رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 367196

زن بی نوا به کما رفته بود که پسر بی حیا به او رحم نکرد!

ساعت24 -دوست زنی به اسم کبری وقتی او دچار حمله دیابت شد و به کمای قند فرورفت به دختر بیچاره تعرض جنسی کرد و باعث مرگ او شد.

تعرض
کبری ه. 20 ساله دو سال قبل از طریق اینترنت با پسری 28 ساله به نام جانر آشنا شده بود. او چند روز قبل برای دیدن جانر به استانبول سفر کرد.

کبری که به دیابت Diabetesحادی مبتلا بود به خانه جانر رفت و با او مشروبات الکلی مصرف کرد. کبری بر اثر این زیاده‌روی به کمای قند فرورفت. جانر او را به بیمارستان برد ولی کبری آنجا جان داد. در بیمارستان علائمی کشف شد که نشان می‌داد وقتی کبری در کما بود کسی با او وارد رابطه جنسی شده است. جانر در پی این مساله دستگیر شد و به دلیل مقصر بودنش در مرگ کبری بر اثر غفلت و کم کاری و همچنین تجاوز Rapeبه او درحالیکه هشیار نبوده به 32 تا 43 سال زندان Prison محکوم خواهد شد. جانر در دادگاه درمورد ماجرا گفت: اولین بار بود که همدیگر را می‌دیدیم. لب دریا نوشیدنی الکلی خوردیم. دو اتاق گرفته بودیم.

وقتی به اتاق کبری رفتیم به هم نزدیک شدیم. صبح وقتی بیدار شدم کبری به خر خر افتاده بود. وقتی بیدار نشد او را به بیمارستان رساندم. دکتر پرسید من که هستم و پدر و مادرش را خواست. اگر به من گفته بود که دیابت دارد نه الکل مصرف می‌کردیم نه چیز دیگر. من کاری خارج از رضایت کبری نکردم. دادگاه جانر به جلسه بعدی موکول شده است.

منبع:رکنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها