رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 536147

شایعه تلاش دست های پشت پرده برای برکناری فکری

ساعت 24 - فردی که ادعا می کند یکی از مربیان پیشین استقلال برای برکناری محمود فکری در فضای مجازی هزینه می‌کند!

dir="RTL" style="text-align:right">به گزارش اسپوتنیک، شایعه ای در فضای مجازی به راه افتاده است که گویای آن است که یکی از مربیان پیشین درصدد تلاش برای برکناری محمود فکری، سرمربی تیم استقلال با هزینه مالی است. در این شایعه که هنوز صحت آن اثبات نشده گفته شده است که یکی از مربیان پیشین و معروف استقلال با واریز ۱۲۰ میلیون تومان به حساب یکی از نزدیکان درجه یکش در تهران از او خواسته ماهانه ۱۰ میلیون تومان به چند ادمین استقلالی در تلگرام و اینستاگرام بدهد تا ضمن تخریب محمود فکری برای او تبلیغ کنند و با مطرح کردن نامش، هواداران را برای بازگشتش به استقلال آماده کرده و اوضاع را به نفع او عوض کنند.

همچنین گفته شده است که ‌فرد نزدیک به مربی اسبق استقلال، در واریز وجه برای یکی از این ادمین‌ها به جای ۱۰ میلیون تومان ۶ میلیون تومان واریز کرده و ادمین مربوطه نیز با انتشار سند واریزی مبلغ برای دوستانش عنوان کرده که با این رقم از مربی مد نظر حمایت نمی‌کند. پس از این اتفاق و لو رفتن سند واریزی از ‌فرد نزدیک با مربی اسبق، پلیس فتا به ماجرا ورود کرده و حالا درصدد دستگیری ادمین‌هایی هستند که این روزها با ترغیب هواداران علیه باشگاه استقلال و به ویژه کادر فنی فعلی این تیم، جو آرام ورزش را بر هم ریخته‌اند.گفته شده است که محمود فکری فوتبالش را در ۱۳۶۵ از تیم ساحل شهر زادگاهش جویبار آغاز کرد و در ۱۳۶۹ به تیم نساجی مازندران پیوست. پس از این تیم پیراهن استقلال را تن کرد، خدمت سربازی باعث شد تا او فوتبال را در تیم فجر سپاسی شیراز ادامه دهد و پس از پایان خدمت سربازی دوباره به استقلال بازگشت. بیشتر دوران بازیگری فکری در این باشگاه گذشت. او از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۶ کاپیتان استقلال بود.

گروهی از کاربران نیز معتقدند که خود این شایعه داستانی است که برای نگه داشتن محمود فکری به راه انداخته شده است. بعضی از کاربران نیز با حدس هایی و نوشتن هشتگ محمود_فکری_تنها_نیست از محمود فکری حمایت کردند. عده ای از کاربران نیز معتقدند که منتظر نظر پلیس فتا برای رد یا تایید این شایعه می مانند و قضاوتی نمی کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها