رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 356055

کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در مرزهای سیستان و بلوچستان

ساعت 24- فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 2 تن انواع مواد مخدر با هلاکت 2 نفر از قاچاقچیان توسط مرزبانان در مرزهای سراوان در جنوب شرق این استان کشف شد.

مواد مخدر
div style="text-align:justify">

به گزارش پایگاه اطلاع ‌رسانی فرماندهی مرزبانی ناجا، سردار سرتیپ‌ دوم سعید کمیلی روز سه شنبه اظهار داشت: ماموران هنگ مرزی سراوان با اشرافیت اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله سنگین مواد مخدر به وسیله خودرو و به روش کوله باری به داخل کشور آگاه شدند و بلافاصله با اجرای کمین ‌های هدفمند مسیرهای احتمالی تردد آنان را در کنترل خود در آوردند.

وی افزود: مرزداران پس از ساعتی کمین خودروهای حامل مواد مخدر قاچاقچیان را مشاهده کردند و به منظور جلوگیری از ورود این محموله به داخل کشور وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: مرزداران پس از رویارویی با سوداگران مرگ و بی ‌توجهی رانندگان خودروها به فرمان ایست، با رعایت قانون بکارگیری سلاح و با واکنش سریع در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان، توان رویارویی را از آنان سلب کردند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: قاچاقچیان که توان درگیری با مرزداران را نداشتند با استفاده از تاریکی شب و نزدیکی به نقطه صفر مرزی به سمت کشور پاکستان متواری شدند.

سردار کمیلی اظهارداشت: شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در این عملیات مأموران موفق شدند علاوه بر به هلاکت رساندن 2 نفر از قاچاقچیان و توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا، یک تن و 956 کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک، 60 کیلوگرم حشیش و 55 کیلوگرم شیشه را کشف کنند.

عصر ایران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها