رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 364270

ستاره های فرانسه در مقابل با انگیزه های پرو/آرژانتین- کرواسی فینالِ گروه چهارم جام جهانی

ساعت24-در ادامه رقابت‌های هفته دوم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امروز (پنج شنبه) ۳ دیدار برگزار می‌شود.

در ادامه رقابت‌های هفته دوم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امروز (پنج شنبه) ۳ دیدار از گروه‌های C. و D. برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی، آرژانتین با کرواسی دیدار می‌کند.

در نخستین دیدار امروز (پنج شنبه) از گروه سوم بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال، دانمارک از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف استرالیا می‌رود. در دیدار نخست، کانگوروها (لقب تیم ملی استرالیا) با نتیجه ۲ بر یک از فرانسه شکست خوردند و در رده سوم گروه قرار دارند، اما دانمارک موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد پرو، نماینده آمریکا بگذرد و ۳ امتیازی شود.

تیم ملی استرالیا برای صعود به جام جهانی کار سختی داشت و پس از قرار گرفتن در رده سوم جدول، موفق شد از سد سوریه و هندوراس درمرحله پلی آف بگذرد و برای چهارمین بار متوالی جواز صعود به جام جهانی را به دست آورد، اما تیم ملی دانمارک در گروه خود در مقدماتی جام جهانی با ۵ امتیاز اختلاف نسبت به لهستان در رده دوم قرار گرفت و پس از شکست ایرلند در پلی آف به سرزمین تزارها صعود کرد.

خروس ها در صدد پیروزی مقابل پرو/ تقابل جذاب یاران مسی و کروات ها

دانمارکی‌ها درصدد هستند تا برای دومین بار در تاریخ جام جهانی به پیروزی برسند و از سویی دیگر استرالیا تلاش می‌کند تا باخت مقابل فرانسه را جبران و بتواند مقابل دانمارک به پیروزی دست یابد.

آماری از دیدار دانمارک - استرالیا:

  • استرالیا در چهار مسابقه اخیر خود در رقابت‌های جام جهانی بازنده بوده است.
  • تیم ملی استرالیا در ۱۴ مسابقه گذشته خود در رقابت‌های جام جهانی تنها یک بار موفق به کلین شیت شده است.
  • تمامی ۲۸ گلی که دانمارک در بازی‌های جام جهانی به ثمر رسانده است، از داخل محوطه جریمه بوده است.
  • این مسابقه چهارمین رویارویی دانمارک و استرالیا خواهد بود که البته نخستین مواجهه آن‌ها در جام جهانی به شمار می‌رود.
  • در سه تقابل قبلی سهم دانمارک دو پیروزی و سهم استرالیا یک برد بوده است.

خروس ها در صدد پیروزی مقابل پرو/ تقابل جذاب یاران مسی و کروات ها

ترکیب احتمالی تیم ملی دانمارک:

  • کاسپر اشمایکل، لارسن، کریستینسن، کیائر، دالشگارد، شون، دلینی، اریکسن، سیستو، یورنگنسن، پولسن

ترکیب احتمالی تیم ملی استرالیا:

  • متیو رایان، بهیچ، میلیگان، سینزبری، ریزدون، موی، روجیچ، یدیناک، کروزه، جوریچ، لکی

خروس ها در صدد پیروزی مقابل پرو/ تقابل جذاب یاران مسی و کروات ها

فرانسه - پرو

در دیگر دیدار گروه C. جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، فرانسه در ورزشگاه اکاترینبورگ به مصاف تیم ملی پرو می‌رود. خروس‌ها در بازی نخست هرچند عملکرد خوبی نداشتند، اما مقابل نماینده آسیا به پیروزی رسیدند و حالا امیدوارند با برد مقابل پرو به مرحله حذفی صعود کنند، اما از سویی دیگر، پرو با وجود بازی تماشایی، مقابل دانمارک باخت و نمی‌خواهد خیلی زود به کشورش بازگردد.

تیم ملی فرانسه در ۸ بازی از ۱۰ بازی آخر خود در جام‌های جهانی پیروز شده و در ۵ بازی آخر پرو در جام‌های جهانی، کم‌تر از ۲.۵ گل به ثمر رسیده است که بازی با دانمارک هم جزء این آمار محسوب می‌شود.

فرانسه در سه بازی آخر خود در جام جهانی، با اختلاف یک گل به پیروزی رسیده و از بازیکنان ستاره خروس‌ها می‌توان به لوریس - ساموئلاومتیتی - پل پوگبا - انگولو کانته - آنتوان گریزمان و کیلیان ام‌باپه اشاره کرد، اما پرو تیم کم ستاره‌ای است و شاید معروف‌ترین بازیکن این تیمپائولو گررو باشد.

ترکیب احتمالی تیم ملی فرانسه:

  • هوگو لوریس - بنجامین پاوارد - رافائل واران - ساموئل اومتیتی - لوکاس هرناندز - پل پوگبا - انگولو کانته - بلیز ماتویدی - آنتوان گریزمان - اولیویه ژیرو - کیلیان ام‌باپه

ترکیب احتمالی تیم ملی پرو:

  • پرو: پدرو گالس - لوئیز آدوینکولا - کریستین راموس - آلبرتو رودریگز - میگل تراکو - پدر آکینو - یوشیمار یاتون - آندره کاریو - ادیسون فلورس - جفرسون فارفان - پائولو گررو

خروس ها در صدد پیروزی مقابل پرو/ تقابل جذاب یاران مسی و کروات ها

آرژانتین - کرواسی

هر چند تیم ملی آرژانتین در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه آمریکای جنوبی با قرار گرفتن در رده سوم به جام جهانی صعود کرد، اما کرواسی با اقتدار به سرزمین تزارها آمد و پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل نیجریه در تلاش است تا بتواند با کسب امتیاز از یاران مسی به مرحله دوم جام جهانی صعود کند.

کرواسی در هفته اول مرحله گروهی، با نتیجه ۲-صفر مقابل یاران میکل به پیروزی رسید و با تساوی آرژانتین و ایسلند صدرنشین گروه شد و آن‌ها حتی در صورت کسب تساوی هم می‌توانند امید زیادی برای صعود به عنوان تیم صدرنشین داشته باشند.

اما آرژانتین پس از تساوی یک - یک مقابل ایسلند، با فشار زیادی روبرو شدند و باید دید شاگردان سامپائولی در مقابل کرواسی چه کار خواهند کرد.

در ۱۰ بازی از ۱۱ بازی اخیر کرواسی، کمتر از ۲.۵ گل به ثمر رسیده است و همین تعداد گل در ۶ بازی از ۷ بازی اخیر آرژانتین بوده است.

تیم ملی آرژانتین و کرواسی در ۵ بازی اخیر شکست نخوردند که آمار خوبی محسوب می‌شود.

ترکیب احتمالی تیم ملی آرژانتین:

کابایرو، تالیافیکو، مرکادو، اوتامندی، آکونا، پرز، ماسکرانو، سالویو، لیونل مسی، سرخیو آگوئرو، پاوون

ترکیب احتمالی تیم ملی کرواسی:

سوباسیچ، ویدا، ورسالیکو، لوورن، استرینیچ، بروزوویچ، راکیتیچ، پریشیچ، مودریچ، ربیچ، مانژوکیچ

این دیدار از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه نیژنی نوگورود برگزار می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها