رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 271679

برترین مقاصد گردشگری-آژانس آیشم

رپرتاژ/تابستان امسال در تور یونان به هرکجای این کشور از جمله سواحل آتن ، سنتورینی یا جزیره ی کریت که سفر کنید برای بودن در هوای گرم یونان گارانتی میباشید.

dir="RTL">تور یونان

تابستان امسال در تور یونان به هرکجای این کشور از جمله سواحل آتن ، سنتورینی یا جزیره ی کریت که سفر کنید برای بودن در هوای گرم یونان گارانتی میباشید این جمله بدین معنی میباشد که درهوای گرم یونان در طول کل تابستان بسیار لذت خواهید برد، بهترین زمان برای شکرگزاری از نور افتاب و همینطور لذت بردن از آب و هوای به یادماندنی یونان در حدود از ماه می تا ماه سپتامبر درست زمانی اب دریاهای کشور یونان مناسب شنا کردن میباشند است و جالب است بدانید که هتل ها رستوران ها یا بهتر است بگوییم تمامی مراکز توریستی بسیار پر رونق هستند. فراموش نکنید که که سواحل یونانی دارای بیشترین استاندارد جهانی ساحلی یا همان پرچم آبی هستند و تنها با رزرو یک هتل مناسب ساحلی در سواحل بینظیر یونان امکان استفاده ی هرچه بیشتر از تایم تعطیلات خود و خاطره سازی برای شما به وجود خواهد امد.

تور بالی

در تور بالی شما در فاصله ی شگفت انگیزی با مدار استوا قرار خواهید گرفت فقط 8 درجه فاصله با گرم ترین و متنوع ترین کمربند دنیا جالب به نظر می اید اینطورنیست؟ اگر با شنیدن این حقیقت مشتاق برای سفر به بالی هستید پس فراموش نکنید که بهترین هنگام سفر در همین فصل یعنی تابستان است یعنی زمانی که خورشید متنوع ترین و جالب ترین اب و هوا و پوشش گیاهی را برای این کشور به ارمغان اورده است، گردشگران حرفه ای و. جمع کثیری از گردشگران استرالیایی در فصل تابستان کوهستان های مرکزی بالی را برای اقامت انتخاب میکنند از این رو که اب و هوا بسیار خنک تر است و این کوهستان های اتشفشانی قطعا محل جالبی برای بازدید خواهند بود. در این قسمت از تور بالی شما شاهد هتل های بینظیری از جمله هنگینگ گاردن خواهید بود و فراموش نکنید که این هتلها به قدری امکانات جالب برای شما خواهند داشت که ممکن است روزها حتی از هتل خارج نشوید. اما اگر همانقدر که به طبیعت کوهستان علاقه دارید به ساحل هم علاقه دارید پس تور بالی خود را به 2 بخش تقسیم کنید مقداری از ان را در کوهستان های مرکزی و باقی ان را در سواحل بگذرانید.

تور قبرس

اگردوست دارید بدانید که مقصد مورد علاقه ی توریست های اروپایی در فصل تابستان کجاست به قبرس سفر کنید. اگر جویای علت این انتخاب هستید باید به شما بگوییم که شاید فقط با خواندن مطالب در این باره به دلیل واقعی این انتخاب پی نبرید و تا در سواحل معروف قبرس قدم نزنید متوجه آن نشوید. اما جالب است بدانید که سفر تابستانه ی قبرس جز سفرهای ارزان قیمت به حساب میاید و کیفیت بینظیری که شما در این سفر تجربه خواهید کرد تابستان بعد هم شما را به این کشور خواهند کشاند. انجام ورزش های ابی یکی از امور پرطرفدار در قبرس است مخصوصا این که سواحل بسیار با کیفیتی دارد و تمامی امکانات ساحلی را میتوانید در این سواحل با قیمتی مناسب اجاره کنید. در اخر اینکه سفر تابستانه به قبرس را در صدر مقاصد خود قرار دهید.

تور مالزی

کشور مالزی با موقعیت جالب خود در اسیای جنوب شرقی همواره به یکی از پرطرفدارترین مقاصد سفر مشهور بوده است. در شهر کوالالامپور با زنگی مدرن و جالب این مردم اشنا خواهید شد علاوه بر اینکه امکان خریدی فوق العاده را از میان برندهای معروف خواهید داشت. اگر به دنبال تاریخ کشور مالزی هستید به جزیره ی پنانگ سفر کنید و از نزدیک با هدیه ی ازدواج پادشاه این کشور به دختر و داماد خود در قرن 19 اشنا شوید . فراموش نکنید که همه ی این سازه های زیبا متعلق به قرن 19 هستند اما اگر در تور مالزی به دنبال ارامش بیشتری هستید جزیره ی زیبای لنکاوی را انتخاب کنید و یک تابستانه بینظیر برای خود بسازید.

تور تایلند

اگر قدری به تاریخ و بازدید از مکانهای تاریخی مخصوصا معابد بودایی علاقه دارید پس بیشک تو تایلند را به عنوان مقصد بعدی سفر خود انتخاب کنید. علاقه ی مردم محلی به این معابد قدری باور نکردنیست در تور تایلند شما شاهد تلاش همه ی مردم برای حفظ و رونق دادن هرپه بیشتر این معابد هستید طوری که انگار همه ی انها میخواهند سهمی در حفظ این معابد داشته باشند ، اگر میخواهید با گردشگران مدرنی که با نام گوله پشتی گردها شناخته میشوند بیشتر اشنا شوید پس بدون شک کشور تایلند و جزایر زیبای ان را انتخاب کنید و خواهید دید که چطوراین کوله گردها برای کشف دنیا به این کشور امده اند. جالب است اگر بدانید که در کشور تایلند شما علاوه بر سفر میتوانید دوره های غواصی را گذرانده و مدارک تخصص مربوط به ان را دریافت کنید. پس در تور تایلند انتخاب های بسیاری را برای سرگرم شدن خواهید داشت.

تور مالدیو

اما در این قسمت میخواهیم به معرفی یکی از معروفترین و رویایی ترین مقاصد سفر که انتخابی مشترک در میان همه ی گردشگران دنیاست اشنا کنیم. سواحل شنی بسیار نرمی را تصور کنید که ارامش بینظیری را برای شما به ارمغان خواهند اورد و زیبایی طبیعی جزیره ی شگفت انگیزی که شاید لذت بردن از این همه زیبایی عمر زیادی نداشته باشد با وجود اینکه همه ی تلاشها بر این است که این جزیره ی زیبا را از زیر اب رفتن حفظ کنند اما باز هم نگرانی هایی در این باره وجود دارد. سفر به مالدیو با هتل های لوکس و روییایی بی شک میتواند یکی از بهترین تجربیات زندگی هر شخصی باشد سفری که نباید هرگز ان را از دست داد. سواحل رویایی وادهو تجربه ی تورهای یک روزه ی کشتی های کروز و یک زندگی چند روزه ی تابستانه در اقیانوس هند و قایق سواری با قایقهای نارگیلی را هرگز از یاد نخواهید برد و مطمئا باشید که به زودی برای تجربه ی دوباره ی این سفر فوق العاده بار سفر بسته و راهی تور مالدیو خواهید شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها