رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 26689

پیش‌فروش بلیت قطار با قیمت‌های جدید آغاز شد

سایت خبری تحلیلی ساعت 24 - پیش‌فروش اینترنتی بلیت قطار برای بازه زمانی ۱۱ مهرتا ۳۰ آبان با قیمت‌های جدید از ساعت ۶ صبح امروز آغاز شد.

پیش‌فروش بلیت قطار با قیمت‌های جدید آغاز شد
پیش‌فروش جدید بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۱ مهرماه تا ۳۰ آبان از طریق آژانس‌ها انجام می‌شود. در این پیش‌فروش قیمت‌های جدید اعمال شده است. به‌عنوان نمونه قیمت بلیت قطار پردیس سالنی مسیر تهران-مشهد با افزایش ۱۵ هزار تومانی در پیش‌فروش جدید به ۷۲ هزار تومان رسیده است.

همچنین قیمت بلیت قطار عزال وانیاریل مسیر تهران-مشهد با افزایش ۱۰ هزار تومانی به ۶۹ هزار و ۱۰۰ تومان رسیده، قیمت بلیت قطارهای غزال بیناد و غزال بنیاد (vip) نیز به ترتیب با ۱۵ هزار و ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش به ۷۴ هزار تومان و ۸۶ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی پیش‌تر گفته بود: افزایش قیمت بلیت قطار در مهرماه ۹۳ قطعی است.

پورسیدآقایی افزود: قرار نبود قیمت بلیت قطار در تابستان افزایش یابد. از ابتدا هم اعلام شد که این موضوع در حال بررسی است که بعید بود در تابستان قیمت ها افزایش یابد چون پیک مسافرت مردم است.

وی با بیان این که در نوروز امسال هم افزایش قیمت بلیت نداشتیم، تصریح کرد: حتما در مهرماه قیمت بلیت قطار افزایش می یابد. آنالیز جدول قیمت شرکت ها را دریافت کرده ایم تا پس از بررسی افزایش قیمت ها اعمال شود.

به گفته وی، در بحث افزایش قیمت بلیت قطار راه آهن به گونه ای باید عمل کند تا از یک طرف نه شرکت ها متضرر شوند و نه این که به مردم احجاف شود.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها