رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 604456

زمان پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی به زودی اعلام می شود

ساعت24-مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره پرداخت عیدی بازنشستگان گفت: سعی می کنیم عیدی بازنشستگان را پیش از پرداخت عیدی کارمندان خودمان بپردازیم.

به گزارش فارس، میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی امروز در نشست خبری با رسانه‌ها که به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: ۴۴ سال از انقلاب اسلامی گذشته و ما امروز افتخار داریم که خدمتگزار این انقلاب در عرصه حکمرانی و بیمه‌های تأمین اجتماعی و ..‌ باشیم.

وی افزود: ما باید مفتخر باشیم به این اتفاقاتی که در ۴۴ سال از انقلاب و در حوزه بیمه‌های اجتماعی گذشته است‌. در پیش از انقلاب حدود ۲۰ درصد از جامعه ۳۵ میلیونی تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی بودند اما امروز امروز بیش از ۷۰ درصد از جامعه ما تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی قرار دارند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: در حوزه درمان با روی کار آمدن دولت سیزدهم تقریبا ۱۰۰ درصد آحاد جامعه تحت پوشش بیمه اجتماعی و سلامت بوده و ۵۴ درصد در حوزه تأمین اجتماعی قرار دارند، این با پیش از انقلاب قابل قیاس نیست و دستاورد بزرگی است که در راستای تحقق عدالت اجتماعی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در حوزه درمان نیز اتفاقات خوبی رخ داده است. امروز ما ۴۰۰ مرکز درمانی، بیمارستانی و تخصصی و فوق تخصصی داریم و توانسته‌ایم با بیش از ۵۰ هزار طرف قرارداد همکاری داشته باشیم. از طرفی دیگر به یک میلیون نفر روزانه خدمات سرپایی ارائه می‌دهیم و ۱۳ هزار نفر نیز از ما خدمات بستری دریافت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره پرداخت عیدی بازنشستگان گفت: سعی می کنیم عیدی بازنشستگان را پیش از پرداخت عیدی کارمندان خودمان بپردازیم.

وی افزود: زمان پرداخت عیدی فعلا مشخص نیست اما به زودی اعلام خواهیم کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها