رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 553974

بهترین هتل ها در تور آنتالیا

رپورتاژ تبلیغی / یکی از مهم‌ترین سوالاتی که مسافران تور آنتالیا از سایت‌های فروش بلیط و آژانس‌های مسافرتی می‌پرسند، این است که اقامت در کدام‌یک هتل‌های آنتالیا بهتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است. اگر بخواهیم به‌طورکلی به این سوال جواب بدهیم، باید بگویم که دو منطقه آنتالیا مخصوص اقامت برای مسافران و گردشگران است.

dir="RTL" style="text-align:right">بهترین هتل ها در تور آنتالیا

یکی منطقه کالچی که بیشتر شامل ساختمان‌های نوسازی است که در اختیار توریست‌ها قرار می‌دهند. این منطقه شبیه مسافرخانه‌ها و سوئیت‌هایی است که می‌توانید آن‌ها را برای اقامت خود انتخاب کنید. دوم منطقه لارا که منطقه‌ای لوکس و مجلل به‌حساب می‌آید که پر از هتل‌های چهار و پنج ستاره است. اگر در منطقه لارا اقامت داشته باشید، قیمت تور آنتالیا کمی زیادتر می‌شود. اگر دوست دارید قیمت تور آنتالیا کم‌تر شود، می‌توانید در منطقه شهر قدیم یا کالچی اقامت داشته باشید یا تور لحظه آخری آنتالیا را بخرید.

بهترین هتل‌های آنتالیا

معرفی آکرا هتل

آکرا هتل یکی از بهترین هتل‌هایی است که در منطقه لارا قرار دارد و منظره آن به‌طورکامل رو به دریا است. با اقامت در این هتل حس خوب و خاصی در شما به وجود می‌آید که می‌توانید کنار هیاهوی شهر اقامتی آسوده و راحت را تجربه کنید. این هتل با داشتن امکانات و خدمات رفاهی عالی می‌تواند شما را تا ساعت‌ها سرگم خود کند. اگر ازدحام جمعیت را دوست ندارید، می‌توانید خود را با کافی‌شاپ و برنامه‌های مفرح این هتل خود را سرگرم کنید. این هتل با تور ترکیه آنتالیا و تور آنتالیا ارائه می‌شود.

امکانات رفاهی هتل اکرا

از امکانات اقامتی و رفاهی این هتل می‌توان به تراس رو به دریا، رستوران‌، کافی‌شاپ، اینترنت پرسرعت، تهویه‌ی مطبوع هوا، سرویس خواب راحت، باشگاه بدنسازی، کلاس‌های یوگا، استخر، جکوزی، سونا، مرکز زیبایی و محوطه‌ مخصوص تنیس اشاره کرد. هتل آکرا آنتالیا یکی از بهترین هتل‌های uall آنتالیا محسوب می‌شود. از دیگر خدمات این هتل می‌توان به نزدیکی به ساحل، مراکز و جاذبه‌های گردشگری اشاره کرد.

بهترین هتل ها در تور آنتالیا

معرفی هتل کرون پلازا

هتل کرون پلازا یکی از معروف‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های آنتالیا است که در ساحل کونیا آلتی قرار دارد. ساختمان این هتل در مجاورت دریا ساخته شده و شما می‌توانید طلوع و غروب خورشید را رو به دریا در اتاق اقامت خود ببینید. با اقامت در این هتل آب در دلتان تکان نمی‌خورد و اگر زیاد اهل خرید نباشید، می‌توانید وقت خود را با رستوران و کافی‌شاپ 24 ساعته آن پر کنید. قیمت تور آنتالیا کمی زیاد است؛ اگر هزینه سفر زیاد برایتان مهم نیست، می‌توانید برای اقامت این هتل کم‌نظیر را رزرو کنید.

خدمات رفاهی و اقامتی هتل کرون پلازا

در ساختمان هتل کرون پلازا امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده و روباز، اینترنت بی‌سیم، ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، اتاق و زمین بازی، سونا، سالن ورزشی، فروشگاه‌ها، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، سالن زیبایی، اتاق سیگار و... وجود دارد که شما می‌توانید از این خدمات به‌صورت رایگان استفاده کنید. همچنین پرسنل و کارکنان این هتل مسلط به زبان‌های مختلف مانند روسی، فرانسه، انگلیسی، آلمانی و عربی بوده و در کلیه امور از جمله کرایه خودرو به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

بهترین هتل ها در تور آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری ترکیه

صومعه سوملا

صومعه سوملا یکی از زیباترین و خاص‌ترین جاذبه‌های گردشگری ترکیه محسوب می‌شود. این صومعه روی صخره قرار دارد و در امتداد ساحل دریای سیاه است. این جاذبه‌ گردشگری یکی از بناهای مهم از تاریخ ترکیه بوده و قدمت زیادی دارد. برای بازدید شما می‌توانید از ساعت 9 صبح تا هفت بعدازظهر به این صومعه بروید. هزینه بازدید 15 لیر است و برای رسیدن به این مکان می‌توانید از اتوبوس و تاکس‌های مخصوص استفاده کنید. در تور ترکیه آنتالیا حتما به دیدن این مکان دیدنی بروید.

کوه نمرود

کوه نمرود یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری شرق ترکیه محسوب می‌شود که طرفداران زیادی دارد. این مکان تاریخی پر از مجسمه‌های غول پیکر است که آن‌ها را پراکنده ساخته‌اند. محلی‌ها این مکان را مرموز و ترسناک می‌دانند. اگر دوست دارید بدانید ترسناک است یا نه، برای طلوع به این جاذبه‌ گردشگری بروید تا با طلوع خورشید مجسمه‌ها خودشان را نشان دهند! برای رفتن به کوه نمرود می‌توانید از اتوبوس و تاکسی‌های مخصوص استفاده کنید. برای دیدن کل این کوه شما به سه ساعت نیاز دارید.

شهر باستانی اسپندوس

در جنوب آنتالیا مجسمه‌های خیره کننده رومی شکوه و جلال حکومت رومی‌ها را به نمایش می‌گذارد. آمفی تئاتر اسپندوس یکی از زیباترین و بهترین جاذبه‌های گردشگری است که می‌توانید در سفر ترکیه ببنید. این بنا یکی از جذاب‌ترین بناهای تاریخی در جهان محسوب می‌شود که فرهنگ رومی را به خوبی نشان می‌دهد.

کف این آمفی تئاتر از چوب، ماسه و شن ساخته شده؛ برای بازدید از این بنای تاریخی می‌توانید از ساعت هشت صبح تا چهار بعدازظهر مراجعه کنید. مدت زمان بازدید از کل این آمفی تئاتر کم‌تر از چهار ساعت است و شما می‌توانید از اتوبوس و تاکسی برای رسیدن به این بنا استفاده کنید. اگر برای سفر از تور ترکیه آنتالیا و تور خارجی آنتالیا استفاده می‌کنید، پیشنماد می‌کنیم از این بنای تاریخی دیدن فرمایید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها