رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 582698

مزایا و معایب فرش ماشینی اکریلیک

ساعت۲۴-یکی از فرش‌هایی که از محبوبیت خاصی برخوردار است، فرش ماشینی اکریلیک است. فرش‌های اکریلیک همانند دیگر فرش‌های 1200 شانه، از مزایا و معایب مخصوص به خود برخوردار هستند که مشتریان به هنگام خرید می‌بایست به این نکات توجه داشته باشند. اگر می‌خواهید به خرید فرش ماشینی اکریلیک بپردازید، می‌توانید وب‌سایت دیجی فرش را برای خریدتان مدنظر قرار دهید. دیجی فرش می‌تواند با ارائه قیمت‌های فوق‌العاده، رضایت مشتریان خود را به دست آورده و نیاز آن‌ها را به‌خوبی برطرف نماید.

خبر
html>

مزایا و معایب فرش ماشینی اکریلیک

یکی از فرش‌هایی که از محبوبیت خاصی برخوردار است، فرش ماشینی اکریلیک است. فرش‌های اکریلیک همانند دیگر فرش‌های 1200 شانه، از مزایا و معایب مخصوص به خود برخوردار هستند که مشتریان به هنگام خرید می‌بایست به این نکات توجه داشته باشند. اگر می‌خواهید به خرید فرش ماشینی اکریلیک بپردازید، می‌توانید وب‌سایت دیجی فرش را برای خریدتان مدنظر قرار دهید. دیجی فرش می‌تواند با ارائه قیمت‌های فوق‌العاده، رضایت مشتریان خود را به دست آورده و نیاز آن‌ها را به‌خوبی برطرف نماید.

معرفی مزایا و معایب فرش ماشینی اکریلیک

با آن که فرش‌های اکریلیک در صدر جداول فروش قرار گرفته‌اند، اما بااین‌حال ممکن است برخی از دوستان با این نوع فرش آشنا نبوده و از ساختار آن آگاه نباشند. به همین خاطر لازم است بگوییم فرش‌های اکریلیک یک نوع فرش ماشینی هستند، اما تفاوت‌هایی با دیگر فرش‌های ماشینی خواهند داشت. در واقع، فرش ماشینی اکریلیک برای تولیدشان از نخ‌های باکیفیت اکریلیک استفاده می‌شود که این نخ‌ها از الیاف مصنوعی بهره‌مند هستند. نخ‌هایی که الیاف آن‌ها مصنوعی هستند، در واقع برای تولید آن‌ها از پلی اکریلونیتریل استفاده می‌گردد و می‌توان با بهره‌مندی از آن‌ها فرش‌هایی باکیفیت و آسیب‌ناپذیر تولید کرد.

مزایا و معایب فرش ماشینی اکریلیک

بررسی مزیت‌های فرش‌های ماشینی با نخ اکریلیک

یکی از نکاتی که می‌بایست به آن به هنگام خرید توجه داشته باشید، مزیت‌های بی‌شمار فرش‌های ماشینی با نخ اکریلیک است. برخی از این مزیت‌ها عبارت‌اند از:

  • مقاومت بالا

اولین و مهم‌ترین مزیت فرش اشپزخانه اکریلیک، می‌توان به مقاومت بسیار بالای آن اشاره کرد. افرادی که تمایل دارند تنها با پرداخت یک‌بار هزینه اندک‌سال‌ها از فرش خود استفاده نمایند، می‌توانند فرش‌های اکریلیک را مدنظرشان قرار دهند. بسیاری از افراد ممکن است با خود بپرسند به چه دلیل فرش‌های اکریلیک دارای عمر طولانی هستند؟ در پاسخ به چنین سؤالاتی فرش ماشینی طرح سنتیباید بگوییم برای بافت و تولید این فرش از نخ‌های بوم، ریشه، پود و نخ خاب فرش استفاده می‌گردد که تمامی آن‌ها دارای استحکام بالایی هستند.

  • عدم کوتاه شدن فرش

یکی از موضوعاتی که تمامی افراد به هنگام خرید فرش به آن توجه می‌کنند، کوتاه شدن فرش در اثر استفاده طولانی‌مدت و شستشوی مکرر است. باید بگوییم فرش 1200 شانه اکریلیک به‌هیچ‌وجه دچار آب‌رفتگی نخواهد شد و این موضوع باعث برتری آن نسبت به سایر فرش‌های ماشینی گردیده است.

  • عدم تغییر رنگ

فرش‌های ماشینی پس از مدتی استفاده و شستشو، کمی دچار رنگ‌پریدگی می‌شوند و ظاهر اولیه خود را از دست می‌دهند. اما فرش‌های اکریلیک، باکیفیت بالایی که به خود اختصاص داده‌اند، در برابر نور افتاد و شستشوی مداوم مقاوم بوده و ظاهر اولیه خود را حفظ خواهند کرد.

  • عدم پارگی و فرسوده شدن

بسیاری از فرش‌های ماشینی و دستی طی استفاده طولانی‌مدت، دچار فرسایش شده و بعضی از قسمت‌های آن پاره خواهد شد؛ لذا لازم است بگوییم فرش‌های اکریلیک به دلیل نخ‌های باکیفیتی که در آن استفاده گردیده، در برابر فرسایش مقاوم بوده و افراد می‌توانند با خیال راحت به خریداری آن از مراکز و وب‌سایت‌های معتبر همچون دیجی فرش بپردازند.

  • وزن کم

بعضی از فرش‌ها دارای وزن زیادی هستند و این موضوع می‌تواند حمل‌ونقل آن‌ها را به امری سخت و طاقت‌فرسا تبدیل کند. فرش‌های اکریلیک به دلیل استفاده از الیاف مصنوعی، وزن بسیار کمی را در برخواهند داشت و افراد می‌توانند بدون دردسر به حمل‌ونقل آن‌ها بپردازند.

  • ضد حساسیت

اگر به پرز و نخ‌ها حساسیت دارید، به شما پیشنهاد می‌دهیم تا برای خرید فرشتان، فرش‌های اکریلیک را مدنظر قرار دهید. این فرش‌ها به‌هیچ‌وجه از خود پرز نمی‌دهند و دچار حساسیت اطفال و بزرگسالان نخواهد شد.

  • عدم بروز بو

یکی از موضوعاتی که در فرش‌های ماشینی افراد را بسیار نگران می‌کند، ایجاد بو در اثر استفاده است. باید بگوییم فرش‌های اکریلیک به دلیل آن که شباهت بسیاری به فرش‌های دستباف دارند، به‌هیچ‌وجه از خود بوهای زننده بروز نداده و نیاز به شستشوی مداوم آن‌ها نخواهد بود.

  • عدم سرخوردن

از دیگر مزیت‌های فرش‌های ماشینی، می‌توان به عدم سرخوردن بر روی آن‌ها اشاره نمود. نخ‌های اکریلیک به‌گونه‌ای هستند که به‌هیچ‌وجه سر نخواهند بود و افرادی که در منازلشان از کودکان کم‌سن‌وسال نگه‌داری می‌کنند، می‌توانند با خیال راحت به خرید این نوع فرش بپردازند.

معایب فرش ماشینی با نخ اکریلیک

بررسی معایب فرش ماشینی با نخ اکریلیک

اگرچه فرش‌های اکریلیک معایب بسیار کمی را نسبت به مزایای خود دارند، اما بااین‌حال خالی‌ازلطف نیست که به شرح معایب آن بپردازیم و افراد را برای خرید آماده سازیم.

  • عدم عایق بودن صدا

همان گونه که می‌دانید، فرش‌ها یکی از عایق‌های صدا محسوب می‌شوند و به همین خاطر است که وجود آن‌ها در تمامی منازل ضروری است. اما فرش‌های اکریلیک نمی‌توانند در برابر صدا عایق مناسبی محسوب شوند، زیرا تاروپود آن‌ها نازک بوده و تنها می‌توانند در برابر فرسایش مقاوم باشند.

  • عدم عایق بودن حرارتی

فرش‌ها یکی از عضوهای جدایی‌ناپذیر در کاشانه‌ها هستند و می‌توانند به‌خوبی به منازل گرما بخشیده و صمیمیتی را میان افراد خانواده ایجاد کنند. اما باید بگوییم فرش اکریلیک همان‌طور که نمی‌تواند عایق خوبی در برابر سروصدا محسوب شود، نمی‌تواند در برابر حرارت نیز عایق مناسبی باشد. اگر منازلتان همکف بوده و دمای آن همواره پایین است، به‌هیچ‌وجه نباید به خرید فرش‌های اکریلیک بپردازید و لازم است تا دیگر فرش‌های ماشینی را برای خریدتان مدنظر قرار دهید.

  • عدم بازگشت به طبیعت

همه ما سعی می‌کنیم تا از محصولاتی استفاده نماییم که بتوان آن‌ها را به محیط‌زیست بازگرداند. اما فرش‌های اکریلیک، به‌هیچ‌وجه به طبیعت باز نخواهند گشت. بسیاری از افراد ممکن است دلیل این موضوع را ندانند، به همین خاطر باید بگوییم برای تولید فرش‌های اکریلیک از الیاف مصنوعی استفاده می‌گردد که این موضوع تنها دلیل عدم بازگشت این فرش به طبیعت محسوب می‌شود.

سخن پایانی : مزایا و معایب فرش ماشینی اکریلیک

همان‌طور که تاکنون دقت کردید، فرش‌های اکریلیک یکی از باکیفیت‌ترین فرش در دسته فرش‌های ماشینی است و میتواند نظر اغلب مشتریان را به‌خوبی جلب کند. اگر از دوستداران فرش ماشینی طرح سنتی و مدرن هستید، به شما توصیه می‌کنیم تا به خرید این محصول از فروشگاه معتبر دیجی فرش بپردازید. به شما تضمین می‌دهیم این فروشگاه می‌تواند فرش‌هایی با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت به مشتریان خود عرضه نماید. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق بتوانید سؤالات و ابهامات ذهن خود را برطرف کنید و در صورت لزوم به تهیه آن نیز بپردازید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها