رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 364284

انحلال شورای مشورتی رئیس دولت اصلاحات صحت دارد؟

ساعت24-عضو شورای مشورتی جبهه اصلاحات گفت که پارلمان اصلاحات جای شورای مشورتی را به عنوان ناظر بر شورای عالی سیاستگذاری گرفت اما این به معنای انحلال شورای مشورتی نیست.

چندی پیش خبری از قول یک عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان منتشر شد که «پارلمان اصلاحات با تبدیل شدن به عنوان نهادبالادستی اصلاح‌طلبان، جای شورای مشورتی را می گیرد و شورای مشورتی منحل می شود». این خبر تحلیل های مختلفی را در پی داشت، از جمله آنکه نقش سیدمحمد خاتمی در عرصه تصمیم گیری تشکیلاتی جریان اصلاحات کمرنگ خواهد شد.

عبدالله ناصری درباره خبر تغییرات در ساختار اصلی جبهه اصلاحات با انحلال شورای مشورتی و جایگزینی پارلمان اصلاحات به نامه نیوز گفت: این خبر اشتباهی است و صحت ندارد. به گفته آقای موسوی لاری «پارلمان اصلاحات به عنوان نهاد ناظر بر عملکرد شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاحات عمل می کند» بنابراین جای شورای مشورتی را می گیرد.

وی افزود: درباره ادامه یا انحلال شورای مشورتی شخص آقای خاتمی باید تصمیم بگیرد چون کار این شورا برای مشورت‌دهی به رئیس جبهه اصلاحات است و به کار خودش ادامه می دهد مگر آنکه ایشان به جمع بندی برسد که با قرار گرفتن پارلمان اصلاحات به عنوان نهاد بالادستی و ناظر بر شورای عالی سیاستگذاری دیگر نیازی به فعالیت شورای مشورتی نیست اما چنین تصمیمی از طرف آقای خاتمی اتخاذ نشده است.

عضو شورای مشورتی رئیس جبهه اصلاحات یادآور شد: اینکه پارلمان اصلاحات چه نسبتی با شورای مشورتی داشته باشد، تصمیمی است که باید آقای خاتمی نظر دهد.

خبرانلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها