رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 607187

آشنایی با محصولات لیفان و لوازم یدکی آن

شرکت خودروسازی لیفان یکی از شرکت‌های خودروسازی چینی است که همزمان با ورود خودروسازان چینی به بازار داخلی ایران، این شرکت با مدل‌های مختلف وارد بازار ایران نیز شده است و در زمینه خدمات پس از فروش و لوازم یدکی خودروهای لیفان نیز نمایندگی هایی در ایران دارد. این خودروساز چینی که جزو خودروسازان جدید چینی است، از سال 2005 تولید محصولات خود شامل سدان های کوچک، وانت های کوچک و هاچ بک را آغاز کرد.

dir="RTL" style="text-align:right">این خودروساز معروف چینی در سال 2009 رتبه 88 را در بین خودروسازان چینی به خود اختصاص داد اما در سال 2012 و دقیقاً سه سال بعد توانست به رتبه زیر 50 خودروساز چینی دست یابد که در واقع می توان آن را رشد بزرگی دانست. شرکت لیفان را در ایران فقط با محصولاتش می شناسیم، اما واقعیت این است که این شرکت خودروسازی در چین محصولات مختلفی مانند خودرو، دوچرخه و کفش ورزشی دارد که این شرکت را به یک هلدینگ تولیدی در زمینه فروش محصولات و قطعات و لوازم یدکی تبدیل کرده است.

لیفان x60

اولین خودرویی که در مقاله « با مدل های مختلف لیفان موجود در بازار آشنا شوید » در مورد آن صحبت خواهیم کرد، لیفان x60 است که یکی از راه حل های با مدل های مختلف لیفان در بازار است. لیفان x60 SUV یکی از خودروهای حاضر در بازار ایران از اولین ورود این خودروساز به بازار ایران بوده و مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. این خودرو که در رده SUV عرضه می شود از تجهیزات و امکانات نسبتا خوبی و خدمات پس از فروش و تهیه قطعات یدکی برخوردار است. موتور خودرو لیفان x60 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم 1800 سی سی و تنفس طبیعی است که انتقال قدرت آن توسط سیستم دیفرانسیل جلو به چرخ های جلو منتقل می شود. حداکثر قدرت این خودرو 131 اسب بخار خواهد بود. این خودرو با دو گیربکس 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتوماتیک در بازار موجود است که در هنگام خرید می توانید از بین این دو گیربکس یکی را انتخاب کنید.

جعبه یخ و تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، آینه های جانبی برقی، سنسور دنده عقب از جمله تجهیزاتی هستند که در این خودرو به شما ارائه می شود. ماشین لیفان x60 دارای سیستم ضد سرقت و قفل کودک نیز می باشد. از طرفی در صورتی که ماشین شما خراب شود و نیاز به تهیه فوری قطعات و لوازم لیفان داشته باشید ، می توانید از بازر و خیابان ملت در تهران تهیه کنید.

در مورد این خودرو به شما قول می دهیم که فرمان هیدرولیک تلسکوپی قابل تنظیم و سیستم تعلیق خودرو به شما این امکان را می دهد که تجربه رانندگی نسبتا مناسبی با این خودرو داشته باشید.

لیفان 520

لیفان 520 را به جرات می توان یکی از اولین خودروهای چینی موجود در بازار ایران دانست که اگرچه ظاهر چندان خوبی نداشت اما توانست از فروش نسبتا خوبی در بازار برخوردار شود. این سالن مجهز به موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ تنفس طبیعی 1600 سی سی است که نیروی آن از طریق گیربکس 5 سرعته دستی و سیستم دیفرانسیل جلو به چرخ های جلو منتقل می شود.

شتاب 0 تا 100 این خودرو حدود 13 ثانیه خواهد بود که شتاب چندان خوبی نیست، اما در عوض حداکثر قدرت موتور این خودرو 106 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه است. با این موتور و همچنین گیربکس خودروی لیفان 520 می توانید سرعت 170 کیلومتر بر ساعت را تجربه کنید که سرعت بسیار بالایی برای جاده های ایران خواهد بود.

لیفان 520 مجهز به دو ایربگ برای راننده و سرنشین کناری آن و همچنین سیستم خنک کننده رینگ های آلومینیومی اسپرت و آینه های برقی از جمله آپشن های این خودرو برای لوازم آن هستند. علاوه بر این خودرو با فرمان هیدرولیک با سیستم دنده تلسکوپی ارائه می شود که می تواند کنترل پذیری بسیار مناسبی برای شما باشد و قطعا خرابی هایی نیز می تواند داشته باشد که تعمیرکار با راهکار خرید لوازم یدکی لیفان با کیفیت مشکل خودروی شما را حل کنند.

لیفان 620 سدان

خودروی لیفان 620 را می توان نمونه ای پیشرفته از خودروی لیفان 520 دانست، این خودرو که از نظر طراحی نسبت به نسل قبلی خود بسیار جذاب و زیباتر است، دارای امکانات و آپشن های دیگری نیز می باشد، علاوه بر این خودروی لیفان 620 با دو موتور مختلف در بازار موجود است که یکی از آن ها موتور 16 سوپاپ چهار سیلندر با حجم 1600 سی سی و تنفس طبیعی و مدل دیگر با موتور 1800 سی سی تنفس طبیعی به بازار عرضه می شود. خودروی 1600 سی سی قادر به تولید 115 اسب بخار قدرت خواهد بود اما خودرویی با موتور 1800 سی سی قادر به تولید 131 اسب بخار خواهد بود که خودروی نسبتاً قدرتمندتری خواهد بود.

هر دو خودرو با گیربکس 5 سرعته دستی به بازار عرضه خواهند شد. مصرف سوخت خودروی لیفان 620 زیاد است و در خودرویی با موتور 1800 سی سی حداکثر مصرف سوخت ترکیبی این خودرو کمتر از 9 لیتر در هر 100 کیلومتر خواهد بود که مصرف سوخت بسیار خوبی است. در نظر گرفته شده است.

لیفان 620 با دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو و همچنین امکانات و آپشن‌هایی مانند رینگ‌های آلومینیومی اسپرت، صندلی‌های چرمی، چراغ‌های جلوی خودکار با سنسور نور، کنترل از راه دور و سیستم هشدار در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

می توان گفت لیفان 520 و 620 از لحاظ موتوری شباهت هایی به هم دارند که در تهیه لوازم و قطعات این دو مدل لیفان کار را برای مشتریان راحت تر می کند.

لیفان 820

لیفان 820 را می توان یک سدان نسبتا بزرگتر در مقایسه با نسخه های قبلی لیفان 520 و لیفان 620 دانست که موتور بسیار قدرتمندتر و امکانات بیشتری دارد. این خودرو مجهز به موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم 2400 سی سی با ظرفیت تولید 221 نیوتن متر گشتاور و 158 اسب بخار قدرت در 5800 دور در دقیقه به بازار عرضه می شود. انتقال نیرو از این موتور از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو از طریق سیستم دیفرانسیل جلو انجام می شود.

مصرف سوخت لیفان 820 هشت و هفت دهم لیتر در هر 100 کیلومتر خواهد بود. یکی دیگر از مزایای خودرو لیفان 820 استاندارد آلایندگی آن است که از استاندارد آلایندگی خودرو یورو 5 استفاده می کند.

خودروی لیفان 820 مجهز به 6 ایربگ در 6 نقطه خودرو با امکان خرید لوازم یدکی در داخل کشور است که ایمنی بسیار بالاتری را برای راننده و سرنشینان به همراه خواهد داشت.

خودروی لیفان 820 را می توان از نظر امکانات رفاهی و تجهیزاتی تقریباً خودرویی کاملا مجهز دانست. این خودرو مجهز به سانروف، چراغ های جلو یا هالوژن و همچنین سنسورهای نور برای احتراق خودکار خودرو است. تنها سیستم تنظیم برقی صندلی راننده شش جهته، گرمکن صندلی راننده، سیستم ورود بدون کلید، سیستم استارت دکمه ای، سیستم ضد سرقت، سیستم صوتی پیشرفته، کمربند ایمنی جلو به پیش کشنده، سنسور و دوربین عقب از دیگر امکاناتی هستند که ایستاده اند. در ماشین لیفان 820.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها