رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 607633

گلایه نماینده ولی فقیه در گلستان از روزه خواری ها/ در مبارزه با فساد نباید ملاحظه کرد

ساعت24-ایلنا نوشت : نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: روزه گرفتن اجباری نیست، اما اگر کسی در ملاء عام با روزه خواری هتک حرمت ماه رمضان نماید، کار زشت و ناراحت کننده وامر آزاردهنده ای را مرتکب شده است.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدارنوروزی مدیر کل و معاونین دادگستری استان با وی اظهار کرد: اینکه روزه خواری علنی را ببینیم و از گوشه و کنار در این زمینه بشنویم و کاری نکنیم درست نیست باید تذکر داده شود که روزه خواری خلاف قانون و مقررات نظام اسلامی و حکم الهی است.

آیت الله نورمفیدی در ادامه گفت: از همشهریان هم تقاضا داریم اگر عذری دارند و نمی‌توانند روزه بگیرند بصورت علنی در مکان های تفریحی شهر اقدام به روزه خواری نکنند در این زمینه از مسافرین هم می خواهیم حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کنند و درحریم های اصلی و پر رفت آمد شهر پخت و پز نکنند.

امام جمعه گرگان با اشاره به اهمیت مبارزه با فساد در کشور گفت: در بحث فساد صحبت یک فرد نیست که خراب و کوبیده می شود عمده این است که این فسادها آبروی نظام را می برد و در این باره نباید هیچ ملاحظه ای صورت بگیرد بلکه باید به اشد مجازات گرفتار شوند و برای مردم هم تشریح شود که با اینها برخورد شده است.

وی افزود: در مشکلات اجتماعی اگر با علت ها مبارزه شود این مشکلات خود به خود حل می شود و اگر با علت ها مبارزه نکنیم مشکلات ادامه دار و انباشته خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها