رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 480154

هواشناسی ایران ۹۸/۱۰/۸|افزایش آلودگی هوا در ۵ شهر/ بارش برف و باران ۲ روزه در برخی استان‌ها

ساعت24- سازمان هواشناسی از افزایش آلاینده‌های جوی در ۵ شهر صنعتی و جمعیت کشور و بارش برف و بارن در برخی استان‌ها طی فردا، پنجشنبه و روز جمعه خبر داد.

سامانه بارشی
بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز جوی آرام در کشور حاکم بوده و در شهرهای تهران، کرج، قزوین،‌اراک و اصفهان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود. در این روز در شرق کرمان، سیستان و بلوچستان، شرق یزد و خراسان جنوبی در برخی ساهات وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

چهارشنبه با عبور موج تراز میانی از کشور در ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. این وضعیت روز پنجشنبه در شمال شرق روی می‌دهد.

از بعدازظهر جمعه با ورود سامانه بارشی از سمت شمال غرب کشور برای این مناطق بارش برف و باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. روز شنبه گستره بارش علاوه بر شمال غرب، مناطق غربی، جنوب غربی، استان‌های واقع در دامنه‌های البرز غربی و مرکزی، زاگرس مرکزی و سواحل غربی و مرکزی خزر را در برخواهد گرفت.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از امروز تا پایان هفته با جنوبی شدن جریانات در سواحل دریای خزر، افزایش نسبی دما و وزش باد به نسبت شدید در سواحل دریای خزر و اردبیل روی می‌دهد.

آسمان تهران امروز آفتابی با وزش باد 7 تا 13 کیلومتری در جهت شرق-جنوب شرقی،‌ فردا نیمه ابری با وزش باد 7 تا 13 کیلومتری در جهت جنوب، پنجشنبه آفتابی تا قسمتی ابری و وزش باد 13 تا 24 کیلومتری در جهت غرب-شمال غربی و جمعه آفتابی تا نیمه ابری با وزش باد 7 تا 13 کیلومتری در جهت شرق و شمال شرقی پیش‌بینی شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها