رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 478810

تقابل سنت و مدرنیته در شهر اروپایی والنسیا

ساعت24-اسپانیا یکی از کشورهای توریستی در قاره اروپا است که در طول سال گردشگران بسیاری را جذب می کند. در این کشور، شهرهای بسیاری مورد توجه توریست ها و مسافران قرار می گیرند که از جمله این شهرها می توان به والنسیا اشاره کرد. اگر تصمیم داشتید به والنسیا سفر کنید یا می خواهید با آن بیشتر آشنا شوید، در ادامه مطلب راهنمای سفر به والنسیا با ما همراه باشید. در این مطلب ما شما را به دنیای شگفتی ها خواهیم برد و سعی خواهیم کرد که جاذبه های گردشگری والنسیا را نیز برایتان به صورت مختصر شرح دهیم.

خبر
معرفی

در قسمت غربی اسپانیا، سومین شهر بزرگ این کشور به نام والنسیا قرار دارد. این شهر ساحلی، از نظر فرهنگی و زمینه های مدرنیته بسیار معروف بوده و به همین دلیل دیدن بناهای ساخته شده به سبک مدرن و همچنین مراکز فرهنگی از جاذبه های مهم آن به حساب می آیند. در این شهر سنت و مدرنیته کنار هم قرار دارند و این خود به جذابیت آن افزده است. والنسیا یک شهر کاملا اروپایی بوده که هر فردی را با هر سلیقه ای راضی نگه می دارد. در این شهر جاذبه های بسیاری وجود داشته و گردشگران بسیاری سالیانه برای بازدید از آن ها به والنسیا سفر می کنند. اما نکته مهم براساس راهنمای سفر به والنسیا این است که هزینه ها بسیار بالا هستند و شهر گران قیمتی به حساب می آید.

آب و هوا

با توجه به مکان جغرافیایی این شهر، آب و هوای آن را می توان در دسته مدیترانه ای و نیمه استوایی معتدل قرار داد. معمولا درجه دمای هوا در فصل زمستان بین 20 تا 4 درجه سانتیگراد و فصل تابستان بین 22 تا 34 درجه سانتیگراد است. با توجه به درجه دمای هوا بین روز و شب و همچنین فصل گرم و سرد سال، این موضوع آشکار بوده که تغییرات دمایی هوا در این منطقه بسیار کم است.

نکاتی برای سفر به والنسیا

والنسیا و تهران، 2 ساعت و 30 دقیقه با هم اختلاف دارند که والنسیا از نظر زمانی جلوتر است. مردم این شهر به زبان اسپانیایی سخن می گویند و واحد رسمی پولشان یورو است. رانندگی در این شهر از سمت راست بوده و کد تلفن کشور اسپانیا 0034 است. در سفر به این شهر دقت داشته باشید که برق آن از نوع 230 ولت و 50 هرتز بوده و از پریزهای نوع F بهره گرفته می شود.

چه زمانی به والنسیا سفر کنیم؟

همانطور که براساس راهنمای سفر به والنسیا گفته شد، این شهر آب و هوای معتدلی دارد و دمای هوا آنقدر بالا و پایین نمی شود، به همین خاطر در هر موقعی از سال می توان به آن سفر کرد. بین ماه های آوریل تا می هوا بسیار ملایم و در عین حال گردشگران کمی در شهر حضور دارند و به همین خاطر موقعیت مناسبی است تا به این شهر سفر کنید و از قیمت پایین هتل ها و خلوتی شهر استفاده ببرید. البته زمستان ها نیز این شهر خلوت بوده و بسیاری از هتل و اقامتگاه ها به دلیل نبود گردشگر تخفیف های خوبی می گذارند. در ادامه مطلب راهنمای سفر به والنسیا، سفر به این شهر در هر فصلی از سال را مورد بررسی قرار داده ایم: بهترین زمان برای سفر به والنسیا چه از نظر آب و هوایی و چه از نظر خلوتی، بین ماه های آوریل تا می است و با وجود چنین آب و هوای معتدل و مناسبی، گردشگران بسیار کمی در این زمان به والنسیا سفر می کنند. دمای هوا در این فصل از سال به گونه ای است که می توان برای شنا در سواحل دریا نیز برنامه ریزی کرد. اگر در این زمان به والنسیا سفر می کنید، شانس حضور در رویدادهایی مانند سن وینسنت فرر و هفته مقدس را خواهید داشت. فصل گردشگری این شهر، تابستان به حساب می آید. بین ماه های ژوئن تا اکتبر مسافران و گردشگران بسیاری در این شهر حضور دارند و از جاذبه های گردشگری والنسیا دیدن می کنند. در این زمان، رزرو هتل سخت خواهد بود و از سوی دیگر هتل و اقامتگاه ها قیمت های بالایی پیدا می کنند. پس، بهتر است برای سفر به والنسیا در این بازه زمانی حتما از چند ماه قبل اقامتگاه مورد نظر خودتان را رزرو کنید. بین ماه های نوامبر تا مارس که فصل زمستان این منطقه محصوب می شود، کمترین گردشگر را در والنسیا خواهید دید. در این موقع از سال ساعت کاری بسیاری از جاذبه های گردشگری والنسیا مانند موزه ها کاهش پیدا می کند و حتی برخی از رستوران های کوچک که در روستاهای اطراف قرار دارند، تعطیل می شوند. جشنواره Las Fallas و مسابقات جهانی موتو جی پی، دو رویداد مهم این شهر در این موقع از سال هستند. در اواسط ماه مارس یکی از مهمترین رویدادهای این شهر به نام جشنواره Las Fallas انجام می شود و اسپانیایی های بسیاری برای شرکت در این جشنواره به والنسیا سفر می کنند. به همین دلیل، برای سفر به این شهر در این زمان حتما از 6 ماه قبل محل اقامت خود را رزرو کنید، چون در این زمان هم رزرو اقامتگاه سخت است و هم قیمت ها بالا می روند.

هزینه های سفر به والنسیا

حمل و نقل

برای رفت و آمد در داخل شهر می توانید از اتوبوس و مترو استفاده کنید که بلیت هر کدام 1 و نیم یورو است. اگر در طول روز مسیرهای بسیار زیادی را باید طی کنید، خرید کارت های توریستی گزینه بسیار مناسبی است، این کارت ها به صورت 24، 48 و 72 ساعته به فروش می روند که قیمت هر کدام به ترتیب 13.5، 18 و 22.5 یورو است. به وسیله این کارت ها بهره گیری از وسایل حمل و نقل عمومی رایگان بوده و می توان برای بسیاری از جاذبه های گردشگری والنسیا تخفیف بگیرید. یکی دیگر از گزینه های حمل و نقل براساس راهنمای سفر به والنسیا که هم برای سلامت مفید است و هم هزینه کمتری دارد، دوچرخه است که به صورت روزانه یا ساعتی اجاره داده می شود. هزینه یک روز اجاره یک دوچرخه 10 یورو است. برای آنکه از فرودگاه به داخل شهر بیایید، می توانید از اتوبوس و مترو استفاده کنید که هزینه هر کدام به ترتیب 1.45 و 1.5 یورو است.

اقامتگاه

با توجه به آنکه چه نوع اقامتگاهی را انتخاب می کنید، هزینه ها متفاوت خواهند بود. کم هزینه ترین اقامتگاه، هاستل بوده که در این شهر تعداد کمی از آن ها وجود دارند. برای یک شب اقامت در اتاق های اشتراکی هاستل ها حدود 10 الی 12 یورو و برای اتاق های دو تخته خصوصی بین 35 تا 60 یورو، باید پرداخت کرد. در این هاستل ها می توانید از اینترنت رایگان و در برخی موارد صبحانه رایگان استفاده ببرید. هتل های ارزان قیمت والنسیا معمولا برای یک شب اقامت بین 35 تا 60 یورو دریافت می کنند و در این هتل ها امکاناتی مانند استخر، صبحانه و اینترنت رایگان وجود دارند. برای کمتر کردن هزینه ها می توانید از کمپ ها استفاده کنید که برای یک شب اقامت در آن ها بین 6 تا 15 یورو دریافت می کنند. بسیاری از گردشگران برای کمتر کردن هزینه های سفر و اقامتگاه، از سایت Airbnb استفاده می کنند. با استفاده از این سایت می توان خانه ها یا اتاق های اشتراکی را پیدا کرد که هزینه های به نسبت مناسبی دارند. گزینه دیگری که هزینه اقامت را به حداقل می رساند، استفاده از سایت کوچ سرفینگ است. مردم بومی به صورت داوطلبانه مشخصات خانه های خود را در این سایت قرار می دهند و بدون هیچ هزینه ای آن را در اختیار شما می گذارند. براساس راهنمای سفر به والنسیا باید بدانید که چنین راهکاری هم برای صرفه جویی در هزینه مناسب بوده و شما را از نزدیک با فرهنگ و مردم این شهر آشنا می کند.

غذا

هزینه های مربوط به غذا نیز با توجه به نوع انتخابتان متفاوت خواهند بود. معمولا یک پرس غذا در یک رستوران سطح بالای 24 یورو قیمت دارد. غذاهای فست فودی مانند مک دونالد حدودا 7 یورو هستند. دیگر غذاها ارزان و ساندویچی معمولا بین 6 تا 12 یورو قیمت دارند که اگر نوشیدنی هم به آن اضافه کنیم، باید 5 یورو دیگر بپردازید. برای کمتر کردن هزینه ها بسیاری از مسافران و گردشگران مواد اولیه را از فروشگاه ها تهیه می کنند و خود مشغول آشپزی می شوند.

تفریحات

همانطور که گفته شد، والنسیا شهر گرانی است، اما با این وجود می توان تفریحات و جاذبه هایی را دنبال کرد که هزینه کمتری داشته باشند. مانند دیگر شهرهای توریستی در اینجا نیز تورهای پیاده روی برگزار می شوند که هیچ هزینه ای ندارند. در این تورها شما با فضا و تاریخچه شهر بیشتر آشنا می شوید.

غذا و آشپزی در والنسیا

Fideuà

همانطور که گفته شد، در آشپزی والنسیا غذاهای دریایی بسیاری وجود دارند که یکی از این غذاهای دریایی Fideuà است. در گذشته ماهیگیرها این غذا را تهیه می کردند، اما با گذشت زمان همه گیر شد. Fideuà از نودل و برخی مواد غذایی دریایی تشکیل شده و نودل های این غذا به سبک به خصوصی تهیه می شوند. براساس راهنمای سفر به والنسیا باید بدانید که این غذا به راحتی طبخ شده و بین افراد بسیاری طرفدار دارد.

ساندویچ Esgarraet

برای کسانی که به غذاهای ساندویچی علاقه دارند، باید ساندویچ Esgarraet را معرفی کنیم. در این ساندویچ، ماهی کبابی، فلفل قرمز کبابی به همراه روغن زیتون داخل نان قرار داده می شود. این غذای بسیار خوشمزه و لذیذ را فقط در والنسیا پیدا خواهید کرد.

All i pebre

از دیگر غذاهای دریایی و معروف این شهر، All i pebre بوده که در آن از نوعی ماهی، سیب زمینی، پاپریکا، سیر و بادام استفاده می شود. در دیگر شهر و مناطق اسپانیا این غذای دریایی را نمی شناسند. اگر در فصل زمستان به والنسیا سفر می کنید، تجربه خوردن چنین غذایی را فراموش نکنید.

Arròs a banda

در گذشته ماهیگیران شهر والنسیا با ماهی های باقی مانده و فروش نرفته خوراکی را به همراه برنج تهیه می کردند، این غذا به نام Arròs a banda است. بعدها این غذا جز غذاهای معروف والنسیا شد. براساس راهنمای سفر به والنسیا باید بدانید که در این خوراک برنج و ماهی جدا از هم هستند و روی برنج سسی با طعم سیر ریخته می شود.

پائیا

اگر با فرهنگ و مردم اسپانیا آشنا باشید، حتما از علاقه آن ها به غذایی به نام پائیا که اصالت آن به والنسیا بر می گردد، خبر دارید. این غذا در اصل از برنج، لوبیا سفید، گوشت یا مرغ تشکیل می شود، اما در مناطق مختلف اسپانیا به شکل های دیگری نیز طبخ می شود. بهترین نوع پائیا را می توانید در این شهر پیدا کنید. در دهه 1800 میلادی پائیا بسیار پرطرفدار بود و در ظرف های بزرگ و به خصوصی طبخ می شد.

Horchata

در فصل تابستان در بین مردم اسپانیا، نوشیدنی به نام Horchata بسیار رواج دارد. این نوشیدنی اصالتا به شهر والنسیا تعلق دارد و در کنارش نان fartons که طعم شیرینی دارد، سرو می شود. در بسیاری از کافه های اسپانیا و والنسیا Fartons Horchata را می توانید میل کنید.

تورون

یکی از شیرینی های معروف اسپانیایی تورون است. تورون اصالت والنسیایی دارد و بسیار شبیه شیرینی نوقاست. این شیرینی انواع و طعم های مختلفی دارد. تورون بیشتر در زمان کریسمس تهیه می شود، اما در دیگر روزهای سال نیز به خصوص در شهر والنسیا در دسترس است. پیشنهاد می کنیم در سفر به والنسیا حتما این شیرینی خوشمزه را امتحان کنید.

بونیول

دسرها و اسنک های والنسیا بسیار معروف هستند و یکی از خوشمزه ترین اسنک ها، بونیول است. برای تهیه خمیر بونیول از کدو حلوایی استفاده می شود و آن را بیشتر در جشنواره Las Fallas خواهید دید. اصالت این اسنک به شهر والنسیا برمی گردد، اما در کل کشور اسپانیا می توانید آن را پیدا کنید.

جاذبه های گردشگری والنسیا

دروازه Torres de Serranos

با جستجوی نام شهر والنسیا در اینترنت، حتما تصاویری از دروازه Torres de Serranos را مشاهده خواهید کرد. در واقع این بنا به عنوان نماد این شهر شناخته می شود. در گذشته دور تا دور شهر دیوارهایی وجود داشتند که این دروازه نیز جزیی از آن بوده است. ساخت این مورد از جاذبه های گردشگری والنسیا به قرن 14 میلادی برمی گردد. معماری آن به خصوص طاقش به سبک گوتیک بوده و به زیبایی تمام اجرا شده است. در سال 1930 این دروازه مورد بازسازی قرار گرفت.

ساختمان La Lonja de Seda

یکی از جاذبه های تاریخی شهر والنسیا، ساختمان La Lonja de Seda است. این بنا به عنوان مکانی برای داد و ستد ابریشم در قرن 15 میلادی ساخته شد. در این ساختمان ابریشم معروف والنسیا مورد داد و ستد قرار می گرفت و به دیگر نقاط اروپا صادر می شد. ساختمان داد و ستد ابریشم به سبک معماری گوتیک به شکل زیبا و بی نظیری ساخته شده که بیشتر شبیه به قلعه های قرون وسطایی است. در این ساختمان چندین برج بلند وجود دارد که به وسیله 144 پله می توان به بالای این برج ها رفت. از بالای این برج ها مناظر بسیار زیبایی را می توان مشاهده کرد. از جمله ویژگی های معماری این بنا، در و پنجره های تزئین شده در نمای آن است. این ساختمان یک تالار اصلی دارد که در آن طاق و ستون های پیچ دار در نظر گرفته شده و همین عناصر فضای بسیار زیبایی را پدید آورده اند.

موسسه هنر مدرن والنسیا

یکی از جاذبه های گردشگری والنسیا متعلق به موسسه هنر مدرن والنسیا است. در این موسسه یک نمایشگاه دائمی از جنبش های هنر مدرن وجود دارد. علاوه بر این، چندین نمایشگاه موقتی نیز با موضوع هنر مدرن در طول سال در آن برگزار می شوند. موسسه هنر مدرن مربوط به بهترین آثار هنری قرن 20 میلادی است.

کلیسای جامع والنسیا

از جمله کلیساهایی که در سفر به این شهر حتما باید از آن دیدن کنید، کلیسای جامع والنسیا است. این کلیسا در قرن 13 به سبک گوتیک ساخته شد. در نمای کلیسا سبک های گوناگونی مانند گوتیک، رمانسک و باروک دیده می شوند و از جمله عناصر جذاب نما می توان به کاشیکاری های گنبد اشاره کرد که از فاصله های دور نیز خودنمایی می کنند. دلیل وجود سبک های مختلف معماری در این مورد از جاذبه های گردشگری والنسیا تکمیل شدن آن در سال های مختلف است. همانطور که گفته شد، این بنا در ابتدا در قرن 13 ساخته شده و در قرن 17 میلادی نیز مورد بازسازی قرار گرفت. مسجدی به سبک موروها، درست در همین مکان و در زمانی که کلیسای جامع ساخته نشده بود، وجود داشت. از نمای ساختمان که بگذریم، فضای داخلی آن بسیار باشکوه طراحی شده و وجود عناصری مانند شیشه های رنگی، گنبد مرتفع و نقاشی های کشیده شده بر روی دیوار و سقف این موضوع را تائید می کنند. نقاشی هایی که بر روی دیوار و سقف کشیده شده اند را می توان از جمله آثار هنری با ارزش از هنرمندان به نام اروپایی به حساب آورد که در هر یک از آن ها اتفاقات و همچنین افراد بزرگ و مشهور به نمایش درآمده اند.

کلیسای سنت توماس و سنت فلیپ

در سال 1725 میلادی کلیسای زیبایی به نام سنت توماس و سنت فیلیپ با الهام از یک کلیسا ساخته شد. این مورد از جاذبه های گردشگری والنسیا دارای سبک معماری باروک بوده و در نمای آن یک گنبد با کاشی های آبی دیده می شود. فضای داخلی نیز مانند نمای آن جذاب و دیدنی است، اما نکته قابل توجه این بوده که این کلیسای کاتولیک برای همه افراد و گردشگران باز نیست، اما می توان در یکی از مراسم مذهبی که همه روزه در آن برپا می شود، شرکت و از فضای داخلی آن نیز دیدن کرد.

کلیسای سنت نیکولاس و سنت پدرو

در قرن 13 میلادی یکی از مجلل ترین کلیساهای این شهر به نام کلیسای سنت نیکولاس و سنت پدرو ساخته شد. در داخل این کلیسا نقاشی و حکاکی های طلاکاری شده ای وجود دارند که در این تصاویر بخش از زندگی سنت نیکولاس دیده می شود. کلیسا یسنت نیکولاس و سنت پدرو تلفیقی از معماری گوتیک و باروک بوده که در نوع خود یکی از زیباترین بناهای تاریخی به حساب می آید. اولین بار در قرن 15 میلادی این بنا مورد بازسازی قرار گرفت که این بازسازی به سبک گوتیک بود و بعد از آن نیز در دهه 1690 میلادی فضای داخلی به سبک باروک بازسازی شد. در قرن 19 میلادی، دروازه نئوگوتیک به مجموعه کلیسای سنت نیکولاس و سنت پدرو اضافه شد.

موزه باستان شناسی Almoina

یکی از جذاب ترین موزه های شهر والنسیا، موزه باستان شناسی Almoina بوده که در آن آثار باستانی که بین سال های 1985 تا 2005 میلادی در حفاری ها بدست آمده، به نمایش گذاشته شده اند. بنای این موزه برعکس اشیایی که در آن نگهداری می شوند، کاملا مدرن است. در بین اشیایی که در این موزه وجود دارند، می توان به قسمت هایی از حمام های قدیمی رومی، اشیای سفالی، قسمت هایی از صومعه و بناهای تاریخی کشف شده اشاره کرد.

موزه ملی سرامیک

اگر به سرامیک و سفال و همچنین تاریخ اسپانیا و این منطقه علاقه دارید، موزه ملی سرامیک گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این مورد از جاذبه های گردشگری والنسیا از سال 1947 میلادی کار خود را شروع کرد و در آن نمونه های مختلفی از سرامیک و سفال متعلق به این منطقه که به روش های سنتی و قدیمی تهیه شده اند، به نمایش گذاشته شده است.

موزه هنرهای زیبا

برای علاقمندان به هنر و تاریخ، موزه هنرهای زیبا مکان بسیار جذابی خواهد بود. در این موزه بیشتر آثار هنرمندان اسپانیایی از زمان قرون وسطی تا عصر حال حاضر به نمایش گذاشته شده اند. در بین آثار به نمایش گذاشته شده، نقاشی، مجسمه و اشیای باستانی دیده می شوند. در کنار آثار هنرمندان اسپانیایی از هنرمندانی مانند فرانسیسکو و ال گرکو نیز کارهای ارزشمندی وجود دارند. اگر به دیدن این موزه می آئید، می توانید از باغ هایی که در اطراف آن قرار دارند نیز دیدن کنید. در این باغ ها چندین آب نما و مجسمه وجود داشته که فضایی بسیار دلنشین را پدید آورده اند.

شهر علم و هنر والنسیا

از جمله مهمترین جاذبه های این شهر در حومه آن قرار دارد، شهر علم و هنر والنسیا بوده که در سرتاسر اروپا چنین مجموعه ای در زمینه علم هنر کم نظیر است. در این مجموعه 6 قسمت شامل موزه علوم پرنس فیلیپ، سینمای آیمکس، تالار کنسرت آگورا، فضای باز، آکواریوم اقیانوس نما و خانه اپرا ملکه سوفیا وجود دارد. البته در کنار این 6 قسمت اصلی، بخش های دیگری مانند چندین نمایشگاه، کارگاه و سالن کنفرانس نیز دیده می شوند. شهر علم و هنر والنسیا دارای معماری مدرن و زیبایی بوده که طرح آن را فلیکس کاندلا و سانتیاگو کالاتراوا ارائه داده اند.

آکواریوم اقیانوس نما

قسمتی از شهر علم و هنر، آکواریم اقیانوس نما هست. این آکواریوم مدرن شامل چند بنا می شود که هر کدام از آن ها مربوط به یک اکوسیستم دریایی شامل اقیانوس، قطب شمال، مرداب، دریای سرخ، استوایی و معتدل، قطب جنوب، جزایر و مدیترانه ای است. تونل این آکواریوم از زیباترین قسمت های آن بوده که در آن دنیای زیر آب به زیبایی تمام به نمایش گذارده شد. در کل این مجموعه بیش از 500 گونه از حیوانات و موجودات دریایی وجود دارد.

بیوپارک والنسیا

برای کسانی که به طبیعت و حیات وحش علاقه دارند یا کودکی به همراه دارند، بیوپارک والنسیا مکان بسیار مناسبی است. در این باغ وحش بسیار بزرگ گونه هایی بسیار زیادی از حیوانات حفاظت می شوند. نکته قابل توجه در مورد این باغ وحش این است که محیطی که برای زندگی حیوانات در نظر گرفته شده، بسیار شبیه به محیط زندگی آن ها در طبیعت است. براساس راهنمای سفر به والنسیا باید بدانید که حیوانات این باغ وحش متعلق به آفریقا هستند و با ورود به آن متوجه فضا و محیطی آفریقایی می شوید. در قسمت جنگل های استوایی این باغ گوریل ها نگهداری می شوند. از نظر محیط زیست این باغ وحش بسیار موفقیت آمیز عمل کرده است، به حدی که 95 درصد از آب مصرفی بازیافت می شود یا برای گرم کردن آب از پنل های خورشیدی استفاده می کنند.

میدان ویرجین

میدان ویرجین از جمله مهمترین میادین این شهر بوده که دارای قدمت بالایی است. این میدان متعلق به دوران روم است و در اطراف آن بناهای تاریخی مانند چندین کلیسای قدیمی قرار دارند. در میانه میدان ویرجین فواره زیبایی به نام نپتون اثری از سیلوستر ادتا هست. اگر شب به دیدن این میدان بیایید، نورپردازی بسیار زیبایی از این آب نما را مشاهده خواهید کرد، هرچند فواره نپتون هم در شب و هم در روز زیبایی خود را دارد و افراد را به خود جذب می کند.

بازار مرکزی

این بازار که در سال 1928 میلادی ساخته شده، دارای 1300 مغازه در قسمت اصلی است که در بیشتر این مغازه ها محصولات غذایی، سبزیجات و میوه های تازه به فروش می رسند. این بازار بزرگ توسط سرامیک های مخصوص این منطقه تزئین شده و ساخت و طراحی آن به سبک هنر نوست. بازار مرکزی درست رو به روی ساختمان داد و ستد ابریشم بوده و در کنار آن نیز یک کلیسا با معماری باروک دیده می شود. این کلیسا متعلق به قرن 14 میلادی است.

جشنواره Las Fallas

این جشنواره مذهبی در ماه مارس برگزار می شود که در آن برنامه های شاد و جذابی به همراه مجسمه و سازه های بزرگ و رنگی در نظر گرفته شده اند. این مجسمه ها بعد از تمام شدن جشنواره سوخته می شوند. از قرون وسطی تا به امروز جشنواره Las Fallas وجود داشته و در گذشته صنعتگران و نجاران، چوب و دیگر وسایل باقی مانده را می سوزاندند. برای کسانی که می خواهند بیشتر با فرهنگ مردم این شهر آشنا شوند، مشاهده چنین جشنی بسیار جذاب خواهد بود. برای کسانی که در ماه مارس به این شهر سفر نمی کنند و خواهان دیدن این جشن هستند، باید بگوییم که در موزه Museo Fallareo می توانید برخی از مجسمه ها و قسمت هایی از جشن را مشاهده کنید.

همگردی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها