رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 607557

سه بازیکنی که توخل خواستار جذب آنها شد

ساعت24-سرمربی جدید بایرن مونیخ برای تقویت تیم در تابستان خواستار جذب سه بازیکن شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از کالچیو میرکاتو، بایرن مونیخ در تصمیمی غیر منتظره و عجیب قرارداد یولیان ناگلزمن را فسخ کرد و توماس توخل را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.

توخل تجربه بالایی در بوندسلیگا دارد و در پاری سن ژرمن و چلسی هم مربیگری کرده است و به همین دلیل یک مربی نام آشنا در فوتبال جهان به شمار می آید.

توخل تفکرات خاص خود را دارد و طبیعی است که برای کسب نتایج بهتر با بایرن مونیخ خواستار تغییر و تحولاتی در تیمش باشد هر چند که بایرن یکی از آماده ترین و پر مهره ترین تیم های حال حاضر فوتبال جهان است.

توخل نام سه بازیکن را در فهرست خود برای تقویت بایرن مونیخ قرار داده است. او در خط دروازه ، خط میانی و خط حمله خواستار تزریق خون تازه به بایرن شده است.

طبق اعلام کالچیو میرکاتو سرمربی جدید بایرن مونیخ از وضعیت تیم در خط دروازه راضی نیست و براین باور است که یان سومر گزینه خوبی برای جایگزینی مانوئل نویر نیست و به همین خاطر خواستار جذب ادواردو مندی سنگربان سنگالی چلسی شده است که سابقه کار کردن او با او در آبی پوشان لندنی را دارد.

گزینه توخل برای تقویت خط میانی بایرن مونیخ متئو کواچیچ هافبک کروات چلسی است که توخل در آبی پوشان لندنی هم کاملا به او اعتقاد و اطمینان داشت. سرمربی جدید بایرن مونیخ براین باور است که کواچیچ مکمل بسیار خوبی برای گورتسکا و کیمیش در میانه میدان بایرن است.

و اما گزینه مورد علاقه سرمربی باتجربه بایرنی ها برای تقویت خط حمله فدریکو کیزا ستاره یوونتوس و تیم ملی فوتبال ایتالیا است.

کالچیو میرکاتو نوشت: بایرن مونیخ کار راحتی برای جذب کیزا نخواهد داشت چرا که او بازیکنی کلیدی در یوونتوس به شمار می آید اما مشکل مالی بیانکونری ها باعث شده است تا کیزا به درهای خروجی باشگاه نزدیک و بایرن به جذب او امیدوار شود.

کیزا از بازیکنانی است که در دو فصل اخیر در فهرست بایرن مونیخ قرار داشته است با این حال یوونتوس اصرار به حفظ این بازیکن داشته است.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها