رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 534952

سفر به شانگهای و یونان با تورهای محبوب

رپورتاژ تبلیغی / شانگهای یکی از مهمترین و زیباترین شهرهای چین است ویکی از پرجمعیت ترین شهرهای جهان به حساب می آید. تورهای مختلفی در شانگهای و پکن وجود دارد و سالانه میلیون ها گردشگر به این شهر می آیند. در این مقاله می خواهیم بهترین و معروف ترین جاذبه های گردشگری شانگهای را به شما معرفی کنیم پس با ما باشید

بلوار باند شانگهای

به گزارش سفر باتو ، پیاده روی این بلوار معروف را می توان یکی از جاذبه های توریستی شانگهای دانست. این خیابان در کرانه غربی رودخانه هوانگپو واقع شده و یکی از پربازدیدترین مناطق شانگهای است. در امتداد این بلوار چندین ساختمان وجود دارد که با سبک های مختلف معماری ساخته شده اند. این قسمت از رودخانه با ساحل شرقی رودخانه Huangpu که پر از آسمان خراش ها و آسمان خراش های مدرن است در تضاد است. بهترین زمان پیاده روی و پیاده روی در بلوار شب و هنگام تاریکی هوا است. در این زمان چراغ های شهر و آسمان خراش ها روشن می شوند و منظره ای دلپذیر و دیدنی ایجاد می کنند.

باغ یو

این باغ در تور شانگهای ارزان یکی از مشهورترین و زیباترین جاذبه های گردشگری شانگهای است که پیشنهاد می کنیم در سفر به این شهر چین حتما از آن دیدن کنید. این باغ منحصر به فرد در شمال شرقی شهر قدیمی واقع شده است و در حدود سال 1559 ساخته شده است. در آن زمان ، یکی از حکام سلسله مینگ تصمیم به ساخت باغی آرام و دلپذیر برای استراحت والدین خود و بنابراین یکی از زیباترین باغها در چین ساخته شده است. یو در زبان چینی به معنای رضایت و خوشبختی است و این باغ در کل 20000 متر مربع مساحت دارد و دارای یک باغ در فضای باز و یک باغ سرپوشیده است. در سراسر این باغ ، حوض ها ، آبنماهای زیبا ، صخره ها و پل های چوبی هنری ، آلاچیق ها و گل ها و گیاهان سرسبز و زیبا یک فضای آرامش بخش و دلپذیر ایجاد کرده است.

مرکز تجارت جهانی شانگهای

شانگهای یکی از مهمترین قطب های اقتصادی در جهان است و به همین دلیل برجها و مراکز خرید بسیاری در این کلان شهر وجود دارد. مرکز تجارت جهانی یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری شانگهای است که با معماری منحصر به فرد و مدرن خود در برابر منظره شهر قرار گرفته است. این آسمان خراش 492 متری از 101 طبقه تشکیل شده است ، جایی که موسسات و شرکت های مالی بین المللی در آن مستقر هستند ، مراکز خرید بزرگ و هتل های معروف. یکی از جذاب ترین قسمت های این آسمان خراش برای گردشگران عرشه مشاهده شیشه است که در بالاترین قسمت این آسمان خراش واقع شده است. بازدیدکنندگان می توانند در چند ثانیه با آسانسور به این سکوی شیشه ای برسند و از آنجا منظره فوق العاده ای از شهر دارند.

جاذبه های گردشگری آتن

آتن شهری باستانی و رویایی است ، شهری پراکنده در هفت تپه و در محاصره کوه های دیدنی. بیش از 3000 سال در این منطقه سکونت وجود داشته و مهد دموکراسی محسوب می شود. مرکز شهر از نظر مساحت واقعاً بزرگ است ، این شهر افسانه ای ترکیبی جذاب از جاذبه های تاریخی و مدرن است. شهرت آتن به خاطر مکان ها و بناهای باستانی اش بیشتر است ، اما این شهر تنها نیست. اگر به دنبال فرهنگ جالب و شب های پر جنب و جوش هستید ، آتن مکانی برای بازدید است.

تئاتر دیونیسوس

اگر شما هم از آن دوستداران تئاتر و هنر هستید ، حتماً از تئاتر دیونیسوس که قدیمی ترین تئاتر آتن است دیدن کنید. بسیاری از تراژدی ها و کمدی های معروف یونان در صحنه این تئاتر به صحنه رفته اند. ساختمان این تئاتر در قرن 6 قبل از میلاد ساخته شده و بر روی صخره ای در آکروپولیس تراشیده شده است و جالب است که این تئاتر می تواند 17000 نفر را در خود جای دهد!

موزه مسیحیان موزه بیزانتین و مسیحی

یکی از جاذبه های گردشگری آتن و یکی از مهمترین موزه های آتن موزه مسیحیت است که در واقع با مسیحیان ارتدکس پیوند خورده است. این موزه شامل آثار تاریخی ارزشمندی از دوره های مختلف آتن است که یکی از آنها مربوط به دوره های بیزانس ، قرون وسطا و اوایل مسیحی است. برخی از اشیا نگهداری شده در این موزه مانند کوزه ها و برخی دست نوشته ها از نادرترین آثار در نوع خود در طول تاریخ هستند.

بازار رم

بازار روم در آغاز مسیحیت ساخته شد و بخشی از امپراتوری روم است. بازار جدید در واقع یک بازار بزرگ در فضای باز بود که با ستون های بلند احاطه شده بود و داخل آن مغازه هایی وجود داشت.

تپه فیلوپاپوس

آکروپلیس در تور ارزان یونان ممکن است مهمترین تپه آتن باشد ، اما فیلوپاپوس کمتر از این نیست و سابقه طولانی دارد. در مورد نام این تپه دو باور وجود دارد که یکی از آنها به همان نام این تپه با نام یکی از سناتورهای آتن اشاره دارد که فردی دلسوز بود. این تپه 147 متر ارتفاع دارد و در بالای آن می توانید منظره زیبایی از آکروپولیس و شهر داشته باشید.

سازه آتنا

کلمه نایک در یونانی به معنای "پیروزی" است. این ساختار در واقع محلی بود که آتنی ها برای پیروزی در جنگ دعا می کردند. این سازه به 420 سال قبل از میلاد مسیح برمی گردد ، در قرن هفدهم تخریب شد اما بعداً دوباره ساخته شد. ساختار آتن مطمئناً یکی از باورنکردنی ترین مناطق آتن و یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری این شهر است.

آنافیوتیکا

ارزش بازدید از آتن نه تنها ویرانه های تاریخی است ، بلکه پیشنهاد می کنیم از Anafiotika که بخشی بسیار قدیمی و بسیار قدیمی از آتن است نیز دیدن کنید. این منطقه در پای آکروپولیس و شمال منطقه تاریخی پلاکا واقع شده است. بسیاری از خانه های این منطقه در طی حفاری های باستان در دهه 1950 تخریب شدند ، اما 45 خانه اصلی باقی مانده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها