رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 403582

خواص کارلا | فواید کارلا برای مو و لاغری

کارلا برای کاهش وزن معجزه میکند اما شاید بسیاری از ما تاکنون به خواص آن آشنا نباشیم در این مطلب قصد داریم به گوشه ای از این خواص بیشمار اشاره کنیم با ما همراه باشید.

کارلا
html>

کارلا چیست؟


اکثر سخنرانان انگلیسی آن را "خربزه تلخ"، "گندم تلخ" یا " گلابی" نامیده اند. جامعه علمی به عنوان Momordica charantia معرفی می نماید. Karela نام سانسکریت آن است. همانطور که ممکن است از شکل آن حدس بزنید، این یک نوع خیار است که در یک انگور بلند و تمشک رشد می کند. منشاء در هند، در حال حاضر، یک گیاه با کشت مشهور از اوکیناوا به برزیل است.

کارلا یک میوه سبز بزرگ است که به نظر می رسد کمی شبیه به ریختن موم خشک شده است. بافت کارلا خام ترد و مرطوب است.

کارلای یکی از بدترین میوه های جهان از نظر مزه است. افرادی که آن را به غذای خود اضافه می کنند، اغلب با مواد دیگر قاطی می کنند تا طعم تلخی ندهد .

خواص کارلا


خواص کارلا
100 گرم کارلا حاوی:

34 کالری 7 گرم کل کربوهیدرات
13 میلی گرم سدیم 3.6 گرم پروتئین
602 گرم پتاسیم

1. سیستم ایمنی قوی


داشتن یک سیستم ایمنی قوی مثل داشتن یک سپر آهن نامرئی برای محافظت از بدن است. فراوانی آنتی اکسیدان ها در خربزه تلخ در مبارزه با عفونت ها، ویروس ها و باکتری هایی که بدن شما را حمله می کنند کمک می کند. علاوه بر این، در میان مزایای سلامتی کارلای، پیشگیری از مسائل جراحی و آلرژی است که هر دو با ایمنی ما با ایجاد التهاب در بدن ارتباط دارند. بنابراین با توجه به دلایل مختلف، قلب قوی تر یکی از مزایای سلامتی اصلی karela است که شما باید کشف کنید.

2. کاهش خطر ابتلا به دیابت


امروزه بیشتر افراد از دیابت رنج می برند. از جمله موثرترین داروهای مورد استفاده در برابر این بیماری، داروهای مبتنی بر طبیعت است. انسولین p موجود در آب خربزه تلخ مشابه انسولین است. یکی از مهمترین استفاده های گیاهی کارلا به عنوان یک درمان طبیعی برای کنترل سطح قند خون است. همچنین از خطرات عوارض ناشی از بیماری جلوگیری می کند.



3. کلیه ها، کبد و مثانه سالم


از مزایای سلامتی کارلای، سم زدایی از کبد، پاک کردن کلیه ها و ریه ها است. این خواص قدرتمند برای تمیز کردن دستگاه گوارش برای عملکرد بهتر است. این میوه درمان طبیعی در درمان سنگ کلیه موثر است. میوه خربزه تلخ در کاهش درد ناشی از سنگ کلیه کمک می کند. همچنین در مبارزه با عفونت های کلیوی موثر است. بیماران اغلب از عصاره تلخ کارلا، چای یا قرص برای جلوگیری از سنگ کلیه استفاده می کنند.

شما می توانید روزانه Karela را ببرید و از تمام مزایای استفاده شده از جمله گردش خون بهتر لذت ببرید.

4. خون را پاک می کند


از آنجایی که این یک گیاه liver detox است، می توانیم کارلا را در خالص سازی خون بسیار موثر داشته باشیم. علاوه بر اینکه یک تصفیه کننده طبیعی است، عصاره تلخ نیز یک وسیله کاهش فشار خون است. برای بوت شدن، تولید گلبول های قرمز را افزایش می دهد.

مضرات کارلا

5. بیماری قلبی را تنظیم می کند


قلب قوی تر عمر را افزایش می دهد. دستور قلب قوی چیست؟ یک شیوه زندگی سالم که به خوبی می تواند شامل استفاده از مزایای گیاه خربزه تلخ گیاهی است که ممکن است معجزه هایی را برای یکی از حیاتی ترین ارگان ها انجام دهد. چگونه این اتفاق می افتد؟ خوب،

کارلا سطح کلسترول LDL را در بدن انسان کاهش می دهد و در نتیجه باعث تسهیل کردن جریان خون می شود. این، به نوبه خود، خطر ابتلا به حملات قلبی و بیماری های قلبی را کاهش می دهد. خواص خربزه تلخ شامل بهبود عملکرد قلب و تقویت عروق خونی برای بهبود کلی سلامت سیستم قلبی عروقی است.

6. مبارزه با سرطان


علم هنوز تلاش می کند تا موثرترین داروها و داروهایی را که پیشگیری و درمان سرطان هستند، پیدا کند. ده ها مطالعات در مورد ده ها تن از غذاها و گیاهان مختلف و اثرات آن در برابر ضرب سلول های سرطانی وجود دارد. آنتی اکسیدان ها یکی از قوی ترین مبارزان در برابر سلول های سرطانی مرگبار هستند.

چگونه می توان آنتی اکسیدان ها را در زندگی روزانه خود اضافه کرد؟ با مصرف روزانه karela، بدن شما سالم تر و قوی تر می شود. مطالعات بالینی اخیر و مطالعات فارماکولوژی نشان می دهد که ارتباط بین مصرف خربزه تلخ و کاهش تومور در افراد مبتلا به سرطان سینه، گردن رحم و پروستات ارتباط دارد.

7. درمان آکنه


پوست زیبا یکی از علائم بیرونی یک بدن سالم است. چگونه از آکنه و لکه های قرمز بر روی پوست خود خلاص شوید؟ شروع به مصرف میوه های قدرتمند مثل کارلا روزانه و قبل از این که متوجه شوید، تفاوت آن را خواهید دید. ویژگی های خنثی کننده خالص این میوه باعث می شود که کارلا به خصوص در برابر مشکلات پوستی موثر باشد. شما به لطف پوست سالم و جوان تر از آنتی اکسیدان ها و خواص قوی خربزه تلخ برای مبارزه با التهاب و باکتری لذت خواهید برد.

8. باعث کاهش وزن می شود


این یکی از معروف ترین مزایای کارلا می باشد Karela حاوی بسیاری از آنتی اکسیدان ها است که متابولیسم شما را افزایش می دهد و سیستم شما را تخلیه می کند، به علاوه کلسترول را کاهش می دهد که نشان دهنده مدیریت وزن است. شما می توانید وزن خود را حفظ و بدون حتی اضافه کردن پوند اضافی وزن فقط با اضافه کردن karela به رژیم غذایی شما اتفاق می افتد.

مصرف آب خربزه تلخ کاهش وزن بدن شما را سریع تر می کند (چای سبز نیز در آن موثر است، بنابراین شما می توانید هر دو را به عنوان ترکیبی از پیش آمادگی جسمانی ترکیب کنید). کارلای حاوی آنزیم های خاصی است که چربی را به اسیدهای چرب آزاد تبدیل می کنند، که باعث کاهش چربی می شود. از سوی دیگر، آن را نیز نوع دیگری از آنزیم ها را تحریک تشکیل سلول های چربی را مهار می کند. کارلا باعث ترشح آب صفرا از کبد و آبسه صفرا می شود تا سوخت و ساز بدن را کاهش دهد.

بیایید از این واقعیت نادیده نگیریم که خربزه تلخ کالری بسیار کمی دارد (فقط 34 کالری در هر 100 گرم)، که البته برای کاهش وزن حیاتی است، زیرا یکی از شناخته شده ترین روش های کاهش وزن، کمبود کالری است که باید روزانه آن را حساب کنید
این گیاه یک پروتئین خاص به نام AMPK را فعال می کند که شامل موارد زیر می شود: سوزاندن چربی، مدولاسیون آزاد شدن انسولین، جذب گلوکز، مهار تری گلیسیرید و افزایش کلسترول.

کارلای را با یک رژیم سالم و سبک زندگی فعال تر ترکیب کنید و آماده باشید تا در آن شلوارهای لاغر که در پشت گنجه خود نگه داشته باشید، به تن کنید.

خواص کارلا برای مو

9. بینایی خود را بهبود می بخشد


ویتامین هایی که در میوه کارلای بسته بندی می شوند، عملکردهای چشم را بهبود می بخشد. این میوه شگفت انگیز منبع ویتامین A و بتا کاروتن است که چشمان شما بیشترین نیاز را به انها دارند.

10. سلامت مو را بهبود می بخشد


آیا می دانید که کارلای یک درمان بزرگ برای انواع مسائل مو است؟ خربزه تلخ برای درمان پوست سر استفاده می شود. بنابراین، شما می توانید از شوره سر خلاص شوید و موهایتان را به صورت طبیعی براق کنید. فقط چند قطره آب تلخ را به موها اضافه کنید. درمان پوست سر با آب باعث جلوگیری از مسمومیت پوستی و چربی پوست می شود.

شما همچنین می توانید از موهای خاکستری جلوگیری کنید و حتی آن را درمان کنید، همچنین باعث کاهش ساییدگی مو به آب نمک می شود. در اولین مورد، شما می توانید آب میوه تلخ با برگ های کاری را مخلوط کنید، در حالی که برای جلوگیری از ریزش مو، می توانید آب را با مقدار مساوی از مخلوط قاطی کنید

خواص کارلا برای دیابت

آیا کارلا برای من امن است؟ آیا عوارض جانبی کارلای وجود دارد؟


به طور کلی، Karela به نظر می رسد یک ماده نسبتا امن است، اما می تواند باعث گرفتگی معده و اسهال شود. بعضی از داروهای دیابت هم به خوبی با کارلا مخلوط نیستند و اگر میخواهید از این میوه برای حفظ قند خون خود استفاده کنید، صحبتهای طولانی با پزشک خود داشته باشید. در نهایت، کارلای می تواند سقط جنین را هنگامی که در مقادیر زیادی گرفته می شود، ایجاد می کند و ممکن است کودکان را بیمار کند، بنابراین بچه ها و زنان باردار باید از آن اجتناب کنند.

برای کارلای به عنوان یک غذای مهم پزشکی در آینده، پتانسیل زیادی برای آینده وجود دارد. تحقیقات همچنان به کشف قدرت باور نکردنی کارلا ادامه می دهد.

اگر می دانید که این گیاه برای شما مناسب است، می توانید این هدیه شگفت آور طبیعی را در قالب های مختلفی از قبیل پودر کارلای، چای طلای تلخ، عصاره، آب میوه یا قرص لذت ببرید.

دیگر خواص کارلا

کارلااز مدت ها قبل به عنوان یک درمان طبیعی برای دیابت ، مشکلات گوارشی ، اختلالات گردش خون و سایر بیماری ها شناخته شده است. در مطالعات و از روایات طبیعی ، تأثیر در دیابت نوع II ثابت شده است. بیماران دیابتی که روزانه تقریباً 1 لیتر چای کارلا با داروهای خود می نوشندبه طور منظم گزارش می کنند که سطح قند خون آنها کاهش یافته و در بعضی موارد به مقدار طبیعی خود برگشته است. بیماران دیابتی باید دوز انسولین را توسط پزشک بررسی کرده و در صورت لزوم ، هنگام نوشیدن چای غیا با استفاده از موموردیکا ، تنظیم شود.

مصرف چای کارلا همچنین باعث هضم سالم بدن و حرکات بهتر روده ، خواب بهتر و کاهش وزن می شود. میزان کلسترول پایین تری نیز گزارش شده است. برای بهره مندی از اثرات گزارش شده ، نوشیدن چای کارلا به طور منظم و مداوم ضروری است. اولین موفقیت ها اغلب تنها پس از چند هفته قابل مشاهده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها