رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503187

تفاوت های قابل تشخیص دختر باکره و غیر باکره!

ساعت24-متاسفانه برخی مردان تصور می کنند می توانند باکره بودن را تشخیص دهند که البته واقعیت ندارد! برخی از مردان به رفتار همسرشان دقت می کنند و سعی می کنند تشخیص دهند که آیا رفتارش مشابه یک دختر باکره هست یا خیر ولی باید بدانید که هیچکدام از این روش ها 100% نیست

خبر
بسیاری از مردان نمی توانند تشخیص بدهند که آیا همسرشان باکره هست یا خیر. متاسفانه برخی مردان تصور می کنند می توانند باکره بودن را تشخیص دهند که البته واقعیت ندارد! برخی از مردان به رفتار همسرشان دقت می کنند و سعی می کنند تشخیص دهند که آیا رفتارش مشابه یک دختر باکره هست یا خیر ولی باید بدانید که هیچکدام از این روش ها 100% نیست.


اگر مردی مصمم است که تفات بین باکره و غیر باکره را تشخیص دهد باید چه کند؟ ممکن است نکاتی باشد که در این مساله به او کمک نماید ولی باید بدانید که این نکات برای همه یکسان نیست و فقط ممکن است باعث شود سوء ظنتان بیشتر شود

تفاوت دختر باکره و غیر باکره در چیست

آیا می توانید تفاوت یک دختر باکره از غیر باکره را تشخیص دهید؟ تصاویر نمی توانند همه داستان را به شما بگویند ولی شاید رفتار فرد بتواند سرنخ هایی به شما بدهد. در ادامه چند نکته که می تواند تا حدودی شما را راهنمایی کند را بیان می کنیم:

آیا تفاوت فیزیکی بین دختر باکره و غیرباکره وجود دارد؟

زنی که پرده بکارت داشته باشد قطعا باکره است یعنی هنوز تکه پوستی که واژن را پوشش می دهد دارد. با این حال به خاطر داشته باشید در بسیاری از زنان پرده بکارت حتی بدون این که رابطه جنسی داشته باشند پاره می شود. ممکن است به دلیل ورزش، استفاده از تامپون tampon یا دلایل بیشمار دیگری پرده یک دختر باکره پاره شده باشد. همچنین باید بدانید که داشتن پرده بکارت سالم در یک زن به این معنی نیست که فعالیت جنسی نداشته است فقط به این معنی است که رابطه دخولی برقرار نکرده است.

رفتار یک زن باکره با غیر باکره چه تفاوتی دارد؟

در اکثر موارد هیچ گونه تفاوتی در نحوه عملکرد یک زن وجود ندارد. تقریبا غیر ممکن است که بخواهید با نحوه راه رفتن، رفتار ، صحبت یا دلبری کردن یک زن باکره بودن او را تشخیص دهید. با این حال به محض این که یک زن به همراه شما وارد تخت خواب شود ممکن است با خجالت کشیدن، ترسیدن و نامطمئن بودن از کاری که می خواهد انجام دهد، عکس العملش در مورد برهنه شدن به گونه ای که نشان دهد تا به حال در مقابل یک مرد برهنه نبوده یا نیازمند راهنمایی های زیادی برای چیزهایی که شما دوست دارید باشد، می تواند باکره بودن خود را نشان دهد.

از سویی دیگر برخی زنان وقتی برای اولین بار با هر مردی باشند دقیقا همین رفتار را نشان می دهند، چه بار اولشان باشد چه نباشد. همچنین باید بدانید که برخی از دختران باکره به قدری مشتاق تجربه این هیجان هستند و از قبل خودشان را آماده کرده اند که ممکن است تصور کنید تجربه قبلی داشته اند در حالی که اینطور نیست و هر چه می دانند را در کتاب ها خوانده اند و یا در فیلم ها دیده اند.

رابطه جنسی با یک زن باکره و غیر باکره چه تفاوتی دارد؟

این مساله کاملا به زن بستگی دارد. یک زن باکره ممکن است واژن خیلی تنگ تری داشته باشد و ممکن است حین اولین دخول کمی درد احساس کند. با این حال بسیاری از زنان اگر به اندازه کافی تحریک نشده و آماده نباشند ممکن است در زمان رابطه جنسی احساس درد کنند حتی اگر چندمین بارشان باشد. یک زن باکره ممکن است برای رابطه جنسی یا لذت دادن به شما تردید داشته باشد ولی این رفتار ممکن است در زنان غیرباکره هم دیده شود. برخی از زنان باکره مدت زمان بیشتری برای صمیمی شدن با شریکشان نیاز دارند، از سوی دیگر زنانی هم که قبلا رابطه ای داشته اند ولی پایان بدی داشته هم اغلب مدت زمان بیشتری برای ایجاد صمیمیت با فرد جدید و انجام رابطه جنسی، زمان می گذارند تا از واقعی بودن احساسات رابطه مطمئن شوند.

برخی افراد به دنبال تصاویری هستند تا در تشخیص باکره بودن یا نبودن یک زن به آن ها کمک کند به خصوص ممکن است توجهشان به سمت عکسهایی باشد که نشان می دهند پرده بکارت چیست و بدن زنی که هنوز رابطه نداشته باید به چه شکلی باشد. در نظر داشته باشید که بدن هر زنی با زن دیگر متفاوت است بنابراین چیزی که در عکس ها می بینید در واقعیت مشابهی ندارد و هیچ دلیلی بر باکره بودن یا نبودن شخص مقابلتان نیست.

پس چطور می توانید بگویید که یک زن باکره هست یا نیست؟ تفاوت بین یک زن باکره و غیر باکره در چیست؟ تصاویر نمی توانند کمکی به شما بنمایند، پس باید چه کنید؟

پاسخ نهایی این است که با خودش صحبت کنید. از او بپرسید باکره است یا خیر و حرفش را بپذیرید. هیچ راهی برای فهمیدن اصل واقعیت وجود ندارد بنابراین باید به گفته خودش اکتفا کنید. و اگر نمی توانید به حرفهایش اعتماد نمایید تصمیم به ادامه رابطه با خودتان است.

سیمرغ

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها