رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 371619

با حکم سرلشکر جعفری

جانشین قرارگاه جنگ نرم سپاه منصوب شد

ساعت 24- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبا صدور حکمی سردار جمال الدین آبرومند را به سمت جانشین قرارگاه جنگ نرم سپاه منصوب کرد.

سرلشکر جعفری
style="text-align:justify">سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در حکمی سردار سرتیپ پاسدار جمال الدین آبرومند را به سمت جانشین قرارگاه جنگ نرم سپاه منصوب کرد.

سردار آبرومند پیش از این معاون هماهنگ کننده فرمانده کل سپاه بود.
سخنگوی سپاه نیز با اشاره به انتصاب سردار جمال‌الدین آبرومند به عنوان جانشین فرمانده قرارگاه جنگ نرم سپاه، گفت: مقابله با تهاجم رسانه‌ای ماموریت قرارگاه جنگ نرم سپاه است و تسلط سردار آبرومند بر موضوعات جنگ نرم به تصمیم سرلشکر جعفری در انتصاب وی به عنوان جانشین خود در قرارگاه جنگ نرم منجر شد.
سردارسرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف گفت: با توجه به شرایط تهاجم روانی و جنگ رسانه‌ای ترکیبی دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران از مدت‌ها قبل قرارگاهی تحت عنوان قرارگاه جنگ نرم در سپاه شکل گرفته است.
مسئول روابط عمومی کل سپاه افزود: از آنجا که در ماه‌های اخیر ضرورت تقویت این قرارگاه مورد توجه مسئولان سپاه قرار گرفته بود، فرمانده کل سپاه تشخیص داد یکی از سرداران خوشفکر، قوی و پای کار سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن، به نام سردار آبرومند که سال‌ها در حوزه طرح و برنامه و لجستیک منشأ خدمات و خیر برای سپاه بوده به این قرارگاه منتقل شود.
سخنگوی سپاه تأکید کرد: سردار آبرومند از فرماندهان مسلط به ماموریت های قرارگاه جنگ نرم سپاه است که به رغم اهمیت جایگاه و نقش معاونت هماهنگ‌کننده در سپاه، سرلشکر جعفری وی را به عنوان جانشین خود در قرارگاه جنگ نرم منصوب کرد.

سپاه نیوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها