رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 538782

بهترین کشور برای مهاجرت کدام است؟

رپورتاژ تبلیغی / اگر قصد مهاجرت به کشور دیگری را داشته باشید، مطمئنا مهم ترین سوالی که برایتان به وجود می آید، این است که بهترین کشور برای مهاجرت کدام است؟

اگر قصد مهاجرت به کشور دیگری را داشته باشید، مطمئنا مهم ترین سوالی که برایتان به وجود می آید، این است که بهترین کشور برای مهاجرت کدام است؟ یکی از فاکتورهایی که در رضایتمندی ما از زندگی مان موثر است، کشوریست که در آن زندگی می کنیم. شاید خودتان را فرد بدشانسی می دانید که در یک کشور اروپایی متولد نشده و نتوانسته اید در امکانات و شرایط ایده آلی زندگی کنید. اما حقیقت این است که مهاجرت به معنای رسیدن به خوشبختی مطلق نیست. برای گرفتن تصمیم مهمی همچون مهاجرت، شما باید ابتدا هدفتان را مشخص کنید و سپس بهترین کشور برای مهاجرت خود را انتخاب کنید.

بهترین کشور برای مهاجرت کدام است؟

ممکن است به رشته تحصیلی خاصی علاقه مند باشید که در کشورتان وجود ندارد یا به لحاظ کاری، امکان پیشرفت چندانی در کشور خودتان ندارید. شاید هم به واسطه سرمایه گذاری یا تجارت در کشوری دیگر، فرصت های بیشتری در انتظارتان باشد. به طور کلی همه دوست دارند برای بهبود زندگی خود و خانواده شان، در جایی زندگی کنند که پیشرفت و امکانات بهتری داشته باشد.

چه فاکتورهایی بهترین کشور برای مهاجرت را مشخص می کند؟

برخی از فاکتورهای تعیین کننده مربوط به شاخص های زندگی شما بوده و برخی فاکتورها مربوط به شرایط فردی تان هستند. به عنوان مثال: امکان تهیه مسکن، درآمد، شغل، روابط، شرایط تحصیلات و علمی، محیط زندگی، مشارکت مدنی، سلامتی، میزان رضایت از زندگی، امنیت و تعادل میان زندگی و کار جزو موارد مهم هستند که در زندگی شما موثرند. فاکتورهای شرایط فردی نیز عبارتند از: میزان سن، تحصیلات، سوابق کاری، مهارت و تخصص ها، میزان سرمایه و ...

طبق آمارهای به دست آمده، کشورهای مهاجر پذیر همچون کانادا، استرالیا، آلمان، اتریش، امارات، آمریکا، انگلیس، فلاند، ترکیه، هلند، دانمارک، سوئیس، سوئد، پرتغال، یونان و اسپانیا، مناسب ترین گزینه ها برای مهاجرت اغلب افراد سراسر جهان هستند.

بهترین کشور برای مهاجرت کدام است؟

معمولا ایرانی هایی که بودجه متوسطی دارند، کشورهایی همچون ترکیه، یونان، آلمان و امارات را انتخاب می کنند. اما ایرانیانی که سرمایه بالایی دارند، سریعا به سراغ گزینه هایی نظیر کانادا، استرالیا، آمریکا، انگلیس، فلاند، سوئیس، سوئد و ... می روند.

· ترکیه / یونان

کیفیت زندگی در ترکیه رو به رشد است. به لحاظ تجاری با ایران روابط خوبی دارد و اغلب شهرهای آن مملو از ایرانی های مقیم است. در ترکیه، فاکتورهای سلامت و بهداشت، امنیت، مشارکت مدنی و وجود فرصت های شغلی، در سطح مطلوبی است. درست است که درآمد، رضایت از زندگی، روابط و شرایط تحصیلی و روابط بین الملل در آن، نسبتا پایین است، ولی برای بدست آوردن شرایط نسبی همچون کشور یونان، می تواند انتخاب مناسبی باشد.

· کانادا / آمریکا / انگلیس

کانادا از نظر رفاه، تهیه مسکن، امنیت، وضعیت سلامت، ارتباطات اجتماعی، محیط زندگی، شغل و درآمد، تعادل کار و زندگی و شرایط تحصیل بسیار عالیست. بین ثروتمندترین و فقیرترین افراد در جامعه فاصله طبقاتی قابل توجهی دیده می شود ولی کمتر از 20 درصد مردم کانادا کم درآمد هستند. امید به زندگی در کانادا 82 سال است و مردم این کشور از بین 1 تا 10 عدد 7.5 را بابت رضایت از زندگی عنوان کرده اند. کانادا و آمریکا برای اشتغال، تحصیل، بهداشت و درمان، امنیت و روابط در رده برترین کشورهای جهان قرار دارند. البته زندگی در آمریکا گران تر از زندگی در کاناداست. در انگلیس هم شرایط فوق العاده ای برای زندگی وجود دارد، اما کشور انگلیس نیز جزو کشورهای گران برای زندگی است.

· استرالیا / امارات

استرالیا از نظر رفاه، درآمد و ثروت، کیفیت محیط، وضعیت بهداشت، مسکن، مشاغل و درآمد، تحصیلات و مهارت ها، ارتباطات اجتماعی و امنیت شخصی در زمره برترین کشورهای جهان قرار دارد. مردم اسرائیل و امارات به لحاظ ثروت، جزو برترین ها هستند. کشور استرالیا در همه شاخص های زندگی دربازه 1 تا 10، عدد 8 را به خودش اختصاص داده است. در کشور امارات که به کشور ترین ها نیز معروف است، شما می توانید شاهد برترین امکانات و شرایط برای زندگی باشید. این کشور فرصت های شغلی بسیار و نیروهای کاری کمی دارد. بنابراین ایرانیان بسیاری به امارات مهاجرت کرده اند.

· آلمان / اتریش

آلمان یکی از گزینه هاییست که بسیاری از ایرانیان به آن فکر می کنند. کشور آلمان از نظر رفاه و زندگی بهتر، عملکرد خوبی دارد. آلمانی ها برخورد سردی دارند و سخت است یخ آن ها را برای برقراری ارتباط بشکنید. اتریش نسبت به آلمان برای مهاجرت بهتر است ولی هر دوی این کشورها در زمینه آموزش و مهارت، تعادل زندگی و کار، شغل و درآمد، ارتباطات اجتماعی، وضعیت سلامت ، مشارکت مدنی، مسکن و امنیت شخصی در حد متوسط هستند.​ رضایت عمومی مردم از زندگی شان در این دو کشور، در مقیاس 1 تا 10، نمره 7.0 را نشان می دهد.

· سوئد / سوئیس

سوئد و سوئیس هم به نوبه خود از نظر رفاه، کیفیت محیط زندگی، تعامل مدنی، تحصیلات و مهارت ها، تعادل زندگی و کار، سلامت، درآمد و ثروت، شغل و مسکن در سطح خوبی هستند. بسیاری از ایرانیان به دلیل اشباع شدن کشورهایی همچون کانادا و استرالیا، برای مهاجرت، سوئد و یا سوئیس را انتخاب می کنند. امید به زندگی در این دو کشور بالای 80 سال است و امکانات ایده آلی برای مهاجران دارند.

· اسپانیا / پرتغال

اسپانیا کشوریست که از نظر تعادل زندگی و کار، کسب درآمد و ثروت، مسکن، سلامت، ارتباطات اجتماعی و امنیت متوسط ​​است ولی به لحاظ مشارکت مدنی، محیط، تحصیلات و مهارت جویی، مشاغل و درآمد و رفاه، در رده کمتر از متوسط ​​است. پرتغال از نظر رفاه عملکرد نسبتا خوبی داشته و برای تهیه مسکن، تعادل زندگی و شغل، امنیت شخصی و کیفیت محیط بالاتر از متوسط ​​است، اما از نظر درآمد و ثروت، وضعیت سلامتی، روابط اجتماعی، مشارکت مدنی، تحصیلات، مشاغل و درآمد در سطحی کمتر از میزان متوسط ​​است. نا گفته نماند که فاصله طبقاتی بین ثروتمندترین و فقیرترین افراد در این دو کشور بسیار قابل توجه است.

· فنلاند / هلند / دانمارک

فنلاند و هلند و دانمارک، کشورهایی هستند که برای تحصیل بسیار مناسب بوده و در شاخص هایی همچون امنیت و رضایت از زندگی رتبه بالایی دارند. فنلاند در زمینه آموزش و مهارت جایگاه خوبی را بدست آورده و هر سه این کشورها برای کسب درآمد و ثروت، مشاغل مورد انتظار، بهداشت، محیط، امنیت شخصی، ارتباطات اجتماعی، تهیه مسکن و تعادل کار و زندگی بالاتر از حد متوسط هستند. هلند برای اشتغال فرصت های شغلی خوبی برای مهاجران دارد. دانمارک در شاخص هایی نظیر اشتغال، تحصیلات، رضایتمندی و تعادل میان کار و زندگی مطلوب است. بعد از کشورهای فنلاند و نروژ، دانمارک رتبه سوم رضایت از زندگی را در جهان به خودش اختصاص داده است.

آسوده خاطر به سوی بهترین کشورها مهاجرت کنید

موسسه مهاجرتی پارسی کانادا، بهترین کشور برای مهاجرت را به شما نشان می دهد. این موسسه بهترین روش را از میان روش های مهاجرتی برایتان در نظر گرفته و با راهنمایی های بی دریغ، بهترین مقصد را نیز با توجه به شرایطی که دارید به شما معرفی می کند. فراموش نکنید که آخرین راه و صدالبته اشتباه‌ترین روش برای مهاجرت به کشوری دیگر، پناهندگی است. به‌طورکلی، کسانی که از این روش اقدام می‌کنند در خوش‌بینانه حالت، دو راه بیشتر پیش روی آن‌ها نیست. یا باید در کمپ‌ها با افراد دیگر در شرایطی فوق‌العاده نامناسب زندگی کنند تا جواب پناهندگی‌شان برسد و یا باید از آن کشور دیپورت شده و به مکان‌های دیگر منتقل شوند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها