رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 96788

احتمال اکران «رستاخیز» در آینده نزدیک

ساعت 24-تهیه کننده فیلم سینمایی «رستاخیز»: در حال مذاکره با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اکران این فیلم در داخل هستیم و احتمال اکران این اثر در آینده نه چندان دور وجود دارد.

احتمال اکران «رستاخیز» در آینده نزدیک
تقی علیقلی‌زاده در مصاحبه ای اختصاصی درباره آخرین وضعیت حضور فیلم سینمایی «رستاخیز» در هفتمین جشنواره فیلم بغداد افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد عراق و دکتر طاهر الوان دبیر جشنواره بغداد تلاش زیادی برای اکران این فیلم در جشنواره فیلم عراق کردند و قرار است این فیلم در افتتاحیه جشنواره فیلم عراق به نمایش در بیاید.

وی گفت: قرار است احمدرضا درویش کارگردان فیلم «رستاخیز» نهم مهر برای شرکت در این جشنواره راهی عراق شود، همچنین جواد الشکرچی هنرمند عراقی که نقش هانی را بر عهده داشت به عنوان مهمان در این جشنواره حضور دارد.

تهیه کننده فیلم سینمایی «رستاخیز» در پاسخ به سوالی مبنی بر پیش بینی استقبال مردم عراق از این اثر افزود: ایران و عراق شباهت‌های فرهنگی زیادی دارند؛ امیدوارم همانطور که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر استقبال خوبی از این فیلم شد حضور «رستاخیز» در جشنواره بغداد نتایج مثبتی داشته باشد.

وی ادامه داد: از رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی در بغداد و بنیاد سینمایی فارابی و همچنین سازمان امور سینمایی بابت کمک هایشان برای حضور «رستاخیز» در جشنواره عراق تشکر می کنم.

عیلقلی‌زاده درباره اکران فیلم «رستاخیز» در ایران گفت: در حال مذاکره و رایزنی با وزارت ارشاد برای اکران رستاخیز در داخل کشور هستیم و در خصوص بودن یا نبودن افکت های نور هم صبحت هایی به میان آمده است و احتمال اکران این اثر در آینده نه چندان دور در داخل ایران وجود دارد.

فیلم سینمایی رستاخیز به کارگردانی احمدرضا درویش در سی و دومین دوره جشواره فیلم فجر نخستین بار به نمایش درآمد.

اکران این فیلم در تیر امسال متوقف شد و قرار است از تاریخ ۹ تا ۱۳ مهر در هفتمین جشنواره فیلم بغداد حضور پیدا کند.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها