رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 472800

تنبیه بدنی چند دانش آموز در کرج/ تخلف مدیر محرز است

ساعت24-خبر تنبیه بدنی چند دانش آموز در کرج به تایید آموزش و پرورش استان رسیده و تخلف مدیر این مدرسه به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری ارسال شده است.

تنبیه بدنی
خبر تنبیه چند دانش آموز در کرج توسط مدیر مدرسه‌شان طی چند روز اخیر موضوعی بود که با واکنش کاربران فضای مجازی همراه بود.

در توضیح این خبر آمده بود؛ یکشنبه دهم آذرماه حوالی ساعت چهار بعداز ظهر، مدیر مدرسه پسرانه شیخ مفید یک (متوسطه دوره اول) که در محله بنیاد شاهین ویلا واقع است از پشت تریبون به دانش آموزان پایه هفتم تا نهم نوبت بعد از ظهر اعلام می کند کلاس های درس به دلیل برگزاری جلسه معلمان تعطیل است.

به دنبال اعلام این خبراز سوی مدرسه، دانش آموزان فریاد شادی سر داده غافل از اینکه پاسخ شادی و شیطنت آنها با کابل و سیم برق داده می شود.

به گفته والدین دانش آموزان، مدیر مدرسه آستین ها را بالا زده و دانش آموزان را تنبیه کرده است، جالب است که بخشی از فیلم های دوربین مدار بسته مدرسه مربوط به بازه زمانی ساعت ۱۶ تا ۱۷ دهم آذرماه که می تواند گواه این ماجرا باشد پاک شده است، از سویی دانش آموزان مدرسه نیز از سوی مدیر آنجا تهدید شده بودند که شکایات آنها بی نتیجه خواهد ماند.

امیر والی پور، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان البرز این خبر را تایید کرده است.

وی ضمن تایید خبر تنبیه بدنی برخی از دانش آموزان دبیرستان شیخ مفید کرج، گفت: تخلف مدیرمربوطه در این مسئله محرز شده است.

وی اضافه کرد: قضیه تنبیه دانش آموزان در مدرسه پسرانه شیخ مفید یک بررسی شد و پرونده مدیر متخلف برای صدور رای به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان آموزش و پرورش استان البرز ارسال شده است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان البرز گفت: درباره تخلف مدیر مدرسه بر اساس مستندات موجود در پرونده تصمیم گیری می شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها