رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 545618

واکنش وزارت خارجه به اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی

ساعت 24-سخنگوی وزارت خارجه حمله به مسجدالاقصی اولین قبله گاه مسلمین و شهید و زخمی‌کردن نمازگزاران فلسطینی توسط نظامیان رژیم اشغالگر قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس را به شدت محکوم کرد.

سعید خطیب زاده در واکنش به اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی اظهار داشت: این‌ جنایت جنگی بار دیگر خوی جنایتکار رژیم نامشروع صهیونیستی و ضرورت اقدام عاجل بین‌المللی جهت متوقف کردن نقض بنیادی‌ترین موازین حقوق بشردوستانه بین المللی را به همه جهانیان ثابت کرد.

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی اضافه کرد: جمهوری اسلامی‌ایران ضمن محکوم‌کردن این جنایت مسلّم علیه بشریت و ضمن عرض تسلیت به خانواده های شهدای این حادثه و آرزوی شفای عاجل برای زخمی‌ها، از سازمان ملل متحد و دیگر نهادهای بین المللی ذی‌ربط می‌خواهد که به وظیفه قطعی خود در برخورد با این جنایت جنگی عمل نمایند.

خطیب زاده تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با افتخار در کنار مردم قهرمان فلسطین ایستاده و از همه‌کشورهای جهان بویژه کشورهای اسلامی نیز می‌خواهد به وظیفه تاریخی خود عمل نموده و در کنار ملت مردم‌فلسطین در مقابل متجاوزان صهیونیست به ایستند.
انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها