبوبیت بسیاری بین افراد به خصوص خانم ها دارد. پاساژ تیراژه در غرب تهران و در بزرگراه اشرفی اصفهانی واقع شده است. در این پاساژ علاوه بر مانتو، اجناس زیاد دیگری از جمله زیورآلات، پوشاک زنانه و مردانه، کیف وکفش، لوازم دکوری منزل، سیسمونی، پوشاک بچه، لوازم جانبی موبایل و ... عرضه می شود. این مرکز خرید آن قدر بین مردم محبوب شد که شعبه دوم خود را در شرق تهران نیز تاسیس کرد. طبقات این پاساژ دارای کافه، رستوران و فود کورت می باشد که بعد از یک پاساژ گردی حسابی، جان می دهد برای نوشیدن یک نوشیدنی خوشمزه و یا صرف یک غذای دلچسب.

بازار امام زاده حسن

بازار امام زاده حسن یکی از قدیمی ترین مراکز عرضه پوشاک در جنوب تهران است که می توانید مانتو های زیادی با قیمت های ارزان در آن پیدا کنید. مانتو های این مرکز خرید از تنوع بالایی برخوردار است و اگر سری به آن بزنید خالی از لطف نخواهد بود. در بازار امام زاده حسن اجناس دیگری نیز عرضه می شود، اما متقاضیان مانتو اسپرت از آن دست خالی برنمی گردند.

مرکز خرید کوروش

مرکز خرید کوروش برای افرادی که در غرب تهران ساکن هستند گزینه دیگری برای خرید مانتو به حساب می آید. اگر چه فروشگاه های مانتو در این مرکز خرید زیاد نیست اما مانتو های برند و شیکی در فروشگاه های آن به فروش می رسد. در این پاساژ علاوه بر خرید کردن می توانید حسابی تفریح کنید. وجود امکاناتی همچون سینما، شهربازی، رستوران های مختلف، جذابیت این پاساژ را دو چندان می کند. در این مرکز خرید می توانید تفریح را همزمان در کنار خرید تجربه کنید و لذت ببرید.

بازار عبدل آباد

همه افراد بازار عبدل آباد را به پارچه هایش می شناسند اما در سال های اخیر این بازار، با ارائه پوشاک و مانتو جایگاه خود را تثبیت کرده است. اگر قصد خرید مانتو اسپرت را دارید بازار عبدل آباد یکی از گزینه های مناسب می باشد. در این بازار قیمت مانتو ها مناسب و ارزان است و خیلی نمی توان روی خرید مانتو های مجلسی شیک حساب باز کرد. توصیه می کنیم برای خرید مانتو های دم دستی و ارزان این بازار را از دست ندهید.

مراکز خرید زیادی در تهران وجود دارند که می توان مانتو های زنانه در آن ها پیدا کرد، پاساژ هایی مانند قائم، تندیس، میلادنور، ارگ، سون سنتر، بوستان، گلدیس و ده ها مرکز خرید دیگر که می توانید به آن ها سر بزنید و با هر سلیقه ای که دارید اجناس گوناگون در آن ها پیدا کنید.

در این مقاله به بررسی پاساژ های مختلف و فروشگاه هایی که مانتو های زنانه عرضه می کنند پرداختیم و ویژگی های هر یک را بررسی کردیم. در نقاط مختلف تهران مراکز خرید مانتو زیادی وجود دارند که انتخاب شما را برای خرید یک مانتو ارزان قیمت و یا شیک و مجلسی آسان می کنند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها