رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 460752

پاسخ ربیعی به سوالاتی درباره سهمیه‌بندی بنزین، وضعیت زائران ایرانی در حادثه کربلا، نشست سران قوا و ...

ساعت 24-سخنگوی دولت گفت: نشست اخیر سران قوا مفید و مناسب بود و بررسی اوضاع اقتصادی کشور و برنامه های سه قوه برای بهبود شرایط فعلی یکی از محورهای مهم این نشست بوده است.

ربیعی
علی ربیعی ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه نشست هیات دولت و در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران، ضمن تسلیت ایام عزاردای سالار شهیدان، اظهار داشت: هیچ نسلی بدون قهرمان ذهنی زندگی نکرده و خوشبختانه رفتار و عملکرد حسین (ع) همواره الگوی ما در ابعاد مختلف چه در سیاست خارجی و چه در رفتار با مردم بوده است.

وی در خصوص حادثه رخ داده در کربلا در روز عاشورا گفت: هیچ ایرانی در این حادثه فوت نکرده است و حال ایرانی هایی که زخمی شده اند هم خوب است.

ربیعی افزود: نشست اخیر سران قوا مفید و مناسب بود و بررسی اوضاع اقتصادی کشور و برنامه های سه قوه برای بهبود شرایط فعلی یکی از محورهای مهم این نشست بوده است.

سخنگوی دولت بیان کرد: از دیگر محورهای نشست اخیر، بررسی در خصوص مسائل منطقه ای، بین المللی، آخرین وضعیت برجام و گام سوم ایران و همچنین تاکید بر مبارزه با فساد و رفتاری پیشگیرانه در این خصوص بود.

ربیعی درباره کارت سوخت‌ها و سرنوشت آن و اینکه سهمیه‌بندی بنزین اعمال‌می‌شود یا نه گفت: اتفاقا همین الان با مهندس زنگنه صحبت می‌کردم، گام بعدی کاهش زدن بنزین و استفاده از بنزین بدون کارت است.

وی افزود: اینکه چرا یکباره انجام ندادیم؟ چون کارت‌ها از پست‌ها ارسال نشده بود و هم اینکه اعلام به یک باره ‌باعث هجوم مردم به پمپ بنزین‌ها می‌شد، لذا الان 30 لیتر است اما در گام بعدی 15 لیتر خواهد شد و به مرور به صورت جدی‌کارت‌ها عملیاتی می‌شود و سیاست اقای زنگنه سیاست درستی است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها