رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 553187

راهنمای خرید فریزر صندوقی در انواع خانگی و صنعتی (فریزر بستنی)

رپورتاژ تبلیغی / صنایع برودتی آرامیس مارکت تولیدکننده انواع فریزر صندوقی با بکار گیری از بهترین مواد اولیه ومتریال ساخت برای شما فریزر صندوقی های با کیفیت عالی ودرجه یک ودر عین حال با ویژگی هایی که در ادامه ذکر می کنیم فراهم و آماده سازی می کند.

div>

صنایع برودتی آرامیس مارکت تولیدکننده انواع فریزر صندوقی با بکار گیری از بهترین مواد اولیه ومتریال ساخت برای شما فریزر صندوقی های با کیفیت عالی ودرجه یک ودر عین حال با ویژگی هایی که در ادامه ذکر می کنیم فراهم و آماده سازی می کند.

برای اطلاعات بیشتر و خرید فریزر صندوقی با شماره تلفن 02166750842 کارشناس فروش آرامیس مارکت تماس حاصل فرمایید

فریزر صندوقی چیست؟

فریزر صندوقی

دراین مطلب قصد داریم به فریزر صندوقی بپردازیم، نکاتی راجب نوع و جنس این فریزر، معایب و مزایا و همینطور به شما برای خرید فریزر صندوقی با ذکر نکته های مهمی کمک میکنیم.

فریزر صندوقی از گذشته تا به حال همراه ما در خانه ها و فروشگاه ها بوده است و فقط با پیشرفت تکنولوژی شکل وظاهر آن متفاوت شده است، همانطور که می دانید برای نگهداری از انواع خوراکی ها لازم است که آن را در محیطی خنک و گاهی با در نطر گذرفتن محصول مورد نطر در فصایی با دمای زیر صفر و سرد نگه دارند تا خوراکی و مواد غذایی سالم بماند در زمان های گذشته برای حفظ خوراکی ها از چشمه استفاده می کردند و به مرور زمان یخچال وفریزر تولید شده ودر هر خانه و فروشگاهی انواع آن را میبینیم.

فریزر فروشگاهی در انواع مختلفی وجود دارد که در مشاغل مختلف و خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد که دارای کاربردهای فراوانی است.

برای خرید فریزر صندوقی به لینک زیر مراجعه کنید

https://aramismarket.ir/product/29/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C

انواع فریزر صندوقی

  • فریزر صندوقی هایپر مارکتی

  • فریزر صندوقی خانگی

  • فریزر صندوقی طرح قدیم

فریزر صندوقی فروشگاهی

فریزر صندوقی فروشگاهی

هر فروشگاه و مغازه ای برای راه ندازی شغل خود نیاز به تجهیزات برودتی برای نگهداری وحفظ محصولات خود دارد که فریزر صنعتی یکی از لوازم مهم وضروری برای شروع یک کار می باشد.

در مغازهای مختلف مانند سوپرمارکت و هایپر مارکت ها، لبنیاتی ها، پروتئینی ها از فریزر صندوقی استفاده می شود که بی شک تمامی ما این فریزر را که به نام های فریزر بستنی یا یخچال بستنی معروف است را دیده ایم و حتی هنگام خرید انواع بستنی و خوراکی ها با این دستگاه کار کرده ایم.

معروف ترین نوع و پر فروش ترین نوع فریزر صندوقی در مجموعه آرامیس مارکت، فریزر صندوقی فروشگاهی برای نگهداری بستنی است که سوپرمارکتی ها و هایپر مارکت و... برای نگهداری و بفروش رساندن بستنی از ان استفاده می کنند. زیرا یکی از ویژگی های مثبتی که این یخچال فریزر دارد چاگیری زیاد این دستگاه می باشد که اگر شما به دنبال دستگاهی هستید که جا دار باشد فریزر صندوقی گزینه ی بسیار مناسبی است در داخل ایت دستگاه با توجه به حجم دستگاه سبد هایی که بسیار محکم ومقاوم هستند در این یخچال تعبیه شده است که محوصلات ، خوارکی ومحصولات را به راحتی در این قسمت قرار دهید تا مشتری ها به راحتی ها بتوانند خوراکی مورد نظر و دلخواه خود را ببینند و خریداری کنند و البته لازم به ذکر است که این نوع از فریزر قسمتی در زیر سبد هایش دارد که شما می توایند محصولات خود را در این قسمت قرار دهید همانطور که اشاره شد بسیار جا دار می باشد.

بررسی مشخصات فنی فریزر صندوقی

درب هایی که صنایع برودتی آرامیس برای این فریزر ساخته است دارای شیشه های نشکن سکوریت می باشد و برای راحتی خریدار و فروشنده هنگام قرار دادن و برداشتن محصول در نظر گرفته است کشویی است و خوراکی ها در دیدرس مشتری می گذارد که مشتری به راحتی بتواند محصولات داخل فریزر را دیده و انتخاب و در آخر خریداری کنند.

دمای داخلی این فریزر از صفر تا 18- درجه سانتی گراد می باشد که با عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان باعث حفظ برودت فریزر و همینطور مانع از اتلاف سرما میشود. از ان جایی که امکان دارد فریزر تحت تاثیر دمای بیرون باشداز موتور های با کیفیت و قدرتمندی مانند امبرآکو استفاده شده است در اخل این فریزر با سبدهایی سیمی تقسیم شده که باعث جاگیری نشود و مانع از چیدمان محصولات نشود.

جنس بدنه ی فریزر صندوقی درب شیشه ای گالوانیزه می باشد که شما می توانید استیکر مورد علاقه و همینطور نام مغازه خود را از مجموعه ما بخواهید که بر روی فریر درج کنند که موجب زیبایی و جذابیت فریزر صندوقی می شود.

لیتراژ فریزر صندوقی هایپری

  1. فریزر صندوقی 300 لیتر
  2. فریزر صندوقی 400 لیتر
  3. فریزر صندوقی 500 لیتر
  4. فریزر صندوقی 600 لیتر
  5. فریزر صندوقی 650 لیتر

فریزر صندوقی خانگی

این یخچال و فریزر خانگی با استفاده آسان با قابلیت انجماد و کارایی بالایی را برای هر محیط خانه فراهم می کند. این محصول دارای یک سبد ذخیره سازی قابل جابجایی ، کنترل و نمایشگر دیجیتال دما و صفحه های قابل قفل است که با ظرفیت ناخالص بزرگ 260 لیتر برای اطمینان از فضا و اندازه مناسب ، همراه است. 18 ماه گارانتی وپنچ سال خدمات پس از فروش از جانب مجموعه آرامیس محصول که قطعات آن را پوشش می دهد از بهترین نوع تجهیزات، آرامش و ارزش پول را برای شما تضمین می کند. فریزر صندوقی خانگی بدون برفک بوده برای نگهداری انواع محصولت غذایی مورد استفاده قرارمی گیرد. که با رده بندی انرژی A محصولی با کیفیت و بهنیه از این مجموعه دریافت می کنید. که رد انواع تک . دو درب ساخته می شود

مشخصات فریز فروشگاهی آرامیس مارکت

مشخصات فنی فریزر صندوقی

• عملکرد خنک کننده ترکیبی قابلیت انجماد یا یخچال را در هر زمان فراهم می کند.
• نور داخلی داخل درب دید بیشتری در داخل حفره ایجاد می کند. چراغ فقط با باز شدن درب روشن می شود تا بازده انرژی را بهبود بخشد.
• یک سبد ذخیره سازی قابل جابجایی قابلیت های اضافی و دسترسی بهتر به فریزر خانگی را فراهم می کند.
• هشدار دمای بالا برای آگاهی دادن به شما در تغییر دمای داخلی فریزر
• کنترل کننده و نمایشگر دما دیجیتال مدیریت دمای داخلی را بسیار ساده و آسان می کند.
• چرخ های قفل شونده باعث می شوند که فریزر حتی در سطوح ناهموار از مقاومت بیشتری برخوردار باشد.
• قابلیت فریز سریع

فریزر صندوقی استیل طرح قدیم

فریزر صندوقی استیل با جنس بدنه ی استیل گزینه ای بسیار مناسب برای نگهداری انواع محصولات منجمد و نگهداری مرغ وماهی است و مورد استفاده قرار می گیرد که در انواع سه درب، چهار درب و شش درب ساخته می شود که در دو نوع معمولی و خشکن تولید می شودکه از نوع معمولی برای نگهداری محصولات منجمد مانند انواع گوشت و مرغ ماهی، میگو... استفاده کردوازنوع خشکن برای بستنی استفاده می کند.

فریزر صندوقی کوچک نیاز دارید یا بزرگ؟

صنایع برودتی آرامیس با در نظر گرفتن این نکته که فضای مغازه ی شما ممکن است بزرگ یا کوچک باشد فریزر صندوقی ها را در لیتراژ های مختلفی تولید وبه عرضه می رساند که شما با در نظر گرفتن مجیط فروشگاه خود می توانید فریزر را انتخاب کنید چنانچه شما فریزر صندوقی کوچک تری مانند 300 تینری خریداری کردید نگران نباشید این فریزر ها بسیار جا دار هستند با توجه به حجم کمی که دارندمحصولات زیادی را در خود جای میدهند.

برای اطلاعات بیشتر و خرید فریزر صندوقی با شماره تلفن 02166750842 کارشناس فروش آرامیس مارکت تماس حاصل فرمایید

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها