رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 443781

سفر به استانبول به همراه کودکان/ تفریحات کودکان در استانبول

رپورتاژ آگهی / خیلی از خانواده های ایرانی به همراه کودکان خود به استانبول سفر میکنند. تفریح و خوشگذرانی در تور استانبول میتواند یکی از اهداف مهم سفر به این شهر باشد.

dir="RTL" style="text-align:right">از اینرو میتوان در کنار بازدید از مکانهای تاریخی مهم از قبیل مساجد و کلیساها و و کاخ ها و حتی خرید در مراکز تجاری مختلف با شناخت مراکز تفریحی کودکان و پارک های مهم وشهربازی های استانبول یک برنامه ریزی خوب برای خوشگذرانی کودکانتان نیز داشته باشید .در ادامه برخی جاهای دیدنی و مکانهای تفریحی مخصوص کودکان در استانبول اورده شده است :

یکی از این مراکز مهم که چند شعبه هم در استانبول دارد مجموعه تفریحی فان لب میباشد و مورد استقبال بسیاری از گردشگران میباشد.این مجموعه ها ی سرپوشیده دارای 3 شعبه در مراکز خرید جواهر ، مرکز خرید فروم و مرکز بویاکا میباشند.

فان لب مرکز خرید جواهر که بزرگترین شعبه ی این مجموعه ها میباشد مساحتی حدود 16 هزار متر مربع دارد و در 4 طبقه احداث شده است ،در این مرکز انواع و اقسام بازیهای مختلف از زمین های بازی کودکان تا ماشین های بازی و دستگاه های مهیج را دید.که تمامی این بازیها مطابق با استاندارد های روز دنیا و ایمنی لازم تدارک دیده شده اند .

آدرس : Cevahir AVM, Büyükdere Cad. No:22, 34400 Şişli – İstanbul

شعبه دوم فان لب در مرکز تجاری فروم در منطقه بایرام پاشا احداث شده است.مساحت آن کمتر از شعبه قبلی و حدود 3000 متر مربع است ولی همان بازیها را دارا میباشد.

آدرس : Kocatepe Mahallesi, Pasa Caddesi | Bayrampasa, Istanbul, Turkey


شعبه آخر هم واقع در طبقه اول مجموعه بویاکا در محله سلطان محمد فاتح میباشد و از همه کوچکتر است در این مرکز میتوانید کودکان خود را به کارکنان با تجربه بسپارید و خود به خرید بپردازید و امکانات رفاهی لذت ببرید .

آدرسFatih Sultan Mehmet Mahallesi, Balkan Cd No:56, 34770 Ümraniye/İstanbul

ژوراسیک لند

مرکز تفریحی دیگر جالبی که بسیار پرطرفدار میباشد ژوراسیک لند میباشو این مجموعه شانل پارک و موزه دایناسورها هست و در زمینی به مساحت ده هزار متر مربع انواع دایناسور ها ی شبیه سازی شده بهمراه اسکلت و تخم ها و داستان زندگیشان به چشم میخورد.

هدف از ساخت این پارک یادگیری بهمراه بازی بوده و برای کودکان و نوجوانان بسیار مناب است همچنین پارک ژوراسیک دارای یک آزمایشگاه آموزشی جالب جهت یادگیری و تجارب منحصر بفرد برای نوجوانان میباشد و در بخش های دیگر پارک یک سالن انیمیشنی مهیج، فروشگاه های کادو ، کاف ی پارک ، مجموعه بازی لیزر ترکیه و بزرگترین سینمای چهار تا شش بعدی ترکیه دیده میشود .از اینرو ساعات لذت بخش و خاطره انگیزی را برای فرزندانتان به ارمغان خواهد آورد.ساعات بازدید از پارک ژوراسیک از 9 صبح تا 9 شب میباشد.

آدرس: استانبول، بایرام پاشا، مرکز خرید فروم استانبول، ژوراسیک لند

این موزه که اولین موزه بادبادک در ترکیه میباشد حدود 2500 نوع بادبادک را از 33 کشور دنیادر خود جا داده است و در آن میتوانید فرزندتان را برای آموزش به کارگاه ساخت بادبادک بفرستید .

مزرعه پروانه

مزرعه پروانه در تور استانبول هم یکی از متفاوت ترین مکان های تفریحی است که با داشتن گونه های مختلفی از پروانه ها ی زنده و گلخانه ی پرورش پروانه ها میتواند تجربه جالبی برای مشاهده ی صد ها نوع پروانه از نزدیک و آشنایی با مراحل زندگیشان برای فرزندتان باشد. شما نیز میتوانید در این گردش که توسط راهنمای تور تدارک دیده شده از نزدیک تمام مراحل زندگی پروانه ها را مشاهده کنید و با آنها عکس بگیرید.

آکواریوم استانبول

آکواریوم تونلی استانبول به نوع خود یکی از بهترین آکواریوم های دنیاست و شامل 17 بخش مختلف دنیا شامل دریاهای سیاه ،دریای سرخ ،مدیترانه و اقیانوس ها و ... میباشد.

نه تنها بیش از 5000 نوع آبزی دریایی در ان وجود دارد بلکه از انواع موجودات خشک زی و گونه های جانوری کمیاب جهان هم میتوان بازدید کرد .

یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری تور استانبول که حتما ارزش دیدن را خواهد داشت. بیشتر بخوانید:


تفریحات جذاب دراستانبول و تور استانبول

بزرگترین آکواریوم موضوعی دنیا ست و بالغ بر 15000 جانور را در خود جای داده است .

در ان امکان غواصی در کنار کوسه ها نیز وجود دارد .

یک مرکز خرید و هتل نیز جهت استفاده از تسهیلات رفاهی در کنارش وجود دارد .

Miniaturk مینیاتورک

این نمایشگاه فضای بازدر پارکی در کنار شاخ طلائی استانبول واقع میباشد و بازدیدش حدود دو ساعت زمان میبرد تا بتوانید 105 مجسمه و مدل از دیدنیهای ترکیه را که در اندازه های کوچک ساخته شده اند راببینید.بعلاوه این پارک بزرگترین پارک مینیاتور دنیا با مساحت 60000 مترمربع میباشد .و همه روزه از

از 9 صبح تا 5 عصر باز است.

Imrahor Caddesi | Sutluce, Istanbul 34445, Turkey

http://www.miniaturk.com.tr/

بسفرس تور

Bosphorus Tour

این برنامه مهیج شامل قایق سواری کودکان روی تنگه بسفر و دردانل و شاخ طلایی استانبول خواهد بود و وشما میتوانید این برنامه را در ساعات مختلف روز و البته قبل از تاریک شدن بر روی آب های مدیترانه برای کودکتان فراهم کنید .

حال بعد از معرفی این مراکز اگر خواهان هیجان بیشتری هستید میتوانید از لیست شهربازیهای استانبول به همراه آدرسشان دیدن فرمایید .

شهربازی ویالند استانبول :
آدرس: Yesilpinar district, Girne Street ۳۴۰۶۵ ; Eyup-Istanbul
ساعات کاری: دوشنبه تا پنج شنبه ساعت 10 تا 19 و جمعه تا یکشنبه 10 تا 21

شهربازی موی پارک استانبول

آدرس: ۳۴۴۹۰ İkitelli Osb/Başakşehir/Istanbul, Turkey
ساعات بازدید: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

شهربازی ویا سی تما پارک استانبول

آدرس: Cami, Balıkçılar Sk. No:20, 34940 Tuzla/İstanbul, Turkey
ساعات کار: ۲ بعدازظهر تا ۱۲ شب

شهربازی ایکستریم اونچر استانبول

آدرس ایکستریم اونچر استانبول : Huzur Mh., No:, Ayazağa Cd. No:4, 34396 Sarıyer/Istanbul, Turkey
ساعات کار : 10 سبح تا 7 عصر

امید است با مطالعه این مطلب بهترین برنامه ها ی تفریحی را برای خود و فرزندانتان در تور استانبول فراهم آورید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها