رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 536720

انهدام باند سارقان مسلح در ماهشهر

ساعت24- فرمانده انتظامی ماهشهر از انهدام و دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در عملیات تعقیب و گریز پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا پاپی بیان کرد:در پی رصد اطلاعاتی پلیس شهرستان ماهشهر، اعضای باند سارقان مسلح که در سطح استان‌های خوزستان و لرستان اقدام به سرقت می‌کردند، شناسایی شدند.

وی افزود: خودروی حامل سه عضو این باند در چتر اطلاعاتی گروه‌های عملیاتی پلیس ماهشهر قرار گرفت و با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات تعقیب و گریز و قانون هر سه متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر ادامه داد:در بازرسی از خودروی سارقان یک قبضه اسلحه کلانشینکف به همراه ۲ خشاب مربوطه و ۵۷ فشنگ جنگی، یک عدد قیچی بزرگ آهن بُر، یک عدد تالیور، ۲ قبضه چاقو و ... کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پلاک خودروی سارقان، سابقه سرقت از شهرستان دزفول را دارد، گفت: یکی از متهمان شرور مسلح و سارق حرفه‎ای با ۱۳ فقره سابقه کیفری، اتهام قتل عمد و تیراندازی متعدد است که مراجع قضایی لرستان در تعقیب وی بودند.

سرهنگ پاپی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت مسلحانه اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

۹ اسفند جاری نیز چهار سارق حرفه‌ای در شهرستان‌های اهواز و ماهشهر با ۱۵ فقره سرقت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها