رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 599605

دیدار سفیر ایران با مشاور امنیت ملی عراق

ساعت24-سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد با مشاور امنیت ملی عراق دیدار و درباره اوضاع سیاسی و امنیتی منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کرد.

به گزارش فارس، «محمد کاظم آل صادق» سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد روز دوشنبه با «قاسم الأعرجی» مشاور امنیت ملی عراق دیدار کرد.

دفتر اطلاع‌رسانی مشاور امنیت ملی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که الأعرجی روز دوشنبه در دفترش میزبان محمد کاظم آل صادق بود.

الأعرجی و سفیر ایران در این دیدار روابط دوجانبه، راهکارهای توسعه این روابط به نفع منافع دو کشور و دو ملت و نیز اوضاع سیاسی و امنیتی منطقه‌ای و بین‌المللی را بررسی کردند.

بنابر گزارش خبرگزاری عراق (واع)، الأعرجی گفت: «دولت عراق برای تحقق توازن در روابطش با کشورها و دوری از سیاست محوربندی تلاش می‌کند».

وی افزود: «عراق همواره علاقه‌مند به برقراری ثبات امنیتی، سیاسی و اقتصادی در منطقه به نفع ملت‌ها، کشورهای منطقه و جهان است».

سفیر ایران نیز بر حمایت تهران از موفقیت دولت «محمد شیاع السودانی» و همکاری در زمینه حمایت از پرونده‌های برق، گاز و انرژی تأکید کرد و گفت که دولت السودانی از ارکان موفقیت، پیشرفت در کشور و ارائه خدمات را در اختیار دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها