رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 321770

پرسپولیس در آستانه سبقت گرفتن از استقلال

ساعت 24- پرسپولیس در صورت کسب یک تساوی مقابل استقلال به عنوان بهترین تیم بازی های خانگی انتخاب می شود.

پرسپولیس در صورت کسب یک تساوی مقابل استقلال به عنوان بهترین تیم بازی های خانگی انتخاب می شود.

پرسپولیس در لیگ هفدهم با فاصله زیادی از سایر رقبا در صدر جدول رده بندی قرار دارد. این عملکرد باعث شده تا تمام عناوین برتر این دوره به نام سرحپوشان تهرانی ثبت شود. این تیم با ۱۲ برد دارای بیشترین تعداد پیروزی ، با تنها یک باخت کم شکست ترین تیم ، با ۳۰ گل زده بهترین خط حمله ، با ۷ گل خورده بهترین خط دفاع و با کسب ۲۳ امتیاز در خارج از خانه بهترین تیم بازیهای خارج از خانه لیگ به شمار می‌آید. پرسپولیس به عناوین فردی نیز رحم نکرده است. علی علیپور با ۱۱ گل آقای گل لیگ ، محسن مسلمان با ۹ پاس گل ، بهترین پاسور و علیرضا بیرانوند با ۱۱ کلین شیت رکورددار کلین شیت در لیگ هفدهم است.


تنها عنوانی که پرسپولیس موفق به کسب آن نشده است عنوان بهترین تیم بازیهای خانگی است. مدافع عنوان قهرمانی در شروع لیگ در دیدارهای خانگی دچار لغزش شد و در ۲ دیدار پیاپی برابر سیاه جامگان و پیکان تنها ۱ امتیاز گرفت. هر چند پرسپولیس در ادامه مسابقات به روند سابق بازگشت و اکنون در آستانه فتح این عنوان نیز قرار دارد.


در حال حاضر استقلال تهران با کسب ۱۸ امتیاز از ۹ بازی در صدر جدول بازیهای خانگی قرار دارد و پرسپولیس با یک بازی کمتر یعنی ۸ بازی با ۱۷ امتیاز در رتبه دوم است. با توجه تفاضل گل بهتر پرسپولیس نسبت به استقلال ،‌سرخپوشان می توانند حتی با تساوی مقابل نفت تهران عنوان بهترین تیم بازیهای خانگی را نیز از آن خود سازد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها