رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 607562

پلمب ۲ قنادی معروف در تهران/ استفاده از پارکینگ برای تهیه زولبیا و بامیه

ساعت24-ایرنا نوشت: رئیس گشت‌های ویژه سازمان تعزیرات حکومتی کشور از پلمب ۲ واحد صنفی قنادی معروف در تهران به دلیل تخلفات متعدد از جمله گران‌فروشی و رعایت نکردن بهداشت خبر داد.

بهمن حسن بیگی اظهارداشت: گشت مشترک سازمان تعزیرات حکومتی در راستای گزارش‌های دریافتی مبنی بر گران‌فروشی و کم فروشی قنادان و شیرینی‌فروشان با حضور رئیس گشت‌های ویژه سازمان تعزیرات حکومتی کشور و پلیس امنیت اقتصادی و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی تهران و بازرسی و نظارت اتاق اصناف و نماینده اتحادیه صنف قنادان به دو واحد از قنادی‌های معروف شهر تهران مراجعه کرد.

وی ادامه داد: با بررسی کارشناس بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و بازرسی و نظارت اتاق اصناف و نماینده اتحادیه صنف قنادان تخلفات یکی از این قنادی‌ها محرز شد.

حسن‌بیگی افزود: گران‌فروشی، درج نکردن قیمت و ارائه ندادن فاکتور خرید همچنین صادر نکردن فاکتور از یک سو و از طرف دیگر تخلف بهداشتی یکی از واحدها به دلیل استفاده از پارکینگ برای تولید بامیه و زولبیا از جمله تخلفات در این گشت ویژه بود.

رئیس گشت‌های ویژه سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: نداشتن کارت بهداشت و کاربرد مواد غیرمجاز در تزئین شیرینی و کیک همچنین وجود سوسک در کارگاه تولید شیرینی و کیک موجب شد تا با دستور صادره کارگاه پلمب و بر سردرب واحدها بنر تخلف نصب و پرونده‌های تشکیل شده برای رسیدگی به شعب اداره کل شهر تهران ارجاع شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها