رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 348619

انتشار تصویری جدید از مظنون به قتل عضو حماس در مالزی

ساعت24-تصویر تازه‌ای از یکی از مظنونان قتل دانشمند عضو حماس در کوآلالامپور منتشر شده است و پلیس باور دارد وی همچنان داخل مالزی است.

پلیس مالزی تصویر تازه‌ای از یکی از مظنونان قتل عضو حماس در کوآلالامپور منتشر کرده‌ است.

به نوشته هاآرتص، پلیس مالزی روز چهارشنبه (امروز) گفت مظنونان به قتل فادی البطش از دانشمندان عضو حماس، همچنان داخل مالزی هستند.

همچنین پلیس مالزی تصویر تازه‌ای از یکی از مظنونان منتشر کرد و گفت این افراد اواخر ماه ژانویه وارد مالزی شده‌اند ولی مشخص نیست میلت آنان چه بوده و یا از کجا به مالزی سفر کرده‌اند و احتمالا از هویت جعلی برای ورود به این کشور استفاده کرده باشند.

مظنونان به قتل فادی البطش دانشمند فلسطینی عضو حماس که از اساتید دانشگاه کوآلالامپور مالزی بود، دو نفر بودند که صبح شنبه هنگامی که البطش از منزل خود برای اقامه نماز صبح خارج می‌شد سوار بر موتور ده گلوله به سوی وی شلیک کردند.

خانواده البطش، موساد را عامل پشت این اقدام دانستند و جهاد اسلامی و حماس این حادثه قتل را محکوم کردند و حماس در بیانیه‌ای البطش را یکی از اعضای خود معرفی کرده بود.

البطش از اهالی جبالیا واقع در نوار غزه و دارای مدرک دکترای مهندسی برق بود که در مالزی تدریس می‌کرد. او که دارای سه فرزند است قبل از سفر به مالزی کارمند شرکت برق در نوار غزه بوده است.

وی در مالزی امام جماعت «مسجدالعباس» نیز بوده، با جمعیت‌های خیریه مانند « MyCare، الاقصی، i۴Syria» همکاری می‌کرد.

انتهای پیام/ص

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها