رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 348231

پشت پرده پست عجیب اینستاگرامی دروازه‌بان استقلال

ساعت24-پیروزی ارزشمند استقلال مقابل پیکان که با گل ثانیه‌های پایانی امید ابراهیمی و در زمان 10 نفره بودن آبی‌ها به دست آمد برای سیدحسین حسینی، دروازه‌بان جوان و ملی‌پوش این تیم حاشیه‌ساز شد.

پیروزی ارزشمند استقلال مقابل پیکان که با گل ثانیه‌های پایانی امید ابراهیمی و در زمان 10 نفره بودن آبی‌ها به دست آمد برای سیدحسین حسینی، دروازه‌بان جوان و ملی‌پوش این تیم حاشیه‌ساز شد.

حسینی که در این دیدار درون دروازه بود در همان دقایق ابتدایی روی ضربه ایستگاهی گل خورد و در ادامه هم گل دوم را دریافت کرد و ظاهرا روی گل‌های خورده، برخی هواداران واکنش‌هایی نشان دادند که از چشم دروازه‌بان استقلال دور نماند. دروازه‌بان آبی‌ها در پایان بازی سریعا پستی در اینستاگراممنتشر کرد که نشان از دلخوری شدید او داشت.

سیدحسین حسینی در اینستاگرام خود متنی را نوشت و از هواداران استقلال خداحافظی کرد! او نوشت: «روح و روان من داغون شده توی این یک سال همش با فشار و استرس درون دروازه می‌ایستم کاری با من کردن که هر بازی استرس گل خوردن دارم یه درصد آرامش ندارم... خیلی از رسانه‌ها به خاطر نزدیکی جام جهانی و این‌که منو از تیم ملی دور کنن دست به هر کاری می‌زنن... (نگذارید اسمتون رو فاش کنم) من یه جوونم که عاشق استقلالم مگه هیچ وقت نباید گل بخورم؟ مگه دروازبان‌های دیگه لیگ گل نمی‌خورن؟ رکورد و کلین‌شیت برای خودتون. تو این مدت عصبانی و افسرده شدم دیگه نمی‌تونم هم با هوادارای رقیب بجنگم هم بعضی از هوادارای خودی. آنقدرم سیاست ندارم که بخوام با ریا و دورویی کار خودمو پیش ببرم...

آقای شفر دست شما رو می‌بوسم که از روز اول حامی من بودی. خداحافظ.» البته حسینی خیلی سریع این پست را پاک کرد اما دیگر فایده‌ای نداشت و شایعاتی به گوش می‌رسید. ابراز ناراحتی او از هواداران خودی و تاکید بر بی‌سیاست بودن و دورو نبودن خود کدهایی بود که نمی‌شد از آن‌ها به راحتی گذشت و همه دنبال علت عصبانیت حسینی بودند و هر رسانه‌ای هم از دید خودش به ماجرا نگاه کرد و به تجزیه و تفسیر آن پرداخت.

اما به راستی واقعیت چه بوده و حسینی چرا ناراحت شده است؟ در این باره 2 روایت وجود دارد که محتمل‌تر از دیگر روایات است. برخی از منابع خبری نزدیک به باشگاه می‌گویند بعد از گلی که استقلال خورد چون باران شدید شده بود مهدی رحمتی، جابر انصاری و بهنام برزای هر کدام یک جانباز کنار زمین را کمک و همراهی کردند و تا دم پله‌ها بردند تا آن‌ها خیس نشوند، هواداران هم رحمتی و 2 استقلالی دیگر را به خاطر این کارشان تشویق کردند.

چون تشویق هواداران با گل خوردن استقلال همزمان شده بود حسینی فکر کرده چون گل خورده هواداران به تشویق رحمتی پرداخته‌اند. روایت دوم اما کاملا با روایت اول مغایرت دارد. گفته می‌شود حسینی که رابطه چندان خوبی با دیگر دروازه‌بانان تیمش ندارد زمانی که گل دریافت کرده از سوی برخی هواداران استقلال مورد انتقاد قرار گرفته و حتی ناسزا شنیده است.

حسینی هم که آدم احساساتی است به شدت از این مسئله ناراحت شده و این مسئله را در اینستاگراممنعکس کرده است. برخی رسانه‌ها سعی کردند با حسینی تماس گرفته و واقعیت را از خودش بپرسند که البته دروازه‌بان جوان استقلال اعلام کرد که نمی‌خواهد در مورد این بازی و پست اینستاگرامی‌اش صحبتی کند تا به نوعی خودش را ممنوع‌المصاحبه کرده باشد.

اشکان نامداری، مربی دروازه‌بان‌های استقلال اولین مسئولی بود که به خداحافظی دروازه‌بان جوان آبی‌پوشان واکنش نشان داد. به گزارش تسنیم، او در این باره گفت: «حسینی به خاطر گل‌هایی که خورد، ناراحت بود. در رختکن به او گفتم دیگر به این بازی فکر نکن و اگر توانستی حتی بیرون برو و کمی در هوای آزاد دور بزن اما به یک‌باره دیدم که چنین پستی گذاشته و تعجب کردم.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها