رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 412513

تفریحات در استانبول و گرجستان در تورهای لحظه آخری

رپورتاژ آکهی / استانبول، شهری تاریخی و زیبا در کناره دریای مرمره است که به سبب دیدنی های بسیار متنوعش، گردشگران بسیاری را از سرتاسر دنیا به خود می خواند. بسیاری به استانبول می روند تا ایاصوفیه زیبا و معماری چشمنوازش را از نزدیک ببینند. سری به کاخ های باشکوه عثمانی اش بزنند و در کوچه و پس کوچه های باصفایش، شور و هیجان زندگی شبانه را لمس کنند. به دل بازارهای سنتی بروند و دقایقی را در کافه های آن بگذرانند. لحظه های خوشمزه ای که مثالش را در هیچ نقطه کره زمین تجربه نخواهند کرد، باقلوای خوشمزه و قهوه ترک اصل.

پارک آبی آکوا مارین Aqua Marine

یکی از وسیعترین پارکهای آبی استانبول در تور استانبول آکوا مارین در منطقه بویوک چکمجه می‌باشد.این پارک آبی در حدود 3000 نفر گنجایش دارد.این پارک آبی روباز می‌باشد به همین دلیل فقط درفصل بهار و تابستان فعالیت دارد.برای رفتن به این پارک آبی میتوانید از سرویس‌های رایگان که در مکان و زمان مقرر هستند استفاده کنید.برای اطلاع از این سرویس‌ها میتوانید با آکوا مارین تماس بگیرید.

از جمله تفریحات موجود در پارک آبی آکوا مارین:

بازی‌های دریایی
استخر کودکان
انیمیشن
رفتینگ
استخر المپیک
استخر موج
چاله سیاه
کامیکازه
سرسره‌ی بلند

به گزارش سفر باتو ، ساعت کاری این پارک از 9 صبح تا 19 می‌باشد.بهترین تایم برای بازدید 3 تا 6 می‌باشد.پارک آبی آکوا مارین در سایت Trip Advisor امتیاز 3.5 را به خود اختصاص داده‌ است که نسبت به پارک آبی کلاب دلفین امتیاز بیشتری است پس میتوان گفت بهتره...

تنوع وسایل بازی،سطح هیجان،کیفیت وسایل بازی و سطح هزینه در این پارک متوسط می‌باشد.

هزینه ورود این پارک برای بزرگسالان حدود 50 لیر و برای کودکان 5 تا 12 سال حدود 25 لیر می‌باشد.

آدرس پارک آبی آکوا مارین:Fatih Mahallesi, Komando Sk. No:4, 34500 Büyükçekmece/İstanbul, Turkey

پارک آبی کلاب دلفین Aqua Club Dolphin

بزرگترین پارک آبی استانبول کلاب دلفین است که در منطقه‌ی باشاک‌ شهر سال 2001 افتتاح شد. این پارک آبی به علت شرایط جوی موجود استانبول در فصل بهار و تابستان به مسافران تور استانبول خدمات ارائه می‌کند.پارک آبی کلاب دلفین سرویس‌های رایگان هم برای مسافران خود در نظر گرفته است که در میدان تکسیم و منطقه‌ی فاتح و... قرار دارد که برای استفاده از این سرویس رایگان و اطلاع از ساعت و مکان دقیق آن کافیست با مسئولان پارک آبی هماهنگ کنید.

از جمله تفریحات پارک آبی کلاب دلفین:

سرسره های جدید کودکان
موشک
سونامی
سرسره شاه کبرا
(سقوط آزاد)
سرسره های آنوکاندا
استخر خانواده
استخر جدید کودکان
استخر موج
استخر کودک
لنگرگاه
استخر بزرگ
استخر واترپولو
والیبال ساحلی
زمین تنیس
اجرای نمایشی دلفین ها
شیرهای دریایی
امکان شنا کردن با دلفین ها

ساعت کاری این پارک از 9 صبح تا 19 می‌باشد.بهترین تایم برای بازدید 4 تا 6 می‌باشد. پارک آبی آکوا مارین در سایت Trip Advisor امتیاز 3 را به خود اختصاص داده‌ است.تنوع وسایل بازی،سطح هیجان،کیفیت وسایل بازی و سطح هزینه در این پارک متوسط می‌باشد.

بازی های آبی ویالند

شاید نام ویالند به گوش تان خورده باشد؛ ویالند شهربازی بزرگ و جذابی در استانبول است که طرفداران بسیاری دارد. این مجموعه تفریحی همان طور که نامش نشان می دهد، شهربازی است اما در خود چند بازی آبی نیز جای داده است. باید توجه داشته باشید که در این مجموعه امکانات پارک آبی را نخواهید دید و دو سرسره آبی و یک بازی کوچک به نام جت اسکی، از جمله چیزهایی است که باعث می شود بسیاری از ایرانی ها ویالند را با پارک آبی اشتباه بگیرند.

پارکهای آبی گرجستان

شهر تفلیس به عنوان پایتخت گرجستان یکی از جذاب ترین مناطقی است که در این کشور و در تور گرجستان می توانید به آن سفر کنید. جاذبه های زیادی در این شهر از تاریخی تا طبیعی وجود دارد که روح هر بازدید کننده ای را جلا می دهد. حال علاوه بر این موارد مراکز تفریحی هیجان انگیزی هم برای گذراندن اوقات فراغت محیا شده است تا گردشگران تجربه یک سفر کامل را داشته باشند، یکی از این مراکز پارک آبی جینو پارادایس است. این پارک آبی با توجه به این که در سال های اخیر احداث شده است اما بسیار مورد توجه علاقمندان قرار گرفته است.

پارک آبی جینو پارادایز (Gino Paradise):

پارک آبی جینو پارادایز یا جینو پارادایس (Gino Paradise) یک مجتمع چند منظوره است که ترکیبی از پارک آبی بزرگ، مرکز سلامتی، اسپا، باشگاه پرورش اندام و فود کورت همراه با فضایی آرامش بخش بوده و یکی از بهترین پارک های آبی تفلیس محسوب می‌شود. در این مجتمع بزرگ افراد با هر سنی می‌توانند سرگرمی‌های مخصوص خود را داشته و از حضور در این پارک آبی لذت ببرند. جینو پردایز بهشتی چهار فصل بوده و در تمام زمان‌های سال خدمات منحصر به فردی ارائه می‌دهد. ساعات کاری پارک آبی جینو پارادایس تفلیس همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب بوده و افرادی که به این مکان می‌روند معمولا حدود ۲.۵ ساعت در این پارک وقت به خوش‌گذرانی می‌پردازند.
پارک متاسمیندا تفلیس (Mtatsminda Park):

این پارک آبی یکی از باسابقه‌ترین پارک‌های شهر تفلیس به حساب می‌آید که طرفداران زیادی در بین مردم تفلیس و گردشگران دارد و مسافرین زیادی در سفر خود به تفلیس هیجان و لذت پارک متاسمیندا را از دست نمی‌دهند. پارک آبی متاسمیندا در بالای Mtatsminda Plateau واقع شده و برای خوش‌گذرانی در یک بعد از ظهر بسیار مناسب است. در اطراف این پارک آبی کافه‌هایی وجود دارند که غذاهای محلی گرجستان را با قیمتی بسیار مناسب ارائه می‌دهند و بعد از خارج شدن از پارک می‌توانید یک وعده غذایی خوشمزه را در این کافه‌ها امتحان کنید. در صورتی که همراه با فرزندان خود به تفلیس مسافرت کرده‌اید، نیازی به نگرانی نیست؛ چرا که در این پارک آبی تفریحات بی‌شماری برای کودکان نیز تدارک دیده شده است. پارک آبی متاسمیندا بیست و چهار ساعته و در هفت روز هفته آماده ارائه خدمات بوده و افرادی که به این پارک می‌روند، معمولا ۱.۵ ساعت در این پارک می‌مانند. تورهای گرجستان قیمت مناسب در سایت موجود است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها