رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 537921

آسان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه مهاجرت به کانادا

رپورتاژ تبلیغی / آینده، بخش مبهم زندگی است که این روزها هر فردی سعی دارد با مهاجرت به برترین مقاصد روز دنیا، آن را به بهترین شکل ممکن برای خود رقم بزند.

اما کشور مناسب کدام است؟ با یک بررسی دقیق در مورد شرایط کشورهای مهاجرپذیر جهان، پی خواهید برد که شرایط مهاجرت به کانادا برای بسیاری از ایرانیان ایده‌آل است. پس جای تعجبی ندارد که این کشور، در هرسال با هجوم گسترده‌ای از متقاضیان اقامت کانادا، برای زندگی و کار و تحصیل مواجه شود. همین مسئله و مشتاق بودن دولت کانادا در پذیرش مهاجران، این کشور را به ارائه راه‌ها و روش‌های متعدد مهاجرتی مجبور ساخته است. آسان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه مهاجرت کانادا دقیقا همان چیزی است که در ادامه مطلب، بطور جامع به آن پرداخته‌ایم. چنانچه شما هم آماده مهاجرت به کانادا هستید؛ ولی در انتخاب راه و روش و میزان هزینه لازم برای این کار شک و شبهه‌ای دارید، پیشنهاد می‌کنیم که این متن را تا انتها دنبال نمایید.

پیدا کردن بهترین روش برای مهاجرت به کانادا اولین و مهمترین قدم است. قدم

چگونه به کانادا مهاجرت کنیم؟

از بحث های داغ این روزها، بلکه سال های اخیر مهاجرت به کانادا است. با توجه به رشد اقتصادی و شرایط فوق العاده این کشور برای مهاجران، تمایل به پیدا کردن راه های آسان و سریع دریافت اقامت کانادا در میان متقاضیان مهاجرت زیاد شده است.

انتخاب مناسب‌ترین روش در کنار برخورداری از یک‌سری معیارهای مشخص و آشنایی کامل داشتن به روند مهاجرتی، راز موفقیت شما در امر اخذ اقامت کانادا شمرده می‌شود. اما کدام روش به ساده‌ترین شکل و با صرف هزینه‌ای محدود، این پروسه را نتیجه‌بخش می‌کند؟

مهاجرت به کانادا از طریق آسان‌ترین و کم هزینه‌ترین روش

مطمئنا راه‌های مهاجرت به کانادا به اندازه‌ای است که پاسخ‌گوی همه متقاضیان با هر شرایطی می‌باشد. ولی از این بین، برخی از این روش‌ها، سریع‌تر و ساده‌تر به فرآیند مهاجرتی افراد رسیدگی می‌کنند. این راه‌هایی که در زیر به معرفی آنها پرداخته‌ایم، با پرداخت هزینه‌هایی به صرفه در قیاس با دیگر روش‌ها، در بین مهاجران جزء موارد محبوب و پرطرفدار شناخته می‌شوند.

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق کار

عمده دلایل مهاجرت به کانادا را می‌توان به مسئله کار نسبت داد. شرایط اقتصادی در برخی از کشورهای جهان، افراد را در تنگنایی قرار داده است که راهی جز مهاجرت را در پیش پایشان نمی‌گشاید. رو به رو بودن دولت کانادا با کمبود نیروی کار و اوضاع اقتصادی مناسب، فرصت را برای این قبیل متقاضیان فراهم نموده است.

  • اکسپرس اینتری (Express Entry)

برنامه اکسپرس اینتری یا اصطلاحا سیستم ارزیابی کانادا را می‌توان راحت‌ترین و کم هزینه‌ترین روش مهاجرت به این کشور دانست. این روش که در وهله آخر، اقامت این کشور را هم به افراد اعطا می‌نماید، طی دو مرحله امتیاز بندی، متقاضیان را از حیث داشتن یک‌سری فاکتورهای مشخص (سن، زبان، تحصیلات، تجربه کار و..)، ارزیابی می‌کند. هر فردی با پشت سر گذاشتن مرحله اول با حداقل امتیاز 67 از 100، مجاز به ورود به مرحله دوم می‌شود. و در مرحله دوم هم با دریافت حداقل امتیاز 450 از 1200، نام خود را در لیست متقاضیان واجد شرایط مهاجرت به کانادا قرار می‌دهند. سرانجام با بررسی هر یک از افراد مجاز، کسانی که بیشترین امتیاز اکسپرس اینتری را از آن خود کرده‌اند، با دریافت دعوتنامه، می‌توانند قدم در راه اقامت کانادا بگذارند.

روش اکسپرس اینتری یکی از بهترین روشها برای اخذ اقامت کانادا به شمار می رود.

  • جاب آفر (Job offer)

جاب آفر و یا پیشنهاد شغلی روشی است که اگر هر فردی به‌واسطه مصاحبه کاری بتواند نظر مثبت کارفرمایان کانادایی را نسبت به مهارت و تخصص خود جلب نماید، با دریافت دعوتنامه شغلی (پیشنهاد کار) خواهد توانست با اخذ ویزای کار، به کانادا مهاجرت نماید. البته هر یک از کارفرمایان برای پذیرش متقاضیان نیروی کار ضمن تجربه کاری، مدرک زبان و تحصیلات را نیز جز شروط اصلی قرار می‌دهند.

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

شناخته شدن کانادا به‌عنوان کشوری با مراکز آموزشی و علمی در سطح بالا، خود زمینه‌ای است که محصلان و دانشجویان بین‌المللی را بسوی این کشور می‌کشاند. دولت کانادا نیز با بررسی رزومه افراد و ارزیابی شرایط آنها (تحصیلات قبلی، مدرک زبان، توانایی مالی و...) متقاضیان را برای تحصیل در مقاطع تحصیلی مدارس (ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان)، کالج و دانشگاه‌ها می‌پذیرد.

با اخذ مجوز تحصیلی کانادا و در دست داشتن حداقل هزینه‌ای که بر اساس مقطع و نوع موسسات آموزشی، بین 15 الی 45 هزار دلار کانادا متغیر می‌باشد و همچنین سرمایه‌ای جهت اثبات توانایی پرداخت هزینه‌های یکسال اول زندگی کانادا، مهاجرت به این کشور ممکن می‌شود.

شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری

اگر سرمایه قابل توجهی در دست دارید و به‌دنبال کشوری مناسب جهت سپرده‌گذاری در راهی درست و ایجاد کسب و کار یا کارآفرینی هستید، کشور کانادا انتخاب ایده‌آلی است.

این روش از طریق برنامه‌هایی که از سوی هر یک از استان‌های کانادا مطرح شده است، دست متقاضیان را برای سرمایه‌گذاری باز گذاشته‌اند. که البته در حال حاضر دو استان کبک و بریتیش کلمبیا نسبت به مهاجرت سرمایه‌داران به کانادا بیش از هر استان دیگری روی خوش نشان می‌دهند.

  • سرمایه‌گذاری در استان بریتیش کلمبیا

کارآفرینی در بریتیش کلمبیا و سرمایه‌گذاری مبلغی برابر 200 هزار دلار کانادا در این استان، از دیگر روش‌های کم هزینه و ساده مهاجرت به کانادا محسوب می‌شود.

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری استانی با حدود 200 هزار دلار کانادا ممکن است.

  • سرمایه‌گذاری در استان کبک

در راستای مهاجرت به کانادا، استان کبک به دو شیوه متقاضیان را برای سرمایه‌گذاری فرامی‌خواند.

در روش اول، سرمایه‌ای 2 میلیون دلاری کانادا و پرداخت 1.2 میلیون دلار از آن به‌عنوان ودیعه به دولت کبک، برای شروع مرحله سپرده گذاری در کانادا لازم است. (شاید به نظر رسد که پرداخت این مبلغ به دولت کمی هزینه بر است، ولی این مبلغ پس از بازه‌ای 5 ساله، بدون سود و بطور کامل قابل بازگشت می‌باشد.)

در روش دوم هم، با سپردن سرمایه ای برابر 350 هزار دلار کانادا در یکی از مراکز مالی دولتی و تامین سرمایه 1.2 میلیون دلاری از سوی این موسسات، متقاضیان از طریق سپرده گذاری در استان کبک قادر به مهاجرت به کانادا خواهند شد.

مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ (Start Up)

با اخذ ویزای استارت آپ کانادا، در سریع‌ترین زمان و به ساده‌ترین شکل به مهاجرت و اقامت کانادا دست یابید. البته این روش مناسب کسانی است که در ذهن خود ایده‌های خلاقانه و نوآورانه‌ای را جهت کسب و کار پرورش می‌دهند. دارندگان طرح‌ها و ایده‌های کارآفرینی با متقاعد کردن سرمایه گذاران کانادایی جهت سپرده گذاری بر روی ایده‌هایشان، با دریافت دعوتنامه به‌راحتی می‌توانند پروسه مهاجرتی خود را طی نمایند.

اگر مهاجرت به کانادا را برای ترسیم آینده ای روشن برای خود و فرزندانتان در نظر دارید و به دنبال راهی مطمئن و سریع برای دریافت اقامت دائم کانادا هستید، موسسه مهاجرتی آتلانتیک ۷۲۴ با تیمی متخصص از وکلا و مشاوران مهاجرتی، شما را در یافتن بهترین شرایط مهاجرت به کانادا یاری می نماید. هر روشی که برای مهاجرت در نظر داشته باشید اعم از تحصیلی، شغلی، سرمایه گذاری و سایر روش های رایج، مشاوران مهاجرتی باتجربه در تمام مراحل مهاجرت کانادا در کنار شما عزیزان خواهند بود.

سخن پایانی:

این همیشه آرزوی تمامی مهاجران و متقاضیان خارجی است که با کمترین هزینه و به آسانی به اهداف مهاجرتی خود جامه عمل بپوشانند. پس در گزینش راه‌های اخذ اقامت کانادا نیز بر حسب اولویت خود، چه از لحاظ سرعت روند پرونده و چه از نظر مالی عمل نمایید. امیدواریم با پیدا کردن بهترین راه و مناسب‌ترین شرایط مهاجرت به کانادا، آینده‌ای روشن و درخشان پیش رویتان نمایان شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط اخذ اقامت کانادا به این لینک مراجعه کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها